Problem z gleba / pytanie [MK2]

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Pimp_VW
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob sty 21, 2006 19:44
Lokalizacja: lowsquad.pl
Kontakt:

Problem z gleba / pytanie [MK2]

Post autor: Pimp_VW » wt lip 11, 2006 00:17

Witam

Dzis walsnie co przyjechalem do domq i jestem zadowolony gdyz tylko co zminilem u siebie amortyzatory z przodu :) , sa to BILSTEIN B4 ,a moj samochodzik to VW Golf mk2 i mam o to takie pytanko czy do tych amortyzatorow moge wsadzic sprezynki 60/40 ? czy nie da rady i moge jedynie max 40/40 , pomoszcie i odpowiedzcie mi prosze
pozdro


[b]lowsquad.pl[/b]
jadę wolno , bo nisko ...

Awatar użytkownika
J3L3N
give it the gun
give it the gun
Posty: 989
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 09:36
Lokalizacja: Lbk

Post autor: J3L3N » wt lip 11, 2006 04:05

Wiesz wsadzic mozna wszystko! Ale szyciej bedzie ci siadalo zawieszenie! Lepiej proponuje -40/-40 albo zainwestuj juz w calosc z amorami!jak niemasz kasy to najpierw kup sobie przod -60 a potem tyl:)


[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]

Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » wt lip 11, 2006 10:39

nie wsadzaj 60 bo będą za krótkie, bilstein B4 to zamiennik seryjnego amora więc ma taką samą długość jak seria....a do serii obniżenie max to 40mm ;)


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Pimp_VW
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob sty 21, 2006 19:44
Lokalizacja: lowsquad.pl
Kontakt:

Post autor: Pimp_VW » wt lip 11, 2006 23:15

a jakbym wsadzil 60 do tego amorka to co by sie stalo ?? po trzech miechach byl by kaput ? czy bedzie dobijac ??


[b]lowsquad.pl[/b]
jadę wolno , bo nisko ...

Awatar użytkownika
J3L3N
give it the gun
give it the gun
Posty: 989
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 09:36
Lokalizacja: Lbk

Post autor: J3L3N » śr lip 12, 2006 00:32

Szybko sie zuzyje zacznie przeciekac i bedzie dobijal! Nieinwestuj w to bo sie nieoplaci!


[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]

Pimp_VW
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob sty 21, 2006 19:44
Lokalizacja: lowsquad.pl
Kontakt:

Post autor: Pimp_VW » śr lip 12, 2006 11:57

aha czyli musze wsadzic ktortkie amorki , zeby bylo 60/40 :P czyli lipka moge tylko na tycha morkach 40 walnac ,tak jak mysalalem ...ale wolalem sie upewnic , bo spotkalem kilka osob co mowilo ze da sie wsadzic i bedzie ok jak wsadze 60 do B4 , pozdro i dzieki


[b]lowsquad.pl[/b]
jadę wolno , bo nisko ...

Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » śr lip 12, 2006 13:16

poprostu jak założysz za krótką sprężynę na seryjnej długości amor....to po skręceniu kolumny sprężyna będzie miała luz, zamiast sztywno siedzieć w gniazdach.....takie rozwiązanie jest poprostu niebezpieczne....bo w czasie jazdy spręzyna może się przemiścić na hopce, albo po podniesieniu auta na lewarku i później po opuszczeniu może nie trafić dobrze w gniazdo....powodując później różne dziwne zachowania auta ;)
amor też sie szybciej zużyje...


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Awatar użytkownika
J3L3N
give it the gun
give it the gun
Posty: 989
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 09:36
Lokalizacja: Lbk

Post autor: J3L3N » czw lip 13, 2006 00:10

micab, ma racje! Kiedys cwaniak zalozyl wieksza glebe niz 40 na seryjne amory i ten mu sie jakos przekrecil ze przeicol cala opone w zdluz! Dobrze ze mial 30KM/H i dopiero ruszal kiedy to sie stalo!Gorzej jakby mial ze 100!Pomysl co sie wtedy mzoe stac!

Pimp_VW, A niemyslales o kupieniu calego zestawu? Moze najpierw kup przod a potem tyl!


[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]

Pimp_VW
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob sty 21, 2006 19:44
Lokalizacja: lowsquad.pl
Kontakt:

Post autor: Pimp_VW » czw lip 13, 2006 23:30

J3L3N pisze:Pimp_VW, A niemyslales o kupieniu calego zestawu? Moze najpierw kup przod a potem tyl!


kupilem nowki amorki do seryjnego zawiasu bo ni emam hajsu na gwint ani na kita i chce za jakis czas zalozyc sprezynki jak najnizej sie da na tych moich B4 , i widze ze musze 40/40 , bo wiecej nie da rady ... piszecie jak mysllem ze tylko 40/40 , ale mysle ze i tqak najgorzej nie bedzie
Macie moze jakies fotki mk2 pieciodrzwiowego na waskich zderzaczkach z gleba 40/40 ??
pozdro


[b]lowsquad.pl[/b]
jadę wolno , bo nisko ...

Awatar użytkownika
Bazyl GT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: śr sty 25, 2006 17:54
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Auto: MK3 1.8 GT
Silnik: ADZ

Post autor: Bazyl GT » pt lip 14, 2006 00:03

Czytam wasze posty chłopaki i ciągle powraca temat sprężyn 60 do seryjnych amorków, że luz, że jakieś przemieszczenia sprężyn... Ja mam 60/60! Nie mam problemów ( czyba że z krawężnikami :grin: ) nie ma mowy o przemieszczaniu się czy luzie nawet na podnośniku. Mam teraz właśnie nowe Bilstein B4 i wszystko nadal gra! Jedne amorki zajechałem (dlatego nie polecam na dłużej, a i komfort i własności jezdne na dziurach wątpliwe) - mam zamiar zmienic na kit lub gwint. Ale przy progresywnych springach da się to zrobić! Ale powtórzę : nie polecam! Chyba że autko będzie stało a nie jeździło i tłukło kilometry po polskich kraterach...



Awatar użytkownika
J3L3N
give it the gun
give it the gun
Posty: 989
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 09:36
Lokalizacja: Lbk

Post autor: J3L3N » pt lip 14, 2006 02:43

Ja bym niematowal -60 i tyle tak jak Bazyl GT, mowi zajedziesz szybko amory! A ze niema luzow to pierwsze slysze no ale moze i tak jest! Pozatym Pimp_VW, nieinwestuj w glebe -40 bo niebedziesz zadowolony z efektu!odczekaj doluz i kup kit i po sprawie:) A gwintu niepolecam bo auto jak taczka jezdzi i do tego kolejny koszt dojdzie na rozporki tyl przod:P Moze niesa konieczne ale jak chcesz szybe stracic lub bude skrzywic to twoj problem:P


[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]

Pimp_VW
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob sty 21, 2006 19:44
Lokalizacja: lowsquad.pl
Kontakt:

Post autor: Pimp_VW » pt lip 14, 2006 22:59

slyszalem ze sie budy gna od zawiasu hiper twardego :bigok: lae to chodzi o to ze nie ma rozporek ?? ja myslelm ze poprostu taki zawias twardy , hehhehe :pub:
pozdro , a i ponawialm prozbo/pytanie o fotke gleby 40/40 w mk2 na waskich zderzakach , pozdro....


[b]lowsquad.pl[/b]
jadę wolno , bo nisko ...

Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » pt lip 14, 2006 23:37

Bazyl GT, to nie wiem jak masz to zrobione....bo mialem kilka razy do czynienia ze sprężyną 60 na seryjnym amorku i zawsze był luz....

J3L3N na gwincie wcale nie musi się jeździć jak na taczce.....wszystko zalezy od firmy.....gwint może być bardziej komfortowy od kita i na odwrót ;)


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Awatar użytkownika
Bazyl GT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: śr sty 25, 2006 17:54
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Auto: MK3 1.8 GT
Silnik: ADZ

Post autor: Bazyl GT » sob lip 15, 2006 17:51

micab pisze:Bazyl GT, to nie wiem jak masz to zrobione....
Widzisz... ja sam się dziwie. To cud! [-o< Ale serio jest 60 i nie lata.
I oczywiście racja - dużo zależy od firmy, jak pisałeśJ3L3N, -owi.
Wystarczy spojrzeć na spręzynę Eibach i KW o tych samych obnizkach - Eibach jest "pleciony" z nieco grubszego pręta a to już wpływa na własności jezdne. Nie wspominam tu nawet o jakości metalu i jego hartowaniu....



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości