Strona 20 z 22

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: czw cze 16, 2011 21:26
autor: elcapitan7
z tego co kojarzę to przed montażem gazu było podobnie, chociaż raz chyba udało mi się wycisnąć 150km/h przed zamontowaniem gazu. Ważne jest też, że nie mam zdławionego auta na gazie żeby mało palił, pali w cyklu mieszanym 12-13l gazu

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: pn lis 14, 2011 19:20
autor: marcinas1983
Daniel79, jeden na + po stacyjce a drugi do masy... jak oba będą podłączone pod + wiadomo, że działać to nie będzie :) . Grzałka jest jakby osobną częścią sondy od jej całej reszty.

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: wt lis 15, 2011 12:48
autor: marcinas1983
Daniel79, tak na prawdę to + powinieneś podłączyć pod prąd pompy paliwa co by po włączeniu zapłonu grzałka nie grzała cały czas a dopiero po odpaleniu auta.

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: wt lis 15, 2011 18:29
autor: marcinas1983
Pewnie, że będzie lepsze rozwiązanie bo tak jest chyba seryjnie robione w autach. Jak dasz grzałkę pod + po stacyjce i włączysz zapłon żeby coś przy aucie sprawdzać to sonda będzie cały czas grzała, pytanie... po co?? Ma grzać kiedy auto jest odpalone więc dajesz pod + na pompę paliwa i po odpaleniu auta wtedy dopiero będzie grzać a nie gdy zapłon jest tylko włączony. A inni sugerują tak zapewne z tego powodu, że do cewki jest łatwiej się podłączyć niż szukać innego lepszego rozwiązania.

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: śr gru 21, 2011 18:11
autor: elcapitan7
U mnie mocy trochę przybyło po regulacji zapłonu. Mechanik wymienial rozrząd i od tego czasu się spartoliło, ale jak wspomniałem regulacja zapłonu poprawiła nieco sprawę. Dzisiaj będę wiedział jeszcze więcej bo ponownie mam wymieniany rozrząd, stary posypał się po ok 8tyś km!!! Rolka zaczęła się zacierać i pasek się strzępił, mechanik mówi że poprzedni za mocno naciągnął pasek. Mam nadzieje że po prawidłowym ustawieniu będzie jeszcze lepiej :)

Re: [mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: sob mar 24, 2012 22:38
autor: _ZIOM@L_
Odgrzeje kotleta :grin:
Tak poczytałem i też wymienię w moim AAM wałek na ten z ABS i kompa również z ABS. Tylko zastanawiam się bo nie mam imo i jak komp który kupie będzie od auta z imo czy nie będzie problemu, jeszcze pytanie bo widzę dużo wałków bez kółka od paska, jest takie samo w AAM i ABS (chodzi mi o znak do ustawienia rozrządu itp.). Za wydech na razie się nie będę brał bo to trochę roboty jest, a funduszy brak. Jak zacznie się coś się odzywać do wymiany to wtedy to ogarnę ale wtedy pójdę chyba bardziej w wydech od 2E. A parę lat temu mogłem niedrogo kupić VR6 :banghead: to mi się wydawało że to przerost treści nad formą a teraz z wałkiem chce rzeźbić w AAM :bigok:

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: ndz mar 25, 2012 13:52
autor: Y@RO
walek daj z jakiegos 2.0 np 2E lub AGG lub ADY a nie ABS. te od 2.o sa ostrzejsze, do tego komp z ABS i odczujesz ze Ci momentu przybedzie troszke, lepszy dol bedziesz mial.

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: ndz mar 25, 2012 17:28
autor: _ZIOM@L_
@ Y@RO a powiedz mi czy nie będzie problemów w całym zakresie obrotów, tzn chodzi mi o górę. Kurcze jakoś do do wałka od 2,0 nie mam przekonania ale jak tanio gdzieś kupie to kto wie. No a co z tym kółkiem na wałku jest takie samo?

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: ndz mar 25, 2012 18:03
autor: Y@RO
kolko jest takie samo. Walek z 2.0 w niczym nie bedzie przeszkadzal, Nie bedzie problemow z calym zakresem.

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: ndz mar 25, 2012 18:13
autor: _ZIOM@L_
No czytałem cały temacik to tak różnie piszą o tym z 2L, ale skłaniam się coraz bardziej w tą stronę :chytry: Powiedz mi tylko czy poza tym że od dołu będzie ciągnął czy mocy i prędkości max będzie więcej niż na wałku z ABS.

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: pn mar 26, 2012 18:10
autor: spawacz
GX"a szukaj jak chcesz dobry walek, albo PF/PB , 2E nie jest juz tam dobry.

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: wt mar 27, 2012 14:22
autor: _ZIOM@L_
@ spawacz a możesz mi powiedzieć jakie oznaczenia miały te od PF/PB GX

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: wt mar 27, 2012 22:09
autor: Pawel_Mk2
A : PG (90-92), GX (84-88 ), HT | 2E
G : PF (87-92), PB (87-92), RV (88-92), EV (86), GZ (86-88 ), RD (86-88 ), RG( 86-87)
M : PN (87-92), EZ (86-92), RF (86-92), HM (86-88 ), EZA (87), ABN (91-92) | AAM
Q : RP (88-92), GU (86-92), RH (86-92), HV (86-87) | ABS
L : JP (87-92), ME (88-92), 1V (91-92), JR (87-92), SB (91-92), RA (89-92), MF (88-92)
N : EV, GZ (84-85)
J : GU, HV (84-85 )
K : EZ, HM (84-85)
B : JP, JR (84-86)

(otwarcie) (zamknięcie)
PN, RF Öffnung:202 schliessen:214
EZ Öffnung:206 schliessen:224
RH Öffnung:216 schliessen:232
GU Öffnung:218 schliessen:220
GX Öffnung:223 schliessen:220
RP Öffnung:216/216 schliessen:224/218 ( ja hier gabs 8.88 geänderte Steuerzeiten)
1P, RD, RV Öffnung:220 schliessen:220
HT, PG Öffnung:220 schliessen:220
RG, EV, GZ Öffnung:227 schliessen:233
PF, PB Öffnung:226 schliessen:220
PL Öffnung:200 schliessen:226
KR Öffnung:212 schliessen:226

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: wt mar 27, 2012 22:17
autor: Broda6666
a ja z wlasnego doswiadczenia powiem ze nie warto nic w AAMie dlubac... lepiej 2E wsadzic niz pchac kase w ten silnik...