Strona 1 z 1

problemy po swapie na pf

: sob sie 25, 2007 22:50
autor: robal264
Witam,jak niektorzy wiedza robilem sobie swap na z rp na pf operacja jak najbardziej sie udala ale mam teraz klopot,

mruga mi non stop kontrolka od wody w rp nie ma zbioriczka z czujnikiem cieczy i obeczna wtyczka od wiazki od pf jest nie podpieta, czy to bedzie wina tego mrugania? moze ktos to sprawdzic odpinajac ja u siebie ?? dodam ze wszystko inne sprawdzone, wychodzi ze dziala, wiatrak chlodzi silnik temp w normie dziala jak trzeba tylko ta kontrolka jeb..


i jeszcze chcialem zapytac od czego jest przy wiazke od pf zolta wtyczka ktora jest przy kablach zaraz przy skrzynce z biezpiecznikami, nie mam jej podpietej bo nie wiem gdzie ja wsadzic po kablach nie moge dojsc, moze to od mfa??ja nie mam manet z mfa

: ndz sie 26, 2007 00:21
autor: Adrian1980
jesli nie masz czujnika w zbiorniczku i wtyczka jest nie podpieta to bedzie ci mrugalo...

a żółta wtyczke jutro u siebie podpatrze...

: ndz sie 26, 2007 14:23
autor: robal264
wlasnie ze nie mam takiego czujnika u siebie bo w zbiornikach od rp tego nie montowali a zolta wtyczka jest dosc krotka i raczej ciezko by jej bylo siegnac do skrzynki ona bardziej jest przy tej wiazce co do kiery idzie,tam jeszcze chyba brazowa idzie obok albo czarna nie pamietam kurde tyle roboty bylo ;/

jakbys mogl zerknac to bede wdzieczny

: pn sie 27, 2007 18:53
autor: Bazyl GT
robal264 pisze:tam jeszcze chyba brazowa idzie obok
Jeśli brązowa to 100% masa. Czarnej nie musisz podpinać z tego co pamiętam, a żółtej jakoś sobie nie przypominam... zobaczę. A z tym zbiorniczkiem, to chyba najlepiej będzie poszukać takiego z czujką... majątku nie mogą za niego wołać a i przydatny się może okazać.

: pn sie 27, 2007 20:42
autor: robal264
no z ta kostka musze luknac, bo nie pamietam koloru, jak zdejme skrzynke to zrobie fotki pokaze o co mi chodzi dokladnie, zbiorniczek juz mam ale jeszcze nie zalozylem



a mam pytanie; czy chlodnica od pf jest wieksza od rp ? bo mi cos dziwnie szybko grzeje sie auto wystarczyc smignac 4km od zimnego a trzyma sie temp tak z 2mm poza polowa zawsze mialem na polowie

: pn sie 27, 2007 21:55
autor: GRZANA
robal264, wsadz kawalek drucika czy kabelka w ta wtyczke od zbiorniczka... tak zeby zrobic "zwarcie" i zostaw to tam... ja tak mialem u siebie jak KR wsadzilem...

: wt sie 28, 2007 21:38
autor: Bazyl GT
robal264 pisze:a mam pytanie; czy chlodnica od pf jest wieksza od rp ? bo mi cos dziwnie szybko grzeje sie auto wystarczyc smignac 4km od zimnego a trzyma sie temp tak z 2mm poza polowa zawsze mialem na polowie
Chłodnica jest niby ta sama. Z tym grzaniem to się chyba nie masz co martwić, bo u mnie jest podobnie. I jak staje na światłach to też bardzo szybko osiąga mi temperaturę, że wentylator się włącza - ale wszystko ładnie spada w moment i trzyma tak jak napisałeś lekko za połową. A termostat masz ten co wcześniej?

: śr sie 29, 2007 20:57
autor: robal264
no mam niby ten z pf, tam byl doslownie kompletny silnik z osprzetem od kata az po alternator wiec nic nie ruszalem, tak ogolnie mowiac to z rp zostala mi tylko chlodnica i pompa paliwa ta w baku, reszta wymontowana i czeka na sprzedaz ;)

nie przeszkadza mi to za sie lekko przegrzewa tzn jest tycke za polowa bo i tak wentylator go chlodzi do prawidlowej temp jak cos, tylko tak o chcialem zapytac ;)

z tymi wtyczkami juz sobie szwagier poradzil, i jest cacy ;)

grzaneczka twoj pomysl u mnie nie dziala, nie wiem dlaczego ;( ogolnie to mam juz ten zbiornik z czujnikiem ale brak czasu aby go zalozyc, najgorsze ze nie mam zbytnio fotek z montazu bo nie bylo czystej reki aby aparat wziasc i zrobic je ;/