VW GOLF II 1.6 TD jak Tuningowac ??

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

beerserk

Post autor: beerserk » pt gru 24, 2004 15:11

tez slyszalem ze wchodzi ale czy to prawda i jest taki do kupienia na allegro za 2500 tylko bez turbiny co daje 90 koni ale i tak lepiej



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » pt gru 24, 2004 15:17

Jes Golfik opisany w jednym z ostatnich GT - to nie ściema (GT paxdziernik lub wrzesień)!


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

beerserk

Post autor: beerserk » pt gru 24, 2004 16:52

jeszcze jedno pytanko a jaki silnik jest w SEACIE IBIZA CUPRA TDI wiem ze ma 160 koni :D niezle cacko :) kosztuje nowy 96 000 PLN :D cenka kosmos ale silnik marzenie ciekawe czy jest tak wyrzylowany czy jakis nowy model ?? dzis wigilia wiec wszystkiego najlepszego zdrowia szczesci itd. itp.



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » pt gru 24, 2004 16:59

EEEEEEEE to taki jak w Leonie Cupra - ale chyba 150 KM?


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

beerserk

Post autor: beerserk » pt gru 24, 2004 17:35

leon cupra r mam 225 ps 1.8 MPi 20V jak sie nie myle a nowa ibiza cupra mam 1.8 i 180 koni jakies 6.5 s do 100km/h a seat ibiza cupra tdi ma 160koni i jakies 7.4 do 100 tlyko kto jest producentem tych mocazy :D a jaki golfik byl oipisany w tm GT ?? bo ja mam 1.6 td nr silnika 1V 1... ciekawe czy da sie cos zrobic lepszego :D



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt gru 24, 2004 18:04

Co można zrobić z mk2 1.6 GTD który ma już fabrycznie intercooler i 80KM mocy?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

beerserk

Post autor: beerserk » pt gru 24, 2004 20:00

no na przyklad zamienic sie ze mna ja mam az 60 koni :D a potrzebuje tak z 85 do 95 i nie da rady
chyba :D moze ktos mi pomoze moze nie :D



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » pt gru 24, 2004 21:24

beerserk pisze:leon cupra r mam 225 ps 1.8 MPi 20V jak sie nie myle a nowa ibiza cupra mam 1.8 i 180 koni jakies 6.5 s do 100km/h a seat ibiza cupra tdi ma 160koni i jakies 7.4 do 100 tlyko kto jest producentem tych mocazy :D a jaki golfik byl oipisany w tm GT ?? bo ja mam 1.6 td nr silnika 1V 1... ciekawe czy da sie cos zrobic lepszego :D
Dobrze, ale mnie chodziło o TDi - ten Seat nie był oferowany w Polsce!


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » pt gru 24, 2004 21:32

Był to Golf Mk II - 5 drzwi. Silniczek od Mk IV - 1.9 TDi 130 KM +chip = 180 KM!!!!!


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

beerserk

Post autor: beerserk » pt gru 24, 2004 21:40

no 180 koni to by mnie w 100% zadowolilo :D ciekawe kiedy bym mial pogrzeb :D no ale to musiala byc moc :D taki mk II niepozorny a tu logien z dupki :D



vudu
Pierwszy Sekretarz
Pierwszy Sekretarz
Posty: 146
Rejestracja: pt sie 27, 2004 08:52
Lokalizacja: Polen

Post autor: vudu » pt gru 24, 2004 21:49

Krzylu pisze:czemu odpada turbina od gtd i intercooler?bo ma katalizator?wiem ze przez kata zabralo mu troche mocy wg katalogu to ten silnik ciut lepiej jezdzi od 1.6D a przeciez to turbo diesel?
napisz cos wiecej vudu o tym silniku bo sam jestem ciekaw co to za konstrukcja rozni sie cos od JR SB RA jakas inna pompa turbina czy cos?no i kat to wiem,ze zabiera mocy
Były 3 rodzaje turbin 1V miały inne GTD miały inne a GTD TDI jeszcze inne podcisnieniowe, ale tu chodzi o pompe paliwa, 1V ma taką jak w zwykłym Dieslu a GTD juz nie :):) a zwykły diesel rózni sie od turbo ze od dołu na tłoka przez rurki pryska sie olej.


[b] I sekretarz PZPR vwgolf.pl [/b]

vudu
Pierwszy Sekretarz
Pierwszy Sekretarz
Posty: 146
Rejestracja: pt sie 27, 2004 08:52
Lokalizacja: Polen

Post autor: vudu » pt gru 24, 2004 21:50

beerserk jak będziesz wymieniał silnik to biorę Twojego starego 1V !


[b] I sekretarz PZPR vwgolf.pl [/b]

beerserk

Post autor: beerserk » pt gru 24, 2004 23:07

Spoko ale to moze minac troche czasu od 2 miesiecy do 6 zalezy czy bedzie praca czy nie obecnie przelezalem w szpitalu prawie 1.5 miesiaca z czego w tym czasie na wolnosci bylem hmm moze z 2 tygodnie i teraz ciezko z praca ;/ moze ktos jest chetny na moj rower giant cross k 5 :D cena promocyjna 1500 PLN wtedy pomysle nad wymiana silnika no moze ktos kupi jeszcze pozostalosci po dawnym sportowcu jak cos to pytac co mam do sprzedania na maila beerserk@poczta.onet.pl a vudu ile moge dostac za moj silnik ??



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob gru 25, 2004 05:54

ten mk2 co napisales Michael jest ze Szczecina a silnik to 1.9 TDI Pd 150km w serii+chip widuje go czasami pieknie ucieka do sprzedania chyba za 25tys zl jak mnie pamiec nie myli aha zapomnialem napisac ze ma 6biegow.
ze starych diesli duzo sie nie wycisnie musialbys zmieniac dawke paliwa cisnienie turbiny inter i moze bys mial 85-90km.Wiem ze wychodzily jakies GTD z interkiem fabrycznie ktore mialy 85km co dalo 5km wiecej?cisnienie turbiny?czy jakis inny zabieg?
Tdi spokojnie wchodza do mk2 tez planuje sobie sprawic w przyszlym roku taki motor moze na jesien narazie trzeba sie bujac 70km dieslem



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości