Strona 2 z 3

MK2 Swap z RP=>2E

: śr mar 02, 2011 07:58
autor: tomwol20
marianmk2, ale majac cala instalacje z dawcy bo podkreslam ze chce kupic cale auto to nie poradze sobie? schematy sa dostepne wiec czemu mialoby nie dac rady... Mysle ze najwiecej mi zejdzie z podpieceim licznika z mkII bo chce aby byl ori z mkII.
a ta skrzynia 020 to z jakimi silnikami byla?? bo jak bym mial jej szukac gdyby moja z PN-a nie prazyla (choc kolega wczesniej pisal ze skrzynia z PN-a mu prazyla dobrze z 2e) to fajnie byloby wiedziec czego szukac:)

MK2 Swap z RP=>2E

: śr mar 02, 2011 18:41
autor: tomwol20
Czyli wszystko sie dobrze składa:)

dzieki Ci kolego.

MK2 Swap z RP=>2E

: pt mar 11, 2011 12:37
autor: pazurek
Tez przymierzam sie do swapu z 1,8GX k-jetronic na 2,0 2e. Jetta jest z grudnia 88r. licznik na 2 kostki, awaryjne w desce.
czy tu przekładki instalacji będą trudne ?
Co z licznikiem czy musi być z golfa III ?
Silnik podpiąć chce do swojej skrzyni, tu nie ma problemu ale elektryka się nie zajmuję.
Co do pomp paliwa to mam tylko jedną pod podwoziem 6barów. Radzi sobie z mechanicznym wtryskiem, powinna byc jeszcze w zbiorniku ale jej tam nie ma a samochód jeździ.

MK2 Swap z RP=>2E

: śr mar 16, 2011 02:21
autor: zeton88
Witam aktualnie mam pf'a 107km a digi II zdychajacego bede swapował na 2e i pytanie czy instalka z pf podpasi do 2e?

MK2 Swap z RP=>2E

: śr mar 16, 2011 16:45
autor: zeton88
marianmk2, Chodziło mi o instalacje elektryczna silnika, czy podczas swapowania cała instalacje wraz z kompem musze przełozyć do siebie tak ?

MK2 Swap z RP=>2E

: pn mar 21, 2011 12:21
autor: Leszek Madison
Ale kilka elementów wspólnych znajdziemy, chociażby krokowca i przepływomierz ;)

MK2 Swap z RP=>2E

: pn kwie 25, 2011 13:20
autor: chester89
swap ogarnięty?
u mnie 2e siadło w golfie bez większych komplikacji :)

MK2 Swap z RP=>2E

: pn kwie 25, 2011 20:18
autor: Leszek Madison
marianmk2 już pewnie fruwa po ulicach :hmm:

MK2 Swap z RP=>2E

: sob gru 17, 2011 17:07
autor: Tomaso007
LeszczVW pisze:4.PRZEKAŹNIKI - w moim przypadku musialem zmienić 1 przekaźnik nie pamiętam już jaki to byl ale raczej sterowanie silnika bo kulał po zmianie przekaźnika bylo ok
Czy to jest mowa o przekaźniku nr 30 w polu R3??? Mój 2E po swapie coś nie chodzi tj powinien a nie mam tego przekaźnika.. :(
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=436609" onclick="window.open(this.href);return false;
Mam go rozumiem kupić i wstawić w gniazdo R3?? :grrr:

MK2 Swap z RP=>2E

: sob gru 17, 2011 17:13
autor: Tomaso007
Leszek Madison pisze: marianmk2 napisał(a):przekaźnik ECU- trzeci od lewej w górnym rzędzie-oznaczony jako 30

Mi odpalił samochód bez niego, ale od razu spadały obroty do zera. Tak czy inaczej nr 30 jest konieczny :)

no to juz wszystko prawie wiem... oby sie poprawiło.. :helm:

Re:

: wt gru 27, 2011 01:11
autor: wasiak
Leszek Madison pisze:
marianmk2 pisze:Czyli to jakis regulator wolnych obrotów?
To po prostu jakiś przekaźnik sterujący Digifantem. W Monotronic go nie ma. Ale np w golfie mk3 1.6 z silnikiem AFT (101 KM) go widziałem, a silnik jest na Simosie :)

Bez tego przekaźnika samochód też odpalał, ale trzeba było trzymać go na lekkim gazie żeby nie zdechł. Być może ma jakiś związek z krokowcem, ale szczerze mówiąc nie wgłębiałem się w to :helm:

W mk2 silnik NZ przykładowo miał w tym samym miejscu przekaźnik z numerem 32, ale zbudowany jest nieco inaczej.

odkopie tamat ja latam na przekazniku 32 juz 2 lata z silnikiem 2e bez problemowo wiec sa kompatybilne

MK2 Swap z RP=>2E

: śr sty 11, 2012 20:38
autor: Leszek Madison
wasiak, no wlaśnie ja miałem przekaźnik 32 jeszcze z mk2 1.3, ale coś nie chciał współpracować :grin: W każdym razie bez przekaźnika w polu R3 będzie od razu gasł.

MK2 Swap z RP=>2E

: pt sty 27, 2012 22:55
autor: szczepan1330
witam:)
jestem nowy na forum, trochę zielony co do swapów, szukałem właśnie takiego tematu i chyba znalazłem:)
tak więc odświeżę trochę kotleta i się upewnię w wiedzy:)
więc tak: posiadam aktualnie passata 1.8 RP z gazem i mam okazje kupić za bezcen goły słupek 2.0 E bez osprzętu w dobrym stanie i z tego co tu wyczytałem to:
-instalacja elektryczna pasuje bez mniejszego druciarstwa,
-to już wiadome wchodzi na mocowania itd jak w masło:P
-skrzynia pasuje,
-ewentualnie trzeba wymienić pompę paliwa i przekaźnik
czy trzeba wprowadzać jeszcze jakieś zmiany?? czy cała reszta będzie pasować??
i jeszcze zastanawiam się jak to będzie z podtlenkiem lpg, bo tam już pewnie będzie pare zmian tylko nie wiem jak dużo:) jest to zwykła instalacja BRC) :)
z góry dzięki za wszelką pomoc:) pozdraVWiam :D

MK2 Swap z RP=>2E

: pt mar 09, 2012 18:11
autor: Tomaso007
szczepan1330, Jak bd.miał silnik to do tego potrzebujesz wiązkę silnikową od przedziału skrzynki bezpieczników, przekaźnik 30 w pole R3, pompę paliwa 3 barową,
szczepan1330 pisze:kupić za bezcen goły słupek 2.0 E bez osprzętu
no to będziesz potrzebował jeszcze kolektor ssący, wydechowy (aha.. wydech do 2E przydałby się większy, bo RP ma wylot 1rurkowy..) cały osprzęt wokół silnika. A tak to łapy spokojnie przykręcisz do bloku 2E.