Optymalny układ wydechowy MK II GTI 8V PF

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Eustachy1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn lip 01, 2013 11:46
Lokalizacja: Opolskie

Optymalny układ wydechowy MK II GTI 8V PF

Post autor: Eustachy1 » pt kwie 03, 2015 22:07

Witam. Jeżeli temat sie powtarza to proszę o naprowadzenie mnie do niego. Chciałbym założyć przelot do PF`a i moje pytanie skierowane do ludzi którzy cos takiego robili: jaka średnica? czy dać strumienice czy nie? co z puszką na końcu wydechu? czy trzeba modyfikować dwie rury wychodzące od kolektora wydechowego? . Chciałbym mu polepszyc troche wymiane spalin aczkolwiek czytałem ze wydech musi byc optymalny nie za duzy nie za mały. Czekam na jakies porady i pozdrawiam.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 31 gości