kompressor

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » czw lut 03, 2005 11:34

jedyny + kompresora to to ze nie trzeba wychy robic :)))
- wszyscy znaja



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » czw lut 03, 2005 13:52

taz pisze:Sprężarke G60 regeneruje sie za 1500zł-3000zł, a turbine za 600zł-800zł w dobrym zakładzie. Koszty same mówią za siebie. Mam turbine z audi, była padnięta (zapłaciłem za nią 20zł), koszt regeneracji we Wrocławiu wyszedł mnie 800zł razem z przesyłką. Założone części są tej samej firmy co turbina, także nie żadne podróby.
to tyrbo dokładniej z jakiej audicy wyciagnąłeś :?: i do jakeigo silnika wkłożyłeś :?: jak sie zmieniły osiagi :?:


Obrazek

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » czw lut 03, 2005 14:41

44FG pisze:
Quatro7 pisze:a przygotowywaniu silnika pod turbo to wiem....


ale taki kompressor jest tańszy w eksploatacji niz taki z g60 :?:

takie pytanie troche z innej bajki.. jak mamy turbo w samochodzie (takie prawdziwe turbo) to nie trzeba go takc zesto regenerować :?:
Jezuś, człowieku... coś ty się tak tych turbin i kompresorów uczepił ? :bajer: Chyba nie chcesz zakładać tego do swojego 1.6 :crazy: Kup sobie lepiej auto z turbo jeśli ci tak bardzo potrzebne a na pewno taniej wyjdzie. A jeśli nie stać cię na coroczne przeglądy (w przypadku kompresora) lub wymianę turbiny co kilka lat to lepiej już zostań przy 1.6, bo zamiast przyjemności to tylko kłopotu sobie narobisz...

a ty co w Sekretarza KC sie zabawiasz??juz niemozna sie nic zapytac i nic powiedziec bo jest to zbedna dyskusja bo ty to wiesz a on niemusi znac chyba po to jest forum co??
interesuje to kolege wiec sie pyta
pozatym moj ojciec ma Mazde 626TD ktora ma kompresor troche inny niz te "prawdziwe"kompresory nazywa sie Comprex i jest poniekad polaczeniem turbiny i kompresora
wykozystuje spaliny do napedzania wirnika ale ten wirnik nie wywoluje cisnienia tylko jakas fala uderzeniowa tych spalin jest tak duza ze wtłacza powietrze cos takiego stary mi kiedys tlumaczy :kac: wiec nie odbioerzcie tego jak jakies brednie :grin:
kompresor ten daje 0.4bara ale od 2000obr/min ma sie do dyspozycji juz 130Nm a max moment to 180Nm z silnika 2.0 i dysponuje tylko 75km!!!!
ale ladnie ciagnie a glos silnika przypomina ladowanie Hariera :wink:
Mazda podaje ze vmax tego auta to 206km/h w co zbytnio nie wieze no ale skoro tyle pisze to niech im bedzie moze zaduzo Sake wypil zoltas w czasie testow :hmm:



Awatar użytkownika
44FG
Forum Master
Forum Master
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 25, 2005 17:57
Lokalizacja: Lemingrad
Kontakt:

Post autor: 44FG » czw lut 03, 2005 15:14

taz pisze:Sprężarke G60 regeneruje sie za 1500zł-3000zł...
Zgadza sie, ale ... się regeneruje jeśli się da :helm:
Chyba, że w obrębie 'regeneracji' masz także na myśli wymianę wirnika na nowy.


Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17

Awatar użytkownika
44FG
Forum Master
Forum Master
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 25, 2005 17:57
Lokalizacja: Lemingrad
Kontakt:

Post autor: 44FG » czw lut 03, 2005 15:17

Krzylu pisze:
44FG pisze:
Quatro7 pisze:a przygotowywaniu silnika pod turbo to wiem....


ale taki kompressor jest tańszy w eksploatacji niz taki z g60 :?:

takie pytanie troche z innej bajki.. jak mamy turbo w samochodzie (takie prawdziwe turbo) to nie trzeba go takc zesto regenerować :?:
Jezuś, człowieku... coś ty się tak tych turbin i kompresorów uczepił ? :bajer: Chyba nie chcesz zakładać tego do swojego 1.6 :crazy: Kup sobie lepiej auto z turbo jeśli ci tak bardzo potrzebne a na pewno taniej wyjdzie. A jeśli nie stać cię na coroczne przeglądy (w przypadku kompresora) lub wymianę turbiny co kilka lat to lepiej już zostań przy 1.6, bo zamiast przyjemności to tylko kłopotu sobie narobisz...

a ty co w Sekretarza KC sie zabawiasz??juz niemozna sie nic zapytac i nic powiedziec bo jest to zbedna dyskusja bo ty to wiesz a on niemusi znac chyba po to jest forum co??
interesuje to kolege wiec sie pyta ...
Dyskusja jest tyle zbędna, co jałowa :chytry:


Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » czw lut 03, 2005 16:55

za 3000zł. to juz idzie kupic uzywany kompresor po regeneracji... a tak za 1500zł. sie regeneruje o ile wirnik cały...



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw lut 03, 2005 17:55

Są ludzie, którzy dają się nabrać na remont kapitalny i muszą wtedy zapłacić 3000zł, a to tylko dlatego, że są niedoinformowani.



Awatar użytkownika
44FG
Forum Master
Forum Master
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 25, 2005 17:57
Lokalizacja: Lemingrad
Kontakt:

Post autor: 44FG » czw lut 03, 2005 18:29

A możesz sprecyzować, bo ciekaw jestem co masz na myśli :bajer:


Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw lut 03, 2005 18:58

Znam gościa, który zapłacił 3000zł za remont. Nawet nie szukał ile kosztuje nowy G60.



Awatar użytkownika
AREKCT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr wrz 15, 2004 18:36
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: AREKCT » sob lut 05, 2005 12:32

A co powiecie na wlozenie Turbiny do silnka 1.8 16V??? z DYGIFANTM II
-jak by to sie mialo moze ktos juz to zrobil
-co dokladnie trezba miec
-jaki pzryrost mocy , jak ze spalaniem i tp.......

czekam na info :bigok:


>>>DO SPRZEDANIA GRATY sterownik do GX1.8 8V<<
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob lut 05, 2005 12:48

Evolution ma turbo w 16V, ale tłoki seryjne to na 100% spłyną do miski. Nawet obawiam się , że soft turbo nie wytrzyma silnik.



Awatar użytkownika
AREKCT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr wrz 15, 2004 18:36
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: AREKCT » sob lut 05, 2005 13:35

HEEE tak pytam to co tzreba by zrobic by turbo zalozyc???
JAke wymagania musza byc??
rozumiem ze silnik 1.8 20V to ma juz dobrane tloki do turbo i chyba lepiej taki wlozyc kpl. niz z 16V sie bawic????


>>>DO SPRZEDANIA GRATY sterownik do GX1.8 8V<<
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815

Awatar użytkownika
k3fir
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2058
Rejestracja: pt paź 08, 2004 22:24
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: k3fir » sob lut 05, 2005 17:47

AREKCT pisze:HEEE tak pytam to co tzreba by zrobic by turbo zalozyc???
JAke wymagania musza byc??
rozumiem ze silnik 1.8 20V to ma juz dobrane tloki do turbo i chyba lepiej taki wlozyc kpl. niz z 16V sie bawic????
http://www.vwgolf.pl/forum/viewtopic.php?t=1019



Awatar użytkownika
44FG
Forum Master
Forum Master
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 25, 2005 17:57
Lokalizacja: Lemingrad
Kontakt:

Post autor: 44FG » ndz lut 06, 2005 10:27

taz pisze:Znam gościa, który zapłacił 3000zł za remont. Nawet nie szukał ile kosztuje nowy G60.
No a po co miał sprawdzać ile kosztuje nowy ? To chyba oczywiste, że wielokrotnie więcej niż zapłacił za remont. Nowy kompresor w VW aktualnie ponad 10000 PLN... Nie wątpię, że można kupić z niemiec taniej nówkę, ale nie byłbym pewien uczciwości źródła jej pochodzenia. Wracając do tego gościa co zapłacił te 3000, to jeśli wymieniony został u niego wirnik na nowy (a można kupić w niemczech nowe wirniki) to cena absolutnie nie jest wygórowana. Jeśli nie, to faktycznie przepłacił w zależności od tego co tam było do zrobienia od 1000 do 2000 PLN.


Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości