kompressor

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz lut 06, 2005 11:35

On sam wie tylko tyle, że ma zroboiny remont kapitalny.



Awatar użytkownika
44FG
Forum Master
Forum Master
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 25, 2005 17:57
Lokalizacja: Lemingrad
Kontakt:

Post autor: 44FG » ndz lut 06, 2005 13:03

Jeśli mu dobrze jeździ to chyba najważniejsze. A wiesz może gdzie robił ten 'remont' ? :hmm:


Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz lut 06, 2005 13:06

Zapytam go gdzie robił. Autko śmiga bardzo dobrze, nawet na hamowni był i okazało się, że ma 168KM przy przebiegu 178000km.



Awatar użytkownika
44FG
Forum Master
Forum Master
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 25, 2005 17:57
Lokalizacja: Lemingrad
Kontakt:

Post autor: 44FG » ndz lut 06, 2005 18:03

To znaczy, że dobrze mu zrobili. Nie ma co narzekać na cenę.


Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » śr lut 16, 2005 20:13

Jak ja moj wozek robilem to G60 bylo padniete i wszystko zalatwial i robil mi Bartez (POLECAM) okazalo sie ze padl wirnik w moim starym G60 i Bartez poszukal mi innego G60 i zrobil go jak noweczke + przerobka RS - POMPUJE SWIETNIE - a autko jezdzi jak marzenie
OPIS wozu http://vwgolf.pl/forum/viewtopic.php?t=7551
Zapytajcie GTO jak to chodzi - on widzial (bylem u niego)
i teraz najwazniejsze - zaplacilem 2700zl za to G60 (moje poszlo w rozliczeniu 300zl)
Moim zdaniem g60 trzeba pielegnowac bo to wymierajacy gatunek
Jeszcze dodam ze bylem w kontakcie z pewna niemiecka firma co zajmuje sie przerabianiem silnikow G60 na Kompressor i napisali mi taki tekst (w tlumaczeniu):
Montujemy konpresory Eathon'a ale jezeli nie jestes w stanie wlozyc w silnik naprawde duzo by wykrecic go do 270ps i wiecej to zostan przy G60... Ponadto G60 to sprawdzona konstrukcja ktora udowodnila ze w rekach rozsadnych kierowcow sprawdza sie bardzo dobrze - kompresory ktore montujemy musza to dopiero udowodnic .
NOWE G60 w niemczech kosztuje 2000euro, a w promocji G60 po kompletnej regeneracji z 12m-czna gwarancja 600euro http://www.bar-tek-tuning.de
http://www.mk2g60.prv.pl


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » śr lut 16, 2005 20:24

Co do wyboru Kompressor <-> Turbo - to wolalbym kompressor, ale turbo tansze i w naszym kraju chyba przewazaja wzgledy cenowe - wiec odpowiedz masz prosta - wszystko poraz kolejny zalezy od Twojego portwela
:grrr: kedy to sie zmieni :grrr:


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości