Problem z gleba / pytanie [MK2]

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Pimp_VW
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob sty 21, 2006 19:44
Lokalizacja: lowsquad.pl
Kontakt:

Post autor: Pimp_VW » ndz lip 16, 2006 22:23

dokalnie , wykres wegiel-zelazo w wykresie stal/zeliwo i ilosc wegla w stali oraz sposob i czas hratownia mowi wszystko na temet wytrzymalosci danego metalu ... BAZTYL GT
ma racje im lepszy spring tym lepsze wlasciweosci czyli twardosc i ugienie (patrz. strzalka ugiecia) , czyli wyzszy koszt a co za tym idzie lepszy producent ...
PONAWIAM pytanko/prozbe o Mk2 na glewbie 40/40 na wsakich zderzaczkach ... FOTO :P


[b]lowsquad.pl[/b]
jadę wolno , bo nisko ...

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » wt lip 18, 2006 10:01

Macie MK2 przy glebie -80/-80 :okej:

Obrazek



Ps. Mk2 na opchanie po 30 Lipca !!


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Pimp_VW
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob sty 21, 2006 19:44
Lokalizacja: lowsquad.pl
Kontakt:

Post autor: Pimp_VW » wt lip 18, 2006 23:09

no gleba fajna tylko o 2x razy wieksza niz chcialbym u siebie zrobic :P ,
pozdro , fajny golf ... to ten bedzie po 30 lipca do kupienia ??


[b]lowsquad.pl[/b]
jadę wolno , bo nisko ...

Awatar użytkownika
Bazyl GT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: śr sty 25, 2006 17:54
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Auto: MK3 1.8 GT
Silnik: ADZ

Post autor: Bazyl GT » śr lip 19, 2006 19:44

Dj Darecki pisze:Macie MK2 przy glebie -80/-80
To jest -60, nie więcej na moje oko... mogę się mylić oczywiście ale wątpię. :bajer:



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz sie 27, 2006 20:27

Panowie ja mam -60/-60 i do tego niski profil 45 opon, jdeno wiem ze jak nie masz rownej drogi to Cie tak wytrzesie ze nie wiesz jak sie nazywasz. Wlasciciel ktory mi sprzedawal auto mowil ze on nie wie czy czasem nie jest 2x-80 ale nie byl pewny. Amorki z przodu przejechaly u mnie juz prawie 70 tys i jest ok,( sprawdalem na stacjio diagnost.) tyl juz pare razy wymienialem ale na seryjne , a to co koledzy poprzedni mowili ze przy podniesieniu na lewarku sprezyna jest luzna to prawda.Juz niedługo zima i zimowe oponki, wiec autko troszke odsapnie od wstrzasow a kto wie moze na nastepny sezon bedzie jakas zmiana na bardziej komfortowe :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » pn sie 28, 2006 00:10

micab pisze:J3L3N na gwincie wcale nie musi się jeździć jak na taczce.....wszystko zalezy od firmy.....gwint może być bardziej komfortowy od kita i na odwrót
W pazdzierniku bedzie do sprzedania taki "komfortowy" gwint.
Sasiad przywiozł MK2 na gwincie i "nie chce tego ustrójstwa", chce po prostu standardowe zawieszenie i zakladam mu moje staaare zawieszenie z G60, a gwincik dostaje za fatyge.
Gwincik na bank nie jest twardy i 100% OK - nie cieknie itd. W briefie jest nawet dowód zakupu, ale sie nam TUV zgubił :(

W pazdzierniku wiecej info bo poki co nie ma mnie w PL.

PS. Cena bedzie atrakcyjna


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości