2.0 8v jest jednostką rozwojową ??

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Miłek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: wt lip 10, 2007 16:17
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

2.0 8v jest jednostką rozwojową ??

Post autor: Miłek » śr lip 11, 2007 21:48

Witam

Od razu wspomnę ze szukałem na forum informacji o tej jednostce i nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie .

Zacznę od tego ze udało mi sie wyłowić ładnego MK3 ( GTI Edition ) auto jest na razie po ogólnych wymianach i jeździ bardzo dobrze. Szczególnie dobry jest silnik nie bierze oleju równo chodzi i jest suchy, sensualnie stwierdzam ze trzyma serie ... ogólnie trafiony egzemplarz .

Przez to ze stan samochodu jest jak dla mnie świetny odpada wymiana auta na egz. z mocniejszym silnikiem .

Moje pytanie jest takie Czy ładować sie w jakieś mody obecnego silnika: Soft czy kompresor -jeżeli to możliwe Jakie wymiany pociąga za sobą montaż tych sprzętów w 8 zaworowym silniku , czy może dać sobie spokój z tym i szukać materiału na swap ??

Czy ktoś z forumowiczów kombinował coś z tym silnikiem ??


Z góry dziękuje za odpowiedz



Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Re: 2.0 8v jest jednostką rozwojową ??

Post autor: Ralfii_VR » czw lip 12, 2007 11:49

Miłek pisze:Witam

Od razu wspomnę ze szukałem na forum informacji o tej jednostce i nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie .

Zacznę od tego ze udało mi sie wyłowić ładnego MK3 ( GTI Edition ) auto jest na razie po ogólnych wymianach i jeździ bardzo dobrze. Szczególnie dobry jest silnik nie bierze oleju równo chodzi i jest suchy, sensualnie stwierdzam ze trzyma serie ... ogólnie trafiony egzemplarz .

Przez to ze stan samochodu jest jak dla mnie świetny odpada wymiana auta na egz. z mocniejszym silnikiem .

Moje pytanie jest takie Czy ładować sie w jakieś mody obecnego silnika: Soft czy kompresor -jeżeli to możliwe Jakie wymiany pociąga za sobą montaż tych sprzętów w 8 zaworowym silniku , czy może dać sobie spokój z tym i szukać materiału na swap ??

Czy ktoś z forumowiczów kombinował coś z tym silnikiem ??


Z góry dziękuje za odpowiedz
wieksze grzebanie pod katem N/A nie ma sensu , duze koszty
jedyne słuszne osiagi da ci turbina a ten silnik w miare duzo wytrzma, a to tez tanie nie bedzie
najtanszy swap na ABFa ale taki trudno dorwac i zeby jeszcze dychał seria

i kolo sie zamyka.



Awatar użytkownika
burdel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr sie 09, 2006 13:15
Lokalizacja: Poznań / Przeźmierowo
Kontakt:

Post autor: burdel » sob lip 14, 2007 02:06

Ogolnie smutne podsumowanie Ralfii_VR, zarzucil. Ja tez posiadam motor 2.0 8v, ogolnie myslalem zeby wstawic mu sportowy walek, do tego soft zrobic porzadny uklad wydechowy i to chyba na tyle co przychodzi mi do glowy nie majac w zanadzu gotowki rzedu 6 tys zl. mozna oczywiscie szukac ABF'a ale to chyba tylko wyjazd do niemiec na łowy.


<< ILLEGAL STREET >>
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
papol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: sob sty 15, 2005 20:28
Lokalizacja: walbrzych
Kontakt:

Post autor: papol » sob lip 14, 2007 23:25



Instrukcja obslugi VR6?? Przeladowac i odbezpieczyc a potem .... Pojezdzic i przesiasc sie na S4

Obrazek

vr6
http://www.youtube.com/watch?v=g6F8DD3-3LM

http://www.youtube.com/watch?v=1_GmOmg7n4U

Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » ndz lip 15, 2007 10:16

tak z ciekawości, ile uzyskałes moc/moment?



Awatar użytkownika
papol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: sob sty 15, 2005 20:28
Lokalizacja: walbrzych
Kontakt:

Post autor: papol » ndz lip 15, 2007 12:13

jeszcze nie sprawdzalem


Instrukcja obslugi VR6?? Przeladowac i odbezpieczyc a potem .... Pojezdzic i przesiasc sie na S4

Obrazek

vr6
http://www.youtube.com/watch?v=g6F8DD3-3LM

http://www.youtube.com/watch?v=1_GmOmg7n4U

Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » ndz lip 15, 2007 21:21

papol pisze:jeszcze nie sprawdzalem
to skąd wiesz ze dobrze wydałeś pieniądze, poza subiektywnym uczuciem i większym vmax ?



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » ndz lip 15, 2007 22:35

Ralfii_VR pisze:
papol pisze:jeszcze nie sprawdzalem
to skąd wiesz ze dobrze wydałeś pieniądze, poza subiektywnym uczuciem i większym vmax ?
ja znam tylko jedne czerwone MKIII 2.0 8v ktoe bardzo fajnie smiga
oto czasy
10 15 Holzer Mikołaj VOLKSWAGEN GOLF 15.616 15.166 15.602 15.093


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » ndz lip 15, 2007 22:51

Borys pisze:
Ralfii_VR pisze:
papol pisze:jeszcze nie sprawdzalem
to skąd wiesz ze dobrze wydałeś pieniądze, poza subiektywnym uczuciem i większym vmax ?
ja znam tylko jedne czerwone MKIII 2.0 8v ktoe bardzo fajnie smiga
oto czasy
10 15 Holzer Mikołaj VOLKSWAGEN GOLF 15.616 15.166 15.602 15.093
no faktycznie czasy rewelacyjne, pogratulować :food:



Awatar użytkownika
papol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: sob sty 15, 2005 20:28
Lokalizacja: walbrzych
Kontakt:

Post autor: papol » pn lip 16, 2007 22:05

wiem ze wykresy to podstawa.Nie mam u siebie zadnej na miejscu takiej firmy ktora mnie moze zmierzyc.Widze po aucie ze jest przepasc miedzy tym co bylo a jest i wystarcza mi to.A dla kogos nie bede gnal na rolki i udowadnial co sie zmienilo.Bedzie okazja to napewno sie pomierze i zobaczymy co daly te mody. :bajer :http://www.wrzuta.pl/film/yrCNZb0Zb9/obraz_008 pod gorke bylo
Ostatnio zmieniony wt lip 24, 2007 09:59 przez papol, łącznie zmieniany 1 raz.


Instrukcja obslugi VR6?? Przeladowac i odbezpieczyc a potem .... Pojezdzic i przesiasc sie na S4

Obrazek

vr6
http://www.youtube.com/watch?v=g6F8DD3-3LM

http://www.youtube.com/watch?v=1_GmOmg7n4U

Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » wt lip 17, 2007 09:06

papol pisze:wiem ze wykresy to podstawa.Nie mam u siebie zadnej na miejscu takiej firmy ktora mnie moze zmierzyc.Widze po aucie ze jest przepasc miedzy tym co bylo a jest i wystarcza mi to.A dla kogos nie bede gnal na rolki i udowadnial co sie zmienilo.Bedzie okazja to napewno sie pomierze i zobaczymy co daly te mody. :bajer:
a uważam ze przy większych modyfikacjach rolki to podstawa, u robi sie to dla zawsze dla siebie, ja jeździłem 150km do kraka, teraz już mam w Rzeszowie rolki ale mnie już zabawa w w tuning przestała bawić
nie ma co robić OT, bo mowa o czyms innym



Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » sob lip 21, 2007 00:45

Ja jestem bardzo zadowolony z 2E ,zrobiłem full dolot i wydech z kolektorem Supersprinta ,wałek światka GT,przerogramowany komputer ,ustawiony zapłon i auto sie świetnie zbiera jak na tą jednostke,


Pozdr



Awatar użytkownika
gibek1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pt lip 07, 2006 20:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: gibek1987 » śr mar 12, 2008 23:26

LCQ pisze:Ja jestem bardzo zadowolony z 2E ,zrobiłem full dolot i wydech z kolektorem Supersprinta ,wałek światka GT,przerogramowany komputer ,ustawiony zapłon i auto sie świetnie zbiera jak na tą jednostke,


Pozdr
już miałem okazje spytać, ale spytam jeszcze raz :)
można poznać koszt tych modyfikacji ?


powered by gbk

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr mar 12, 2008 23:35

2.0 8v jest mocno rozwojowym silnikiem... sam latam teraz gti 2e turbo kory dzien po zlozeniu mocno zalany wyplul 217 ps 300 Nm na 0.54 bar... teraz go odkrecilem i na tym samym cinieniu z radoscia do 4 wlacznie dokreca sie do limitera 7900 na 5 doszedlem do ~ 7000 280km/h... dalsze testy niebawem


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości