Strona 19 z 22

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: sob lis 20, 2010 20:25
autor: takos
jak jest sterowany przez komputer skoro nie ma nawet czujnika stukowego. wytlumacz mi to "łopatologicznie" bo nie rozumiem jak to ma byc sterowane. prosty uklad, czujnik halla, cewka a co zmienia zaplon? czy cewka daje chwile wczesniej iskre?

A poza tym na powyzszym zdjeciu (schemat podcisnien) jest wyraznie narysowany aparat na podcisnienie

Re: [mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: sob lis 20, 2010 20:27
autor: takos
toffic pisze:(i bardzo dobrze można ją wykorzystać)
Moze rozwin ta mysl, bo nie bardzo wiem o co chodzi

Re: [mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: sob lis 20, 2010 20:58
autor: spawacz
Chlopie nie siej herezji... , ty chyba nie wiesz od czego jest knock sens. A jak ma byc sterownie to juz ci tlumacze, impuls z czujnika halla do ECU z pozniej po nalozonej korekcji z ECU do modulu zaplowego i do cewki, a jak to sie dzieje ze wyprzedza , odczyty z polozenia przepustnicy/MAF i danych obrotow w obecnej chwili , czyli krotko mowic obroty w danej chwili do obrotow żadanych , przez co eCU opuznia sobie lub przyspiesza zaplon.

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: wt lut 15, 2011 20:50
autor: aloha
Wykres z hamowania mojego AAM. Wyciety kat...
Obrazek

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: wt lut 15, 2011 23:54
autor: slawko333
a co robiles ze osiagnoles taka moc? samo wyciecie kata? bo moc ok 82km w porownaniu z seria to bardzo keipski wynik

Re: [mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: śr lut 16, 2011 12:01
autor: Borys
slawko333 pisze:a co robiles ze osiagnoles taka moc? samo wyciecie kata? bo moc ok 82km w porownaniu z seria to bardzo keipski wynik
nie bardzo rozumiem co w tym kiepskiego?! 82KM w porownaniu do 75KM po samym kacie to nie jest kiepski wynik

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: pn mar 21, 2011 19:33
autor: signum
odgrzeje kotleta.

zakupiłem komputer od ABS-a nr 0 261 200 714 - 1H0 907 311 C i nie mogę go podpiąć do swojego auta bo wtyczka nie pasuje. W dolnych rogach nowego kompa są takie kwadraciki które uniemożliwiają wsuniecie wtyczki. Miał ktoś podobny problem??

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: wt mar 22, 2011 10:14
autor: spawacz
to sa glowne piny mas i zasilania, jak napisalem juz w innym poscie musisz miec stra instalacja z wtyczka jak Digi I , tak mi sie wydaje, bo juz cos takiego widzialem

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: śr maja 04, 2011 21:25
autor: toffic
Warto, ani się nie zastanawiaj

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: śr maja 04, 2011 21:38
autor: gracek1906
Ja na tym jeżdżę już prawie roczek układ mam kolektor 2e reszta golf 2.0 ABA, sonda nawet nie wiem z czego, jakiś ford chyba, oczywiście grzana 4-ro przewodowa. Co do tego czy warto to na pewno ele i wypadało by coś jeszcze zrobić po drugiej stronie.

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: czw maja 05, 2011 11:02
autor: t1omek
1.6 SR ma wejście na sondę lambda. A po za tym jest z nowszego auta to przecież musi być droższe, stać na samochód to musi być stać na części ;D :goof:

Re: [mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: czw cze 16, 2011 08:37
autor: elcapitan7
kaczor8706 pisze:mam pytanie moj golf 3 1.8 GT 90 KM dosyc dobrze sie rozpedza ale predkosc jaka z niego wycisne to max 130. czy wie kyos w czym problem???


u mnie podobnie, golf III cabrio 1.8 90km ADZ z gazem, maksymalnie leci 140km/h, czy to na benzynie czy na gazie, w czym może tkwić problem? Na vagu wyskakuje błąd sondy lambda, ale gazownik sprawdził podczas regulacji gazu i mówi, że sonda pracuje prawidłowo, więc o co chodzi?

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: czw cze 16, 2011 08:39
autor: elcapitan7
dodam że te 140km/h leci na oponach 205/40/R17

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: czw cze 16, 2011 10:05
autor: marcinas1983
elcapitan7 pisze:u mnie podobnie, golf III cabrio 1.8 90km ADZ z gazem, maksymalnie leci 140km/h, czy to na benzynie czy na gazie, w czym może tkwić problem? Na vagu wyskakuje błąd sondy lambda, ale gazownik sprawdził podczas regulacji gazu i mówi, że sonda pracuje prawidłowo, więc o co chodzi?
elcapitan7 pisze:dodam że te 140km/h leci na oponach 205/40/R17

Sprawdziłbym czy przypadkiem silnik nie jest zbyt mocno zdławiony mikserem od gazu... możesz na próbę wywalić mikser od gazu zmontować monowtrysk tak jak fabryka przykazała i sprawdzić na benzynie ile pójdzie... a o gazownikach, który różne wynalazki wkładają do dolotu to już pisać nie będę....