Strona 2 z 2

: ndz sty 02, 2005 20:38
autor: gtx
MAREK 74 pisze:wymień wtrysk na elektroniczny
daj głowice z KR (było o tym na forum)
Glowica z KR do 9A moim zdaniem to bez sensu przerobka, przeciesz 9A ma troche wiekszy moment obrotowy i to z nizszych obrotow niz KR I nie trzeba jej tak wyskoko krecic jak KR-ki zeby uzyskac pelna moc a to ze ma 3 konie mniej to chyba jest malo odczowalne.
Taka przerobka silnika PL tylko moze dac jakies efekty a nie 9A.
Jak sie myle niech ktos mnie poprawi.

Pozdrawiam

: ndz sty 02, 2005 20:56
autor: GTO
mylisz sie , a poprawiać nie bede 100 razy, wszystko już było opisane na tym forum kilka razy.

: ndz sty 02, 2005 21:43
autor: gtx
GTO pisze:mylisz sie , a poprawiać nie bede 100 razy, wszystko już było opisane na tym forum kilka razy.
OK.To mam pytanka z wiazku z tym.
Czy ktos juz robil taka przemianke walki z KR-ki ,lub cala glowice z KR do 9A?
I jakie byly efekty? (jakis wykresik z hamowni porownawczy?)

Jakie sa roznice w glowicy pomiedzy KR i 9A i czy ksztalt tloka jest taki sam (nie chodzi tu o srednice)?

: pn sty 03, 2005 00:26
autor: zodiak
Na 1000% w KR jest inny wałek ssący (wydechowy jest taki sam) a w związku z tym dłużej otwarte są zawory ssące. :)

: pn sty 03, 2005 01:43
autor: evolution
w zwiazku z tym ze na tym forum nie raz pisza ze walek ssący od KR jest inny niz w innych 16 wyciagnełem wszystkie posiadane wałki z piwnicy (troche tego jest) i jutro zajme sie dokładnym pomiarom wałków, bo a nuż sie myle i czegos nie zobaczyłem i rzeczywiście jest inny :)

: wt sty 04, 2005 00:37
autor: MAREK 74
nawet w niemieckiej knidze jest napisane że KR ma inny czas otwarcia ssących to nie musisz sprawdzać bo niemcy to już sprawdzili

: pn sty 10, 2005 02:40
autor: MAREK 74
taki 9A z głowicą z KRa powinien mieć ze 150KM
fajnie by było :)