glowica abv

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt sty 07, 2005 17:49

Czyżby szlifowanie było zakończone??



Awatar użytkownika
VR
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 356
Rejestracja: czw lis 04, 2004 11:28
Lokalizacja: B-stok
Kontakt:

Post autor: VR » pt sty 07, 2005 19:42

krotkie kanaly juz zeszlifowane, dlugie czekaja na wiertarke bo szlifirka nie mozna dojsc i zostalo polerowanie pastą


[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt sty 07, 2005 20:57

Tak też myślałem :bigok:



Awatar użytkownika
VR
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 356
Rejestracja: czw lis 04, 2004 11:28
Lokalizacja: B-stok
Kontakt:

Post autor: VR » wt sty 11, 2005 21:51

nowe fotki kanaly wydechowe juz wypolerowane
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » śr sty 12, 2005 02:44

VR pisze:nowe fotki kanaly wydechowe juz wypolerowane
piekne, nie ma jak pasta do docierania zaworów i filc :bigok:


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr sty 12, 2005 13:30

Dobry pomysł, bo ja już miałem tempo kupować.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » śr sty 12, 2005 14:49

taz pisze:Dobry pomysł, bo ja już miałem tempo kupować.
VR kupił taką specjalną do aluminium, ale ona twarda jak kreda,

ta do docierania zaworów na moje oko jest w sam raz, oczywiscie jako wykończeniówka,


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » śr sty 26, 2005 18:58

no niezle chlopaki, to kiedy zakladacie glowe??:)))



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » śr sty 26, 2005 23:11

cyarnz pisze:no niezle chlopaki, to kiedy zakladacie glowe??:)))
pewnie szybciej niz to było w planiach :grin: :chytry:


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » śr sty 26, 2005 23:21

:bigok:



Awatar użytkownika
Paulus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn paź 04, 2004 12:47
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Paulus » czw sty 27, 2005 11:07

Powiedzcie mi jakimi narzędziami to robicie. Tylko nie mówcie, że wiertarką...
Chodzi mi o końcówki do polerowania/szlifowania. Ja używam papierów ściernych do wiertarki o gradacji 100. To są takie listki osadzone na wałku. Bardzo fajnie się tym robi ale niestety w przypadku 16V w małym kolektorze jest dość mały promień skrętu kanału dolotowego i nie mogę tam niczym dojść (paluszki też mam za krótkie) i nie mam pojecia czym to zrobić i jak przepolerować ten zakręt :( . Z górnym kolektorem nie ma problemów tam łuki są dość łagodne także jak zrobię przedłużkę do wietrarki to spokojnie tam dojdę do końca kanału, ale ten krótki kolektor spędza mi sen z oczu.


tra, la, la, la 1.8T w nim gra :-)

Awatar użytkownika
VR
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 356
Rejestracja: czw lis 04, 2004 11:28
Lokalizacja: B-stok
Kontakt:

Post autor: VR » czw sty 27, 2005 19:41

poszerzalismy szlifierką z frezem, a polerka to papier ścierny(nie wiem jaka gramatura)na wałku bo nie możne znaleść listków do szlifierki, wiertarką z przedłużką polerowanie filcem


[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Szeli
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: czw sty 27, 2005 21:36
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Szeli » czw sty 27, 2005 21:44

Po pierwsze Witam Wszystkich, jestem Szeli i dziękuje VR za zaproszenie mnie na to forum.

Jak juz wszystkie prace zostana skończona bede musiał odbyć rozmowe z chłopakakami odnośnie rozwiertu głowicy gdyż na wiosne bede planował wykonać taka modyfikacje u siebie. :hmm: Jak narazie skupiam sie na nowym wydechu i paru innych nie mniej ważnych rzeczach.

A teraz pytanko z innej beczki, chciałem sie zapytać o rozrząd, czy macie zdjecia w jakim stanie są napinacze w waszych VRkach. Pytam tam z ciekawosci bo własnie po zimie bede wymieniał prowadnice i napinacze rozrządu i ogólnie chciałem się doiwiedzieć co i jak. Pozdrawiam. :bajer:


6.7s 190HP VR6 2.9 by Szeli

Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » czw sty 27, 2005 22:04

:bigok: witamy



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości