Zmiana silnika 1.8 90KM na 2.0 8v 115KM

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

chinczyk3000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pt lip 29, 2011 14:44
Lokalizacja: Skarżysko Kamienna

Zmiana silnika 1.8 90KM na 2.0 8v 115KM

Post autor: chinczyk3000 » sob lis 09, 2013 00:25

Znaczy punkty mocowania są OK? W jakim sensie zabawa ze sprzęgłem? inne średnice?



Awatar użytkownika
emil429
____
____
Posty: 420
Rejestracja: ndz sty 24, 2010 13:37
Lokalizacja: DJA

Zmiana silnika 1.8 90KM na 2.0 8v 115KM

Post autor: emil429 » sob lis 09, 2013 08:35

1.8T ma dwumase a w mk3 jest zwykłe sprzęgło. Musisz się liczyć z tym że wałek sprzęgłowy może nie pasować, ale to zależy od czego dokładnie będziesz wkładał tą skrzynię.


viewtopic.php?f=87&t=311059" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

chinczyk3000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pt lip 29, 2011 14:44
Lokalizacja: Skarżysko Kamienna

Zmiana silnika 1.8 90KM na 2.0 8v 115KM

Post autor: chinczyk3000 » sob lis 09, 2013 15:40

Chciałbym skrzynie od 1.8 syncro z golfa II lub III



Awatar użytkownika
emil429
____
____
Posty: 420
Rejestracja: ndz sty 24, 2010 13:37
Lokalizacja: DJA

Zmiana silnika 1.8 90KM na 2.0 8v 115KM

Post autor: emil429 » ndz lis 10, 2013 11:13

Jeżeli chcesz mieć mniejsze sprzęgło zostawiasz stara skrzynie i stare sprzęgło i jakoś da się tym przejechać. Na długo Ci to na pewno nie wystarczy lepiej od razu zainwestować i założyć jednomas i sprzęgło z vr6 228mm no i skrzynię z g60.


viewtopic.php?f=87&t=311059" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

chinczyk3000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pt lip 29, 2011 14:44
Lokalizacja: Skarżysko Kamienna

Zmiana silnika 1.8 90KM na 2.0 8v 115KM

Post autor: chinczyk3000 » pn lis 11, 2013 21:43

a jakbym wrzucił spiek? i został przy ori sprzęgle z 1.8



Awatar użytkownika
emil429
____
____
Posty: 420
Rejestracja: ndz sty 24, 2010 13:37
Lokalizacja: DJA

Zmiana silnika 1.8 90KM na 2.0 8v 115KM

Post autor: emil429 » pn lis 11, 2013 22:19

Spiek jest na pewno bardziej wytrzymalszy od zwykłego sprzęgła i do typowo sportowej jazdy, tak więc powinien to wytrzymać.


viewtopic.php?f=87&t=311059" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2048
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Zmiana silnika 1.8 90KM na 2.0 8v 115KM

Post autor: KoguT » wt lis 12, 2013 07:51

Ale dobrze by było wzmocnić docisk co by go nie przegrzać.
Czytałem gdzieś o metodzie wstawiania drugiego słoneczka w docisk. Ponoć pedał sprzęgła jest twardszy ale sprzęgło łapie "lepiej niż cygan monety z fontanny" i trzyma bez uślizgów.



chinczyk3000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pt lip 29, 2011 14:44
Lokalizacja: Skarżysko Kamienna

Zmiana silnika 1.8 90KM na 2.0 8v 115KM

Post autor: chinczyk3000 » wt lis 12, 2013 12:47

Też o tym słyszałem ale nie widziałem tego nigdy w praktyce. Wolałbym zostać przy seryjnej skrzyni z 1.8, bo to zaraz problemy ze znalezieniem od g60 itp.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości