Strona 32 z 35

Dylemat - duze hamulce

: czw sie 18, 2016 23:51
autor: rudy
Miał ktoś zaciski tylne z A8 D2 3.7/4.2 na tarczy 280mm ?
Szukam innych zacisków pod takie tarcze bo ceny przykładowo z Cupry R/Octavii RS są powiedzmy z :ass: wzięte :panna:

Chyba że pójdę po bandzie i złoże 345 przód czterotłok z merca/312 tył z T5 :kac: :satan:

Dylemat - duze hamulce

: pt sie 19, 2016 05:32
autor: RasPL
Ta druga opcja ja mam narazie przod na aucie i hamuje ladnie, musowo system abs bo szybko mozna kola zablokowac. Tyl 312 gotowy ale dopiero jesienia wpadnie

Re: Dylemat - duze hamulce

: pn paź 03, 2016 14:24
autor: radekrp90
tom cio pisze:Też tak kiedyś próbowałem kombinować z piastami ale zawsze wychodziło że jednak nie będzie to wszystko współgrać bo uszy do jarzma przy 256 i 288 są inaczej umiejscowione. Ale można też zrobić mocny zestaw na tarczy g60 i zwrotnicy z piastą 4x100. Na nią p&p pasuje zacisk z audi a6 c5 lub passata b5 1.9tdi 110km. Tym sposobem masz rozstaw 4x100 i zacisk jak w golfie iv 288mm z tłokiem 57mm. Zestaw na pewno pasuje, mam u siebie ale docieram klocki jeszcze i nie daję ostro w hebel.
Tak z ciekawości, bo zdjęcie w temacie się nadal nie pojawiło - jak to wygląda przy oryginalnej 15-tce 4x100 stalowej (tzw. "serduszkach")? Da rade jakieś zdjęcie zrobić jak się tam układa klocek do tarczy. Nie ma z tym problemów w dłuższym użytkowaniu?

Dylemat - duze hamulce

: wt lut 14, 2017 00:29
autor: dany_47
Pany macie może jakaś fotkę waszych zestawów albo może rysunek techniczny tarcz od R32?
Interesuje mnie głębokość dzwonu od tarcz. bo tutaj chyba trzeba układ budować pod konkretną tarcze konkretnej marki żeby nie manipulować głębokością bo przecież nikt adapterów nie będzie przerabiał co zmianę tarcz.
I czy umie ktoś z Was obliczać tzw brakes bias? bo interesuje mnie jaki tył bym musiał dać przy przodzie 334/6 pot albo np 323/4pot żeby auto nie zrywało przodu albo tyłu tylko żeby siły się pięknie rozłożyły...

Dylemat - duze hamulce

: wt lut 14, 2017 08:06
autor: radekrp90
Na stronie Brembo lub ATE masz rysunki techniczne tarcz. Jeśli zostajesz przy tarczy z jednego modelu auta to po co zmieniać adapter co tarczę? Każdy producent musi się trzymać tolerancji.

Tarcza dla R32 Mk4
Obrazek
Tarcza dla R32 Mk5:
Obrazek

Dylemat - duze hamulce

: wt lut 14, 2017 08:22
autor: dany_47
Kurde dzwon w Mk4 r32 wymusza przysuwanie zacisku do felgi. W MK5 już jest 2cm głębiej... Ajajaj

Dylemat - duze hamulce

: czw lut 23, 2017 09:04
autor: kkkacper
Panowie wiecie moze czy pompy ABS w mk IV byly roznego typu jesli chodzi o wydajnosc czy cos w tym stylu? Czy dzielily sie tylko na te z samym ABSem i np. ABS/ESP?

Dylemat - duze hamulce

: czw lut 23, 2017 10:07
autor: RasPL
Pompa abs nie ma nic do tego. Pompy hamulcowe moga sie roznic. Nie wiem jakie w mk4 dawali chyba 23.81

Re: Dylemat - duze hamulce

: śr lip 26, 2017 19:43
autor: trucker2
Cześć rozmyślam nad tematem instalacji większych tarcz na tył w mk2 , ktoś zgłębial temat ? Gra warta świeczki? Np montaż tarcz 256 czy coś kolo tego? Oczywiście nie wentylowane.

Dylemat - duze hamulce

: śr lip 26, 2017 23:51
autor: rysiektr
Temat wałkowany wielokrotnie

Dylemat - duze hamulce

: czw lip 27, 2017 10:15
autor: trucker2
Gdybym temat znalazł nie pisal bym tutaj. Jeżeli możesz podeślij link.

Dylemat - duze hamulce

: pt lip 28, 2017 11:18
autor: rysiektr
trucker2 pisze:Gdybym temat znalazł nie pisal bym tutaj

Słabo szukałeś, bo byli i są tu na forum i tacy co 280 montowali, albo po prostu sami tworzyli zestawy BIG Brake :jezor:

Najprościej odezwij się do firmy BSK-tech, robią sety do konwersji hamulcy z tyłu, które wyglądają tak

Obrazek

Albo skompletuj sobie zestaw na piastach z polo/ibiza Cupra FL do tego tarcze 256 jarzma i zaciski z s3 jak dobrze pamiętam.

Polecam jednak tarcze wentylowane zamiast litych.

Dylemat - duze hamulce

: sob lip 29, 2017 17:19
autor: trucker2
Trochę mi rozjaśniłeś, patrzyłem po katalogu inter cars , nie mam etki. Czyli musiał bym zamontować czop i piastę z polo który ma 4x100 , do tego tarcze wolę wentylowane ze starego s3 (256mm) wiem otwory na cztery śruby, oczywiście zaciski s3. Czy adaptery będą potrzebne? Zastanawiam się czy zbytnio nie wypchnę tym koł na zewnątrz?

Dylemat - duze hamulce

: sob lip 29, 2017 19:35
autor: RasPL
Normalna tarcze 228 toztoczyc by została tylko "piasta" zalozyc przednie tarcze wentylowane z 16V dopasowac zacisk z s3