Strona 24 z 24

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: pn sty 25, 2016 16:45
autor: SanchoPansa
Cześć wszystkim :)
Niedawno zacząłem mieć problemy ze swoim gaznikiem w silniku 1.8 abs ( przerobiony pod gaznik, mechaniczna pompka, aparat na przerywaczu, kolektor jedynkowy pod gaznik) w golfiku mk1. Narodził się więc pomysł na wsadzenie gazników z bike'a. Pisze aby rozwiać swoje wątpliwości, licze na jakies cenne rady i pomoc przy pracach, jakby wyszły jakieś problemy :) Więc tak caly temat przesledziłem i w sumie nie tylko, zagraniczne fora tez, choć niestety nie wszystko zrozumialem haha i z tego co wiem to zeby to wszystko zrobic potrzebowałbym:
1. kolektor pod gazniki - jaki materiał najelpiej wybrać? pod jakim kątem powinny byc gaźniki? moze ktos ma gotowy, ktory bedzie pasowal do mojego silnika?
2. gazniki - jakie najlepiej wybrac pod moja pojemnosc? i jak je trzeba bedzie zmodyfikowac aby to dzialalo ladnie?
3. jak najlepiej przyłączyć gazniki do kolektora?
4. czy ma ktos juz ogarnięty system podciśnien czy najlepiej pokombinować we własnym zakresie? i jak w końcu z tym rozgałęzieniem podcisnien bo spotkalem sie z dwiema spornymi opiniami?
5. czy nie bedzie problemu z moim ukladem zaplonowym tj. aparat z przerywaczem bo ktos pisał ze jakos go modyfikował zeby lepiej działało.
6. jak ze ssaniem, jak to wykombinować, bo tego to nie znalazłem niestety
7. jak z chlodzeniem oleju do tego wszystkiego, czy bedzie trzeba zainwestowac w chlodnice?
Chyba wszystko, jakby ktos chciał się ze mna podzielić jakimis radami to bardzo chetnie przyjme :) jakby co tel do mnie 728-807-680.
Pozdrawiam

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: wt sty 26, 2016 22:24
autor: Ko$i
Na priv masz wiadomość. Tu dla potomnych ;)

1. Kolektor najlepiej kwasiak. Spokój na długi okres czasu plus dobra dostępność kolanek hamburskich redukcji i rur. Minus - koszt.
2. 600, 900, 1000 większość da rade. Zmiana dysz oraz ich późniejsza regulacja - konieczne do uzyskania dobrych efektów.
3. Najlepiej łączniki silikonowe. Można wykorzystać oryginalne króćce z gaźników.
4. Podciśnienie możesz pociągnąć z jednego wyjścia.
5. Masz na priv.
6. Idziesz do gościa dorabia CI linkę ssania. Puszczasz ją ładnie ze środka do gaźników. I po problemie.
7. Nie widzę związku z chłodzeniem oleju a modyfikacją o której tu piszemy. Oczywiście można ale do jazdy na co dzień - po co ?

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: czw lut 04, 2016 20:24
autor: slawekwas
Mam gdzieś wypaloną flansze pod kolektor

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: śr maja 11, 2016 13:51
autor: galenowa9
A ja Wam powiem ze golf z GSXR gaznikami jest rewelacją i robi straszny wstyd VRom ... Jak cos na priv podpowię z checią .....
Wiele z punktów tu zostało poruszonych ale prawie 1,5 lata ustawiania dogryania pasowania dozliśmy do idealu i polcam wszystki , aktualnie do 100 - 6,9 s i poza wszystkim musisz pamiętac o dobrym chłodzeniu takiego silnika -ja mam 2 wentyl + zew chłodnica oleju !! i najważneijsze doot zimnego powietrza na max ....

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: śr maja 11, 2016 14:04
autor: Stalu
galenowa9, jeszcze w słownik zainwestuj, po za tym to nie na priv, tylko opisz na forum skoro chcesz się podzielić wiedzą

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: pt lip 22, 2016 08:34
autor: galenowa9
Stalu - temat opisany od samego początku by ktoś mogł na tej bazie wyciągnąc co dobre viewtopic.php?f=86&t=574943" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :

: wt wrz 27, 2016 11:05
autor: Warzywko63
Siema
mam małe pytanie , mam silnik 1.1 zasilany na gaźnikach od moto cbr 900 i czasem mam problem z odpaleniem autka
mianowicie jak jest ciepły silnik wszystko jest ok natomiast po dłuższym postoju (po nocy) jest problem z odpaleniem.
po dłuższym kręceniu z trudem odpala...
co może być przyczyną ?
za wszelkie info z góry dziena

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: pt wrz 30, 2016 15:20
autor: galenowa9
HEj ,paliwo ci się cofa lub tez ci się skrapla w dolocie , zobacz czy na gumach łączących gażniki z głowica masz jakieś załamanie , to jest konieczne . ja mam zamontowane ringi metalowe w gumach , ponadto sprawdz czy gazniki nie łapią lewego powietrza , generalnei może być wiele tematów , zawsze możesz na zimno popsikać plakiem do gażnika przed kręceniem ...:)

Re: O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :

: wt paź 04, 2016 00:06
autor: ajzon
Witam, czy ma ktoś pdf / lub link do gaźników cbr600 / 900 f jak podłączyć i wężyki, które gdzie i do czego, chce kupić jeden z gaźników ale przy nich nie ma wężyków i nie wiem czy sobie poradzę, pozdrawiam
z góry dziękuję

Re: O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :

: pt paź 27, 2017 20:12
autor: turbo_jan
dmlodyb pisze:seryjna jaka była w Scirocco tylko zamontowałem regulator ciśnienia paliwa bo bez tego to z gaźników fontanna by była
co to za regulator, ja mam fontanne na pompie w baku w mk1

Re: O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :

: pn lis 13, 2017 13:11
autor: Warzywko63
ajzon pisze:Witam, czy ma ktoś pdf / lub link do gaźników cbr600 / 900 f jak podłączyć i wężyki, które gdzie i do czego, chce kupić jeden z gaźników ale przy nich nie ma wężyków i nie wiem czy sobie poradzę, pozdrawiam
z góry dziękuję
Jesli to jest gaźnik najzwyklejszy bez elektroniki to myślę że mogę Ci pomóc ;)
Wyslij mi link z aukcja tego gaźnika