Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
Pimp_VW
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 233
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 19:44
- Lokalizacja: lowsquad.pl
-
Kontakt:
Post
autor: Pimp_VW » wt lip 11, 2006 00:17
Witam
Dzis walsnie co przyjechalem do domq i jestem zadowolony gdyz tylko co zminilem u siebie amortyzatory z przodu
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
, sa to BILSTEIN B4 ,a moj samochodzik to VW Golf mk2 i mam o to takie pytanko czy do tych amortyzatorow moge wsadzic sprezynki 60/40 ? czy nie da rady i moge jedynie max 40/40 , pomoszcie i odpowiedzcie mi prosze
pozdro
[b]lowsquad.pl[/b]
jadę wolno , bo nisko ...
-
J3L3N
- give it the gun
![give it the gun give it the gun](./images/ranks/user czerwony.gif)
- Posty: 989
- Rejestracja: czw kwie 06, 2006 09:36
- Lokalizacja: Lbk
Post
autor: J3L3N » wt lip 11, 2006 04:05
Wiesz wsadzic mozna wszystko! Ale szyciej bedzie ci siadalo zawieszenie! Lepiej proponuje -40/-40 albo zainwestuj juz w calosc z amorami!jak niemasz kasy to najpierw kup sobie przod -60 a potem tyl:)
[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]
-
micab
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1763
- Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
- Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
-
Kontakt:
Post
autor: micab » wt lip 11, 2006 10:39
nie wsadzaj 60 bo będą za krótkie, bilstein B4 to zamiennik seryjnego amora więc ma taką samą długość jak seria....a do serii obniżenie max to 40mm
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,
-
Pimp_VW
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 233
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 19:44
- Lokalizacja: lowsquad.pl
-
Kontakt:
Post
autor: Pimp_VW » wt lip 11, 2006 23:15
a jakbym wsadzil 60 do tego amorka to co by sie stalo ?? po trzech miechach byl by kaput ? czy bedzie dobijac ??
[b]lowsquad.pl[/b]
jadę wolno , bo nisko ...
-
J3L3N
- give it the gun
![give it the gun give it the gun](./images/ranks/user czerwony.gif)
- Posty: 989
- Rejestracja: czw kwie 06, 2006 09:36
- Lokalizacja: Lbk
Post
autor: J3L3N » śr lip 12, 2006 00:32
Szybko sie zuzyje zacznie przeciekac i bedzie dobijal! Nieinwestuj w to bo sie nieoplaci!
[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]
-
Pimp_VW
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 233
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 19:44
- Lokalizacja: lowsquad.pl
-
Kontakt:
Post
autor: Pimp_VW » śr lip 12, 2006 11:57
aha czyli musze wsadzic ktortkie amorki , zeby bylo 60/40
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
czyli lipka moge tylko na tycha morkach 40 walnac ,tak jak mysalalem ...ale wolalem sie upewnic , bo spotkalem kilka osob co mowilo ze da sie wsadzic i bedzie ok jak wsadze 60 do B4 , pozdro i dzieki
[b]lowsquad.pl[/b]
jadę wolno , bo nisko ...
-
micab
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1763
- Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
- Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
-
Kontakt:
Post
autor: micab » śr lip 12, 2006 13:16
poprostu jak założysz za krótką sprężynę na seryjnej długości amor....to po skręceniu kolumny sprężyna będzie miała luz, zamiast sztywno siedzieć w gniazdach.....takie rozwiązanie jest poprostu niebezpieczne....bo w czasie jazdy spręzyna może się przemiścić na hopce, albo po podniesieniu auta na lewarku i później po opuszczeniu może nie trafić dobrze w gniazdo....powodując później różne dziwne zachowania auta
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
amor też sie szybciej zużyje...
vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,
-
J3L3N
- give it the gun
![give it the gun give it the gun](./images/ranks/user czerwony.gif)
- Posty: 989
- Rejestracja: czw kwie 06, 2006 09:36
- Lokalizacja: Lbk
Post
autor: J3L3N » czw lip 13, 2006 00:10
micab, ma racje! Kiedys cwaniak zalozyl wieksza glebe niz 40 na seryjne amory i ten mu sie jakos przekrecil ze przeicol cala opone w zdluz! Dobrze ze mial 30KM/H i dopiero ruszal kiedy to sie stalo!Gorzej jakby mial ze 100!Pomysl co sie wtedy mzoe stac!
Pimp_VW, A niemyslales o kupieniu calego zestawu? Moze najpierw kup przod a potem tyl!
[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]
-
Pimp_VW
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 233
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 19:44
- Lokalizacja: lowsquad.pl
-
Kontakt:
Post
autor: Pimp_VW » czw lip 13, 2006 23:30
J3L3N pisze:Pimp_VW, A niemyslales o kupieniu calego zestawu? Moze najpierw kup przod a potem tyl!
kupilem nowki amorki do seryjnego zawiasu bo ni emam hajsu na gwint ani na kita i chce za jakis czas zalozyc sprezynki jak najnizej sie da na tych moich B4 , i widze ze musze 40/40 , bo wiecej nie da rady ... piszecie jak mysllem ze tylko 40/40 , ale mysle ze i tqak najgorzej nie bedzie
Macie moze jakies fotki mk2 pieciodrzwiowego na waskich zderzaczkach z gleba 40/40 ??
pozdro
[b]lowsquad.pl[/b]
jadę wolno , bo nisko ...
-
Bazyl GT
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 94
- Rejestracja: śr sty 25, 2006 17:54
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Auto: MK3 1.8 GT
- Silnik: ADZ
Post
autor: Bazyl GT » pt lip 14, 2006 00:03
Czytam wasze posty chłopaki i ciągle powraca temat sprężyn 60 do seryjnych amorków, że luz, że jakieś przemieszczenia sprężyn... Ja mam 60/60! Nie mam problemów ( czyba że z krawężnikami
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
) nie ma mowy o przemieszczaniu się czy luzie nawet na podnośniku. Mam teraz właśnie nowe Bilstein B4 i wszystko nadal gra! Jedne amorki zajechałem (dlatego nie polecam na dłużej, a i komfort i własności jezdne na dziurach wątpliwe) - mam zamiar zmienic na kit lub gwint. Ale przy progresywnych springach da się to zrobić! Ale powtórzę : nie polecam! Chyba że autko będzie stało a nie jeździło i tłukło kilometry po polskich kraterach...
-
J3L3N
- give it the gun
![give it the gun give it the gun](./images/ranks/user czerwony.gif)
- Posty: 989
- Rejestracja: czw kwie 06, 2006 09:36
- Lokalizacja: Lbk
Post
autor: J3L3N » pt lip 14, 2006 02:43
Ja bym niematowal -60 i tyle tak jak Bazyl GT, mowi zajedziesz szybko amory! A ze niema luzow to pierwsze slysze no ale moze i tak jest! Pozatym Pimp_VW, nieinwestuj w glebe -40 bo niebedziesz zadowolony z efektu!odczekaj doluz i kup kit i po sprawie:) A gwintu niepolecam bo auto jak taczka jezdzi i do tego kolejny koszt dojdzie na rozporki tyl przod:P Moze niesa konieczne ale jak chcesz szybe stracic lub bude skrzywic to twoj problem:P
[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]
-
Pimp_VW
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 233
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 19:44
- Lokalizacja: lowsquad.pl
-
Kontakt:
Post
autor: Pimp_VW » pt lip 14, 2006 22:59
slyszalem ze sie budy gna od zawiasu hiper twardego
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
lae to chodzi o to ze nie ma rozporek ?? ja myslelm ze poprostu taki zawias twardy , hehhehe
pozdro , a i ponawialm prozbo/pytanie o fotke gleby 40/40 w mk2 na waskich zderzakach , pozdro....
[b]lowsquad.pl[/b]
jadę wolno , bo nisko ...
-
micab
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1763
- Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
- Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
-
Kontakt:
Post
autor: micab » pt lip 14, 2006 23:37
Bazyl GT, to nie wiem jak masz to zrobione....bo mialem kilka razy do czynienia ze sprężyną 60 na seryjnym amorku i zawsze był luz....
J3L3N na gwincie wcale nie musi się jeździć jak na taczce.....wszystko zalezy od firmy.....gwint może być bardziej komfortowy od kita i na odwrót
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,
-
Bazyl GT
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 94
- Rejestracja: śr sty 25, 2006 17:54
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Auto: MK3 1.8 GT
- Silnik: ADZ
Post
autor: Bazyl GT » sob lip 15, 2006 17:51
micab pisze:Bazyl GT, to nie wiem jak masz to zrobione....
Widzisz... ja sam się dziwie. To cud!
![Pray [-o<](./images/smilies/eusa_pray.gif)
Ale serio jest 60 i nie lata.
I oczywiście racja - dużo zależy od firmy, jak pisałeś
J3L3N, -owi.
Wystarczy spojrzeć na spręzynę Eibach i KW o tych samych obnizkach - Eibach jest "pleciony" z nieco grubszego pręta a to już wpływa na własności jezdne. Nie wspominam tu nawet o jakości metalu i jego hartowaniu....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości