Strona 2 z 2

: czw gru 02, 2004 05:28
autor: Krzylu
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=36141881
ciekawe co? ile on naprawde chcialby za ten silnik

: czw gru 02, 2004 12:53
autor: mosak
ale uwazaj bo to jest 150KM czyli skrzynia biegow V ktora przy maxymalknej (220) ma max obroty lepsza lepsza jest VI z leona 18oKM albo Audi A3 1.8T Atraction (jestem w temacie bo niedawno kupowlame autko)

: czw gru 02, 2004 13:40
autor: mosak
ja bym Ci mimo wszystko proponowal ten silnik malutki i wogole:)
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 52583&rd=1 no i ogolnie bardzo maly zgrabny itp i ta cena jak promocja w biedronce i osiagi rowniez nie najgorsze

: sob gru 04, 2004 00:11
autor: VAUER6
Krzylu pisze:http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=36141881
ciekawe co? ile on naprawde chcialby za ten silnik
Cena cos za mala,cos mnie sie wydaje ze to resztki tego silnika(szczatki) a poza tym slyszalem ze z przeszczepem z Passata sa jakies problemy z mocowaniem itp.A w sumie z ciekawosci drynne do goscia. :chytry:

: sob gru 04, 2004 00:13
autor: VAUER6
mosak pisze:ja bym Ci mimo wszystko proponowal ten silnik malutki i wogole:)
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 52583&rd=1 no i ogolnie bardzo maly zgrabny itp i ta cena jak promocja w biedronce i osiagi rowniez nie najgorsze
No wszystko fajnie ale to ch...nie moc :goof: :goof: :goof:

: ndz gru 05, 2004 22:22
autor: mosak
jak sie postarasz to z 1.8T ze skrzynią VI i napędem 4X4 wyciągniesz też 450KM napęd na wszystkie koła nie koniecznie ale 450 KM i FWD?? <hardcore>

: pn gru 06, 2004 12:18
autor: Ralfii_VR
mosak pisze:jak sie postarasz to z 1.8T ze skrzynią VI i napędem 4X4 wyciągniesz też 450KM napęd na wszystkie koła nie koniecznie ale 450 KM i FWD?? <hardcore>
Było by to super polaczenia taka moc w lekkiej budzie, ale ich koszt chyba nie jest na nasze portfele, a przynajmniej 90% tuningowców

: wt gru 07, 2004 21:46
autor: mosak
podobno w Polsce jezdzi MK1 z silnikiem Audi TT (ze skrzynią która jest przeznaczona do napędu qauttro(4X4) więc wstawienie wału to już raczej nie problem i np. mostu z Audi TT tylko wtedy mamy takie obciązenia ze pelna klatka to minimum (najlepiej wzmocnienie calego podwozia tytanowymi lub chociaz stalowymi profilami