Strona 23 z 24

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: wt sie 12, 2014 19:17
autor: RasPL
Sprawdz na jałowym jak gaźniki podają paliwo, silnik ciepły i patrz w trąbki czy co tam masz dodając gazu czy rozpylają równo. Przy wysokich obrotach powyzej 6000rpm powinno Ci paliwo nawet na zewnatrz gaźnika ( do przodu) rozpylać. Jak wszystkie beda równo rozpylać to odłacz 3 podcisnienia od kolektora i je zaslep, zostaw jedno np z 4 cylindra i podłącz do aparatu i serwa hamulcowego (serwo oczywiscie wraz z zaworem jednokierunkowym zapiętym) pomijając gruszkę i zrób przejażdzkę. Sprawdz go jadac na niskim biegu pedałem rozpedzaj, nie do podłogi. Tak samo sprawdz na najwyższym biegu. Napisz jak się zachowuje. Tylko że z tak małym wezykiem podcisnienia moze byc problem z wspomaganiem hamowania wiec OSTROŻNIE !!!

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: wt sie 19, 2014 16:50
autor: slawekwas
Mimo iż z mojej wiedzy nie ma prawa to dobrze chodzić to zrobiłem co mowiłeś. No i tak jak zakładałem, przycinanie obrotów jest nadal a pogorszyła sie praca silnika dodatkowo. Za duże pulsacje w przewodzie sa z jednego cylindra.

Probowałem ostatnio dalej rożnych wariantów kąta i bez powodzenia. Fakt jak go tak konkretnie przyspiesze to jest poprawa w zakresie 2-4 tys obortów ale za to ewidentnie jest za duza wartosc kata na biegu jałowym i bez obicązenia. Probowałem z aparatem bez i z podcisnieniowym regulatorem. Posunałem się do tego stopania ze przestawilem o zabek rozrzad i moc, zachowanie, charakteystyka jest bardzo porownywalna. Rozkładam rece bo jakbym mial możliwosc to juz bym sobie sam predzej mape napisał. Zostaje mi jeszcze sterownik z KRa ale to wolalbym jako ostateczność.

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: pn sie 25, 2014 06:12
autor: RasPL
Sprawdz jeszcze regulator odsrodkowy w aparacie (sprezyny pod czujnikiem halla) czy nie jest zaciety.

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: pt wrz 05, 2014 21:59
autor: slawekwas
Problem rozwiązany!
Aparat z regulacja podcisnieniowa jest jak najabrdziej sprawny, tak opozniacz podcisnieniowy jak i przyspieszacz odsrodkowy, ale niestety taki aparat nie jest wstanie zapewnić odpowiednich kątów dla takie stopnia napełniania co jest przy gaznikach i motorze 9A.
Miałem go modyfikować ale niedrogo kupiłem sterownik z KRa a wiązke zmodyikowałem z PL'ki.
I to był strzał w dziesiątke: Na zimnym jak i ciepłym nie ma zadnych szarpnięć a diametralnie poprawiła się kultura pracy silnika. Teraz jazda to czysta przyjemność a jeszcze pozostało mi zalozyć wieksze dysze i wyregulować na analizatorze skład mieszanki ;)

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: czw lis 27, 2014 19:58
autor: dzikiii92
Witam Jakie Świece pod 2.0 16v na gaźnikach z yamachy R1 :)???

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: czw kwie 16, 2015 19:00
autor: galenowa9
brech, hej potrzebuje pomocy co do dysz dp jr na swap gaznikach gsxr zalewa nam , jak napisalem na forum , podpowiedz

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: czw kwie 16, 2015 20:59
autor: galenowa9
Hej , opisalem problem ale bez reakcji , panowie jakie dysze do gsxr w silnku kR , zalewa a zarazem nie kreci wyzej ,

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: wt kwie 21, 2015 08:14
autor: galenowa9
Moze inaczej ktonaklepiek ustawia gazniki mikuni z silnikiem kr ?

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: ndz maja 03, 2015 20:27
autor: slawekwas
Może opisz problem dokladniej. i POPRAWNA polszczyzna z interpunkcją. Jakie gazniki, jakie sterowanie silnika, jak masz podlaczone podcisnienia

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: pn maja 04, 2015 14:55
autor: galenowa9
Witam,
Generalnie temat poruszony na poscie projekty :
viewtopic.php?f=86&t=574943" onclick="window.open(this.href);return false;

MK1 Golf jeżdzi i naprawde chodzi wspaniale , poza faktem iż na 3 i wyższych biegach ponad 5 tys brakuje mu paliwa i wedle fachowca do motorów to jest tylko i wyłącznie kwestia doboru dyszy głównej , na ta chwilę gażniki są ustawione , na jedynce i dwójce wyrywa niesamowicie .
Wiem że mogę szukac dysz Dynojet ale nie wiem jaką średnica szukać , 140 160 czy więcej ... nie ma opisu typu gażnika ani modelu ...
na tym stanęliśmy ...

Link z pracy silnika na Youtube :
" onclick="window.open(this.href);return false;

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: pn lip 20, 2015 13:06
autor: /przemo
Witam !

Żebym nie został pobity oświadczam iż przeczytałem wszystkie posty w tym temacie :D

A więc mam silnik 1.8 RP monowtrysk.

Z monowtrysku chcę przejść na 4x gaźniki z moto.

I teraz zastanawiałem się nad gaźnikami z hondy CBR 600 lub CBR 900.
1. Czy te gaźniki wykarmią mojego RP-ka ?
2. Następnie co prócz gaźników i ich mocowania będę jeszcze musiał przerobić ?
3. I jak wygląda montaż instalacji LPG przy gaźnikach ?
4. Jak wygląda sytuacja ze spalaniem auta na gaźnikach i czy jest różnica w jeździe (tj. mocy i niutnonie) między gaźnikami a monowtryskiem ? Oczywiście zakładając, że zmienię tylko wtrysk na gaźniki.
Pozdrawiam
/przemo

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: sob sie 01, 2015 11:30
autor: tom_stm
ad3. Jak będzie miał airboxa to podpinasz Blosa, ustawiasz na sondę szerokopasmową i będzie działać.

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: pt sie 28, 2015 00:00
autor: jubaABT
Czy gaźniki mikuni można stosować w zwykłych silnikach gaźnikowych takich jak 1.1 z mk1?

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: śr wrz 09, 2015 19:03
autor: Ko$i
Na szybko

do /przemo:
1. wykarmią z tym że licz się z ich strojeniem i wymianą dysz żeby było tip top.
2. w Twoim przypadku jak masz 1.8 RP zmieniasz pompę paliwa (bądź kupujesz regulator ciśnienia paliwa), kolektor ssący (jak mocno będziesz zainteresowany jeden mam na sprzedaż),
3. zero tematu w tym punkcie z mojej strony
4. Spalanie wzrośnie mało bądź dużo w zależności od tego jak wystroisz gaźniki. Nie spotkałem się bynajmniej u mnie i u znajomych żeby spalały mniej. Mocy trochę przybędzie niutonometrów też ale to są wartości rzędu kilku KM i Nm.

do jubaABT:

Można jak najbardziej