Dylemat - duze hamulce

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Dylemat - duze hamulce

Post autor: Borys » pt wrz 14, 2007 07:53

mały mam dylemacik zastanawiam się co bedzie lepiej działac 288 ze skody octawi czy 280 na zaciskach 2 tłoczkowych


ma ktos jakies pomysly?


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32746
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » pt wrz 14, 2007 07:58

Borys, sorry za ot - czy zaciski 288 podejdą do tarcz 280?


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
wojti
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: śr lis 16, 2005 23:15
Lokalizacja: pomorze
Kontakt:

Post autor: wojti » pt wrz 14, 2007 08:05

heble na zaciskach 2 tłoczkowych biją inne hamulce w połączeniu z oryginalnymi klockami są the best! tarcze się palą ale hamowanie jest do końca :hmm:



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt wrz 14, 2007 09:03

djtom pisze:Borys, sorry za ot - czy zaciski 288 podejdą do tarcz 280?
nie nie podejda


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
BARANMC1
_
_
Posty: 1275
Rejestracja: pn lip 04, 2005 13:24
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: BARANMC1 » pt wrz 14, 2007 09:12

pytanie raczej proste, tylko i wyłącznie zaciski dwu tłoczkowe z Audi S2 bo pewnie o takich tu mowa, sprawdzone w boju w Vr kompresor


GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536

Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » pt wrz 14, 2007 09:14

Borys pisze:co bedzie lepiej działac 288 ze skody octawi czy 280 na zaciskach 2 tłoczkowych
288 będą się pewnie mniej grzać, ale skuteczność hamowania na bank będzie lepsza przy zaciskach dwutłoczkowych.


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Awatar użytkownika
Mata
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt mar 03, 2006 13:06
Lokalizacja: Kozy
Kontakt:

Post autor: Mata » pt wrz 14, 2007 20:55

wkladaj dwutloczkowe:)


VW potega ktora rosnie i rosnie....

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » pt wrz 14, 2007 21:01

Ja zmienialem zaciski G60 na S2 i jest lepiej. Zmienialem tez jednoczesnie wezyki na takie w stalowym oplocie i nowy plyn, polecam takiego moda. Mialem sie okazje przejechac Vento VR i jestem pewny ze moje rallye lepiej hamuje.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt wrz 14, 2007 21:13

olozwirski pisze:Ja zmienialem zaciski G60 na S2 i jest lepiej. Zmienialem tez jednoczesnie wezyki na takie w stalowym oplocie i nowy plyn, polecam takiego moda. Mialem sie okazje przejechac Vento VR i jestem pewny ze moje rallye lepiej hamuje.
hmm, narazie zrobie inaczej 2 tłoczkowe wymagaja małego remontu wiec przyjdzie na nie pora jeszcze a zestaw 288 juz jest gotowy wiec na pierwszy ogień idzie 288 potem bede testował 2 tłoczkowe

mam problem jeszcze jeden bardz popularny tj, przy ostrym hamowaniuy tył zaczyna brac pierwszy tj jedno koło
jakies proste rozwiązanie na ten problem jest? korektor działa zapieczony nie jest


planuje wywalic korektor i zastosowwac regulowany korektor wilwooda lub cos w ten deseń. ma ktos jakies doswiadczenei z takimi korektorami?


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pt wrz 14, 2007 21:38

2 tłoczkowe opowiadaja że są lepsze
Borys załatw mi 4 tłoczkowe to ci odsprzedam moje 2 tłoczkowe :)


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
BARANMC1
_
_
Posty: 1275
Rejestracja: pn lip 04, 2005 13:24
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: BARANMC1 » pt wrz 14, 2007 22:02

280 są skuteczniejsze, 288 szybciej sie grzeją ,jaka to filozofia zrobic remont tym 2 tłoczkowym hehehhehe
(pracuje w firmie ktora regeneruje zaciski)


GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt wrz 14, 2007 23:18

BARANMC1 pisze:280 są skuteczniejsze, 288 szybciej sie grzeją ,jaka to filozofia zrobic remont tym 2 tłoczkowym hehehhehe
(pracuje w firmie ktora regeneruje zaciski)
toi poprosze zwstaw naprawczy - gumki na tłoczki, prowadnice i gumki prowadnic

[ Dodano: Pią Wrz 14, 2007 11:19 pm ]
GTO pisze:2 tłoczkowe opowiadaja że są lepsze
Borys załatw mi 4 tłoczkowe to ci odsprzedam moje 2 tłoczkowe :)
ale ja mam 2 tłoczkowe wiec nie czeba mi


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » sob wrz 15, 2007 11:02

A tak poza pytaniem: do 2 tłoczkowych jaka pompa jest potrzebna?? Bo 22mm juz chyba nie wydoi?? 24 z B4??? GTO 4 tłoczkowe napisz z czego to poszukam :chytry:



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » sob wrz 15, 2007 11:15

Borys pisze:mam problem jeszcze jeden bardz popularny tj, przy ostrym hamowaniuy tył zaczyna brac pierwszy tj jedno koło
jakies proste rozwiązanie na ten problem jest? korektor działa zapieczony nie jest
A robiles coz z hamulcami z tylu, czy nagle sie tak porobilo?
Mi tez przez kilka dni lepiej hamowal tyl a spowodowane to bylo tym ze zmienilem tylna belke na tarczowki z gti 16V a przod zostal z wersji 90KM, to tak jakby hamowac recznym. Wrzucilem pozniej zestaw G60 na przod i jest oki.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości