jest to garrett o potencjale do podajze 400KM, i mam jeszcze na nia gwarancje
[Mk3] Soft turbo do VR6??!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
nie znam dokładnych danych, zakupil mi ja zaprzyjazniony zaklad tuningowy, dalem im znac, ze jak trafi sie okazja to maja brac,
jest to garrett o potencjale do podajze 400KM, i mam jeszcze na nia gwarancje
jest to garrett o potencjale do podajze 400KM, i mam jeszcze na nia gwarancje
Ostatnio zmieniony pn mar 14, 2005 22:35 przez Ralfii_VR, łącznie zmieniany 2 razy.
tu sie z toba zgadzam ale silnik jest tip top, przy robieniu dotychczasowych modyfikacji wszystko zostalo zrobione, silnik jest żyletka, tylko turbine zakladacBorys pisze:\melon pisze:no i dobrze samochod wazniejszy:D ...a tak na powiaznie to moze wkoncu ktos cos zrobi zmiast gadac
na pocztatek to najlepiej zrobic remont silnika przed zainstalowwaniem turbo
- Borys
- V.I.P.

- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
w twoim przypadku tak, ale wiekszosc VR6 jest poprostu niedoinwestowana, rozrząd, ślizgi głowica to wszytstkotrzeba robic, a niestety cena rozrządu to jakies 10x wiecej niz w 8vrafalvr6 pisze:tu sie z toba zgadzam ale silnik jest tip top, przy robieniu dotychczasowych modyfikacji wszystko zostalo zrobione, silnik jest żyletka, tylko turbine zakladacBorys pisze:\melon pisze:no i dobrze samochod wazniejszy:D ...a tak na powiaznie to moze wkoncu ktos cos zrobi zmiast gadac
na pocztatek to najlepiej zrobic remont silnika przed zainstalowwaniem turbo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
www.vrservice.pl
- Apsik
- Powered by G60

- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
O tych niedoinwestowanych VR6 to duzo sie mowi ze zawodne auta, ze siada to czy tamto, a jak zapytasz wlasciciela o zabiegi z tematu: "dbam o auto i silnik" to uslyszysz odpowiedz "NIE" (doswiadczenie znajomych mechanikow).Borys pisze:w twoim przypadku tak, ale wiekszosc VR6 jest poprostu niedoinwestowana, rozrząd, ślizgi głowica to wszytstkotrzeba robic, a niestety cena rozrządu to jakies 10x wiecej niz w 8v
Ja narazie czekam na MK3VR6T by rafalvr6 - bo baza/silnik z tego co piszesz to gotowy jest na doladowanie
PS. Jestem ciekaw co i kiedy Thomson Ci odpisze i kogo wybierzesz do zrobienia tej przerobki
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
Apsik pisze:O tych niedoinwestowanych VR6 to duzo sie mowi ze zawodne auta, ze siada to czy tamto, a jak zapytasz wlasciciela o zabiegi z tematu: "dbam o auto i silnik" to uslyszysz odpowiedz "NIE" (doswiadczenie znajomych mechanikow).Borys pisze:w twoim przypadku tak, ale wiekszosc VR6 jest poprostu niedoinwestowana, rozrząd, ślizgi głowica to wszytstkotrzeba robic, a niestety cena rozrządu to jakies 10x wiecej niz w 8v
Ja narazie czekam na MK3VR6T by rafalvr6 - bo baza/silnik z tego co piszesz to gotowy jest na doladowanieno i mysle ze warto jest moec takiego ZADBANEGO POTWORA W GARAZU.
![]()
PS. Jestem ciekaw co i kiedy Thomson Ci odpisze i kogo wybierzesz do zrobienia tej przerobki
Ja nie wybieram tunera do instaklacji turbo , trzymam sie jednego tunera VTECH Kraków, sa blisko i jestem z nich bardzo zadowolony, profesjonalisci.
Jestem na Ty z jednym z wspołwlascicieli i wszystko jest juz zaplanowane, on kompletuje mi czesci ja tylko za nie place, ale z racji rabatow jakie ma firma nie moge narzekac
Ostatnio zmieniony pt lut 25, 2005 16:14 przez Ralfii_VR, łącznie zmieniany 1 raz.
panowie spokojnie , jeszcze kupa czasu, wszystko z powodow finansowych, jak by nie patrzyl auto wjedzie na robote dopiero pod koniec tego roku, bede was na biezaco informował, mnie juz teraz skrecashade_ pisze:Jak zamontujesz to chetnie bym zobaczyl to w akcjispecjalnie przyjade do Krakowa aby autko zobaczyc
Tomek, pseudo:Hemi, pisze:
Rafal, szczerze mowiac to 288-318 KM i 368 Nm to o wiele za duzo na przedni naped, trakcja bedzie koszmarem a prowadzenie auta na zakretach walka z kierownica. Jezdzilem juz FWD ktory mial 245KM (troszke ciezszym niz Twoj golf) i juz tracilo sie przyjemnosc z jazdy.....
Paweł, pseudo:DvR, pisze:
Rafal podzielam zdanie Tomka, na zakretach auto bedzie strasznie podsterowne, a starty nie beda tak efektywne jak przy napedzie na tylnia os moze lepiej zmienic autko na cos bardziej na 400 bo golf srednio sie nadaje
...............
jezdzilem GTa i wiem jak sie to auto zachowuje, wiem tez jak sie nim startuje. Stad tez stwierdzam ze ciezko bedzie Ci jezdzic autem duzo lzejszym o wiekszej mocy
Co wy na to, trzeba to przedyskutowac, tym bardziej ze zywo mnie to interesuje
Moze zrobic ztego nowy TEMAT??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


