Strona 2 z 2

: pt sty 28, 2005 12:06
autor: TAZ
MAREK 74 pisze:co do elektryki to ja mam GTI z kompem nawet dwoma :)
jak K sie zacznie pierd..lić to amen a wydech mam prawie orginalny tzn drugi jest jak lornetka :) widać przez niego

1.6GTI i gaz - chyba mama cie nie kocha
daj znać jak ci zawory wypadną przez wydech
Dlaczego tak sądzisz. Gaz ma ponad 100 oktan i lepiej znosi wysoki stopień sprężania.

: pt sty 28, 2005 13:31
autor: MAREK 74
a zwróciłeś uwage na temperature spalania gazu?
i to że zawory ssące nie są chłodzone

: pt sty 28, 2005 16:10
autor: Paulus
MAREK 74 pisze:a zwróciłeś uwage na temperature spalania gazu?
i to że zawory ssące nie są chłodzone
Mówisz zwłasnego doświadczenia, czy prorokujesz?
Zrobiłem na gazie 40 tys km na tym właśnie silniku (EG) i nic się z nim nie dzieje złego. Regularnie wymieniam świece, olej i filtry oraz dodatkowo co jakiś czas sprawdzam luz zaworowy. Koniec. Ten silnik spokojnie się nadaje o gazu.
Miałem w nim zamontowaną instalację klasyczną a teraz mam wtrysk gazu i póki co wszystko bangla ok. Jedyna co mam do wymiany to termiczny regulator ciśnienia paliwa.

: pt sty 28, 2005 19:25
autor: azja1980
Marek,wbrew twojemu prostemu rozumowaniu mama mnie kocha,ale to nie na ten temat mielismy rozmawiac...

: pt sty 28, 2005 19:50
autor: MAREK 74
:)