A co da sie zrobić z 2E??

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

majkel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pt sie 27, 2004 22:52
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

A co da sie zrobić z 2E??

Post autor: majkel » pn paź 11, 2004 19:22

siakoś wzmocnić



Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » pn paź 11, 2004 19:25

przy 2E jest juz jakies polo do popisu ale tez niewielkie. Mozliwosci i w miare oplacalna inwestycja to:
Nitro, walek, kolektor wydechowy. Rozne szkoly ale raczej trzeba podoazac w kierunku silnika wolnossacego.

Jak walek to i czip pod niego, wolny wydech, mod ukladu ssacego - mozna liczyc na jakies przyrosty (moj typ)

Nitro - wiadomo, ale drogie w uzytkowaniu i starcza na niewiele

Turbo - raczej nie w tym silniku bo to zbyt duza kasa:((



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » pn paź 11, 2004 23:39

a ja liczyłem że właśnie w tym można by założyć turbo :(

czemu duża kasa?


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pn paź 11, 2004 23:47

a ja bym go na 16v przerobił, a jak to mało to faktycznie turbo zakładac


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Zjar

Re: A co da sie zrobić z 2E??

Post autor: Zjar » wt paź 12, 2004 12:30

majkel pisze:siakoś wzmocnić
Chyba nie ma co kombinować tylko musimy 16V zakupić, a na przeróbki kasa idzie, a to dołożymy do 16V i juz bedzie czym pojechać!!!!! :grin: :grin: :pub: Ja tam z 2E nie jestem zadowolony :(



Grzesss

Post autor: Grzesss » czw mar 10, 2005 13:24

Witam ja niedawno przyprowadziłem mk III GTI 2.0 2E ma zrobiony dolot do filtra(wpycha mu powietrze na siłe)wkładka filtra KN,kapletny układ wydechowy(kolektor,2 metalowe katalizatory-bardzo małe?,no i 3 tłumiki) wszystko Hartman,no i chipa wszystko to dało mu z 115 na 138 przynajmniej tak widnieje w niemieckiej dokumentacji,dokładnie jest wbite 101kW i zamiast pretkosci198 jest wbite 208...ja osobiscie na autostradzie jechałem 215 ale to juz było wszystko co on mugł,fakt ze była walnieta lambda i zalewało go paliwem ale to na małych obrotach...na poczatku byłem zawiedziony tym silnikiem jednak wydaje sie troszke słaby,ale niemam porownania z innym takim a co do samego silnika to denerwuje mnie nieco nierowna praca,i małe(chyba za małe) obroty w granicach 800
Pozdrawiam



chudy69
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw lut 24, 2005 18:10
Lokalizacja: Stargard Szcz
Kontakt:

Post autor: chudy69 » czw mar 10, 2005 18:50

Witwm

Tez mam 2E(2.0 gti) i jakos wolno sie wkreca.Tez bym cos tu pomodzil. W sumie to

poleci 210km/h i dzisiaj bylem na sprawdzeniu cisnienia spreżania i wyszlo ze mam po

13bar a na trzecim slabo bo 10bar-czy byla juz moze planowana glowica? Czy to

cisnienie jest ok? JAKI KOSZT ZMIANY NA 16v I CO TRZEBA ZMIENIC?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości