Przyspieszenie zapłonu

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt maja 18, 2010 17:13

Superbeasto pisze:śmiem twierdzić, żeby wymienić w nim ten regulator co jest w środku aparatu, tzn. do aparatu z podciśnieniowym regulatorem, włożyć "płytkę" z aparatu od 2.0. Zgadza się? Bo jaka inna przeróbka wchodzi w grę?
skoro tak to nie łatwiej od razu cały aparat z 2.0 8V GTi wstawić :chytry: Wyjścia jak napisałem są 2, oba wbrew pozorom do łatwych i tanich nie należą :green_fuck: taki już urok grzebania w silniku :helm:



Awatar użytkownika
Superbeasto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Kontakt:

Post autor: Superbeasto » śr maja 19, 2010 00:58

toffic pisze:skoro tak to nie łatwiej od razu cały aparat z 2.0 8V GTi
a to znalazłem w temacie "ADY na gaźniku????? ", gdzie kolega evolution napisał:

generalnie, tak z przerobka bedzie pare stresow, zacznijmy od zaplonu. w dwa zero byly w zasadzie tylko aparaty na halla bez regulacji odsrodkowej i podcisnieniowej zaplonu, wszystko wykonuje elektronika, kola zebate aparatow w dwa zero byly inne( wieksze) jak i sama srednica aparatu, jest do wykonania modyfikacja polegajaca, na przerobieniu aparatu, generalnie wyglada to tak.. obszlifowywujesz zabezpieczenie na aparacie z 2.0 na kolko zebatym , wybijasz trzpien i zdejmujesz kolko, dokladnie to samo robisz z aparatem z1,6 do 1,8 z gaznika, z tym ze przed zalozeniem kolka z 2,0 musisz wykonac redukcje na aparat, z gaznika by srednica zgadzala sie z ta z 2,0. musi to byc tulejka z kolnierzem o grubosci do 1,5 mm zeby sie podczas pracy nie zsunela. po zalozeniu tulejki montujesz wspomniane kolko z 2,0 wbijasz zabezpieczenie

No i taki mod mam teraz zrobiony u siebie, wiec po co mam go dalej modyfikowac. Wyjasnijce mi jak krowie na miedz :green_fuck:

p.s. nie latwiej gdyz ten z 2.0 nie ma podcisnienia.
Ostatnio zmieniony śr maja 19, 2010 00:59 przez Superbeasto, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr maja 19, 2010 12:57

:panna: Odpowiedz sobie może na pytanie po co zmieniać coś w aparacie/zmieniać aparat a nie jak to zrobić :green_fuck:



Awatar użytkownika
KeczKeczi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: śr sty 28, 2015 13:52

Przyspieszenie zapłonu

Post autor: KeczKeczi » pt lut 13, 2015 16:32

Witam. Też mam zamiar u siebie coś takiego zrobić. Z tego co czytam przy lpg najlepiej przestawić o 3-4 stopnie max? Pozdrawiam.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości