[Mk3] Soft turbo do VR6??!!

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » pn kwie 10, 2006 21:49

Ferdas pisze:przeciesz pisał ten raffi że ma turbo i chce mątować no zdrać wkońcu ile dałeś :D
widze ze sie troche zamotałes nigdzie nie pisałem ze mam turbo, nie mam, mam tylko w tym temacie wiedze, a wiedze i kompresor ma ml2210

reasumujac twoje rozwazania jesli nie masz min 12-14tys to nawet nie mysl o turbo do VRa
chip ci wiele nie da, minimalne przyrosty, a jakiekolwiek przeróbki na N/A sa drogie i cena kazdego nastepnego konia mechnicznego jeszce drozsza, srednio na N/A 1KM-300zł.



Awatar użytkownika
plasma555
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 12:44
Lokalizacja: Zakopane

[Mk3] Soft turbo do VR6??!!

Post autor: plasma555 » pt mar 20, 2015 01:16

Koledzy! Czy może ktoś z Was zdradzić co dokładnie potrzeba do soft turbo? Kolektor potrzebuje z wejściem na turbo to wiem, ale zastanawiam się co dalej...

Pytam bo mam silnik na wierzchu i zastanawiam się czy by nie zrobić mu małego zabiegu póki jest na podnośniku? Jest to model VR6 z Passata i wsadzany do Golf mk2.

Nie licze na jakieś kosmiczne przyrosty ale chociaż te 40KM... by było miło.

Jak jest ktoś tak miły, żeby nie odsyłać mnie do wyszukiwarki to będę wdzięczny :okej:

Pzdr!



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

[Mk3] Soft turbo do VR6??!!

Post autor: bugalon » pt mar 20, 2015 08:48

W morde na samej górze masz podwieszony temat ....... no rece opadaja, nawet wyszukiwarki nie trzeba uzywac - wisi jak byk co trzeba zrobic zeby przygotowac silnik pod turbo. Czytać Ci się nie chce ale za to bys sobie popisał pewnie chętnie nie? To może otwórz worda i dawaj w nim wypracowania zamiast zaśmiecać forum.

Turbienie wolnossącego silnika bez jego otwarcia i minimum serwisowego (pierscienie, panewki, uszczelki) to błyskawiczna droga do bardzo dużych problemów.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
plasma555
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 12:44
Lokalizacja: Zakopane

[Mk3] Soft turbo do VR6??!!

Post autor: plasma555 » sob mar 21, 2015 11:57

bugalon pisze:W morde na samej górze masz podwieszony temat .......
No to przepraszam, nie zauważyłem. Nie lubię też pisać bez sensu bo nie mam na to czasu, dlatego myślałem że szybka informacja będzie.
bugalon pisze:Turbienie wolnossącego silnika bez jego otwarcia i minimum serwisowego (pierscienie, panewki, uszczelki) to błyskawiczna droga do bardzo dużych problemów.
Dziękuję za radę.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości