Strona 2 z 3
MK2 Swap z RP=>2E
: śr mar 02, 2011 07:58
autor: tomwol20
marianmk2, ale majac cala instalacje z dawcy bo podkreslam ze chce kupic cale auto to nie poradze sobie? schematy sa dostepne wiec czemu mialoby nie dac rady... Mysle ze najwiecej mi zejdzie z podpieceim licznika z mkII bo chce aby byl ori z mkII.
a ta skrzynia 020 to z jakimi silnikami byla?? bo jak bym mial jej szukac gdyby moja z PN-a nie prazyla (choc kolega wczesniej pisal ze skrzynia z PN-a mu prazyla dobrze z 2e) to fajnie byloby wiedziec czego szukac:)
MK2 Swap z RP=>2E
: śr mar 02, 2011 18:41
autor: tomwol20
Czyli wszystko sie dobrze składa:)
dzieki Ci kolego.
MK2 Swap z RP=>2E
: pt mar 11, 2011 12:37
autor: pazurek
Tez przymierzam sie do swapu z 1,8GX k-jetronic na 2,0 2e. Jetta jest z grudnia 88r. licznik na 2 kostki, awaryjne w desce.
czy tu przekładki instalacji będą trudne ?
Co z licznikiem czy musi być z golfa III ?
Silnik podpiąć chce do swojej skrzyni, tu nie ma problemu ale elektryka się nie zajmuję.
Co do pomp paliwa to mam tylko jedną pod podwoziem 6barów. Radzi sobie z mechanicznym wtryskiem, powinna byc jeszcze w zbiorniku ale jej tam nie ma a samochód jeździ.
MK2 Swap z RP=>2E
: śr mar 16, 2011 02:21
autor: zeton88
Witam aktualnie mam pf'a 107km a digi II zdychajacego bede swapował na 2e i pytanie czy instalka z pf podpasi do 2e?
MK2 Swap z RP=>2E
: śr mar 16, 2011 16:45
autor: zeton88
marianmk2, Chodziło mi o instalacje elektryczna silnika, czy podczas swapowania cała instalacje wraz z kompem musze przełozyć do siebie tak ?
MK2 Swap z RP=>2E
: pn mar 21, 2011 12:21
autor: Leszek Madison
Ale kilka elementów wspólnych znajdziemy, chociażby krokowca i przepływomierz
MK2 Swap z RP=>2E
: pn kwie 25, 2011 13:20
autor: chester89
swap ogarnięty?
u mnie 2e siadło w golfie bez większych komplikacji
MK2 Swap z RP=>2E
: pn kwie 25, 2011 20:18
autor: Leszek Madison
marianmk2 już pewnie fruwa po ulicach
MK2 Swap z RP=>2E
: sob gru 17, 2011 17:07
autor: Tomaso007
LeszczVW pisze:4.PRZEKAŹNIKI - w moim przypadku musialem zmienić 1 przekaźnik nie pamiętam już jaki to byl ale raczej sterowanie silnika bo kulał po zmianie przekaźnika bylo ok
Czy to jest mowa o przekaźniku nr 30 w polu R3??? Mój 2E po swapie coś nie chodzi tj powinien a nie mam tego przekaźnika..
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=436609" onclick="window.open(this.href);return false;
Mam go rozumiem kupić i wstawić w gniazdo R3??
MK2 Swap z RP=>2E
: sob gru 17, 2011 17:13
autor: Tomaso007
Leszek Madison pisze:
marianmk2 napisał(a):przekaźnik ECU- trzeci od lewej w górnym rzędzie-oznaczony jako 30
Mi odpalił samochód bez niego, ale od razu spadały obroty do zera. Tak czy inaczej nr 30 jest konieczny
no to juz wszystko prawie wiem... oby sie poprawiło..
Re:
: wt gru 27, 2011 01:11
autor: wasiak
Leszek Madison pisze:marianmk2 pisze:Czyli to jakis regulator wolnych obrotów?
To po prostu jakiś przekaźnik sterujący Digifantem. W Monotronic go nie ma. Ale np w golfie mk3 1.6 z silnikiem AFT (101 KM) go widziałem, a silnik jest na Simosie
Bez tego przekaźnika samochód też odpalał, ale trzeba było trzymać go na lekkim gazie żeby nie zdechł. Być może ma jakiś związek z krokowcem, ale szczerze mówiąc nie wgłębiałem się w to
W mk2 silnik NZ przykładowo miał w tym samym miejscu przekaźnik z numerem 32, ale zbudowany jest nieco inaczej.
odkopie tamat ja latam na przekazniku 32 juz 2 lata z silnikiem 2e bez problemowo wiec sa kompatybilne
MK2 Swap z RP=>2E
: śr sty 11, 2012 20:38
autor: Leszek Madison
wasiak, no wlaśnie ja miałem przekaźnik 32 jeszcze z mk2 1.3, ale coś nie chciał współpracować
W każdym razie bez przekaźnika w polu R3 będzie od razu gasł.
MK2 Swap z RP=>2E
: pt sty 27, 2012 22:55
autor: szczepan1330
witam:)
jestem nowy na forum, trochę zielony co do swapów, szukałem właśnie takiego tematu i chyba znalazłem:)
tak więc odświeżę trochę kotleta i się upewnię w wiedzy:)
więc tak: posiadam aktualnie passata 1.8 RP z gazem i mam okazje kupić za bezcen goły słupek 2.0 E bez osprzętu w dobrym stanie i z tego co tu wyczytałem to:
-instalacja elektryczna pasuje bez mniejszego druciarstwa,
-to już wiadome wchodzi na mocowania itd jak w masło:P
-skrzynia pasuje,
-ewentualnie trzeba wymienić pompę paliwa i przekaźnik
czy trzeba wprowadzać jeszcze jakieś zmiany?? czy cała reszta będzie pasować??
i jeszcze zastanawiam się jak to będzie z podtlenkiem lpg, bo tam już pewnie będzie pare zmian tylko nie wiem jak dużo:) jest to zwykła instalacja BRC)
z góry dzięki za wszelką pomoc:) pozdraVWiam
MK2 Swap z RP=>2E
: pt mar 09, 2012 18:11
autor: Tomaso007
szczepan1330, Jak bd.miał silnik to do tego potrzebujesz wiązkę silnikową od przedziału skrzynki bezpieczników, przekaźnik 30 w pole R3, pompę paliwa 3 barową,
szczepan1330 pisze:kupić za bezcen goły słupek 2.0 E bez osprzętu
no to będziesz potrzebował jeszcze kolektor ssący, wydechowy (aha.. wydech do 2E przydałby się większy, bo RP ma wylot 1rurkowy..) cały osprzęt wokół silnika. A tak to łapy spokojnie przykręcisz do bloku 2E.