[MKII 1.8GTI] Jak podnieść moc w VW MK2 1.8 8V GTI

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
BazaMKII
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 289
Rejestracja: wt sie 28, 2007 21:26
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

[MKII 1.8GTI] Jak podnieść moc w VW MK2 1.8 8V GTI

Post autor: BazaMKII » wt kwie 29, 2008 20:49

Jak podniesc moc i jakie części.
Jaką moc mozna uzyskac z takiego silnika 1.8 8V GTI
Ostatnio zmieniony wt kwie 29, 2008 23:55 przez BazaMKII, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój MK2 GTI WOLFSBURG EDITION ONE & CORRADO USA zapraszam do oceny:
viewtopic.php?f=91&t=363063
Obrazek

Awatar użytkownika
malutki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1051
Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
Lokalizacja: Opole/Krapkowice
Kontakt:

Post autor: malutki » śr kwie 30, 2008 15:18

BazaMKII pisze:Jak podniesc moc i jakie części.
swap na 16v :bajer:


Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra :-)

Awatar użytkownika
BazaMKII
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 289
Rejestracja: wt sie 28, 2007 21:26
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: BazaMKII » śr kwie 30, 2008 23:44

malutki pisze:swap na 16v:bajer:
to to ja wiem ze 16v sa zajebiste ale chce sie dowiedziec czy z 8v da sie tez wyciaglac moc tak latwo jak z 16v w granicach ok 200KM-300KM
I czy jest tez tyle czesci takich jak kute tloki korby sportowe walki i takie tam bo mam dylemat jakiego kupic czy 16v czy 8v
8v jest bardziej nie zawodny a jak cos to nawet lpg mozna zalozyc a 16v jest dosyc awaryjny i lpg nie podchodzi do niego bo jest na mechanicznym wtrysku k-jetronic
a i czy trudno przerobic go na digifanta z k-jetronica


Mój MK2 GTI WOLFSBURG EDITION ONE & CORRADO USA zapraszam do oceny:
viewtopic.php?f=91&t=363063
Obrazek

Awatar użytkownika
malutki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1051
Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
Lokalizacja: Opole/Krapkowice
Kontakt:

Post autor: malutki » czw maja 01, 2008 19:27

BazaMKII, w 8v masz tego plus ze jest wersja na digifancie i jest przez to latwiejszy w eksploatacji. 16v np KR czy PL sa na K-Jettronicu i w nich jest troche problem z wyregulowaniem silnika, zalozeniem lpg. nie wiem skad wyrwales te 300 km? 200mozna bez wiekszych przerobek wycisnac, jesli celujesz w wyzsze moce w gre wchodzi turbina itp a to juz kosztowne zabawy. jesli chcesz auta stosunkowo taniego w eksploatacji szukaj wersji z silnikiem PB (8v chyba 115km) lub 9a( 16v 136 km).


Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra :-)

Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » pt maja 02, 2008 10:08

malutki pisze:nie wiem skad wyrwales te 300 km? 200mozna bez wiekszych przerobek wycisnac, jesli celujesz w wyzsze moce w gre wchodzi turbina itp a to juz kosztowne zabawy. jesli chcesz auta stosunkowo taniego w eksploatacji szukaj wersji z silnikiem PB (8v chyba 115km)
Ja mam PB (112KM dokładnie :grin: ), co można zmodyfikować, żeby mieć ok.140KM - oczywiście bez turbiny.


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Awatar użytkownika
GTH
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 21:20
Lokalizacja: Piła

Post autor: GTH » pt maja 02, 2008 10:16

Oczywiscie jest taka mozliwosc, ale oczywiscie sam jej nie zrobisz zapewnie :)



Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » pt maja 02, 2008 12:39

GTH pisze:Oczywiscie jest taka mozliwosc, ale oczywiscie sam jej nie zrobisz zapewnie :)
Zapewne tak, ale bardzo bym chciał wiedzieć jak uzyskać te 140KM z PB (112KM)
Czy 140KM na ten silnik to dużo? Nie będzie za bardzo obciążony?


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Awatar użytkownika
GTH
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 21:20
Lokalizacja: Piła

Post autor: GTH » pt maja 02, 2008 16:05

Mysle ze jezeli bylby w dosc dobrej kondycji jakos poradzilby sobie z tym jako n\a ;)



Awatar użytkownika
sillas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: śr lut 28, 2007 17:43
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: sillas » pt maja 02, 2008 22:18

hej równiez posiadam PB,
-odelzone koło zamachowe,
- kolektor 4-2-1,za nim rura około 55mm przez całe auto,na koncu jakas tam pierdziawka,ale musze zmienic to na koncowy od vr-y,
pomiar na hamowni po tych ze tak powiem modyfikacjach to 117 km,równiez podskoczyły nm dosyc dosyc.
mam zamiar isc dalej z tematem,


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9e447ba289f17222.html][img]http://images21.fotosik.pl/342/9e447ba289f17222m.jpg[/img][/url]
Volkswagen Klub Plolska #848#

Awatar użytkownika
GTH
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 21:20
Lokalizacja: Piła

Post autor: GTH » sob maja 03, 2008 09:57

Nie wiem moze i powtorze slowa wielu ale ladowanie pieniedzy w ta jednostke mija sie z celem, chyba ze robi sie to z czystej przyjemnosci i ciekawosci ;) Ze tak powiem prawie wszystko jest mozliwe ;) Pozdrawiam



Awatar użytkownika
sillas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: śr lut 28, 2007 17:43
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: sillas » sob maja 03, 2008 10:10

GTH pisze:Nie wiem moze i powtorze slowa wielu ale ladowanie pieniedzy w ta jednostke mija sie z celem, chyba ze robi sie to z czystej przyjemnosci i ciekawosci ;) Ze tak powiem prawie wszystko jest mozliwe ;) Pozdrawiam
moze powiedz co masz dokładnie na mysli


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9e447ba289f17222.html][img]http://images21.fotosik.pl/342/9e447ba289f17222m.jpg[/img][/url]
Volkswagen Klub Plolska #848#

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » sob maja 03, 2008 16:03

Xabingo pisze:
GTH pisze:Oczywiscie jest taka mozliwosc, ale oczywiscie sam jej nie zrobisz zapewnie :)
Zapewne tak, ale bardzo bym chciał wiedzieć jak uzyskać te 140KM z PB (112KM)
Czy 140KM na ten silnik to dużo? Nie będzie za bardzo obciążony?
Pisza ci ze bez sensu a ty swoje, naklady na taki tunning sa ogromne i nieuzasadnione, chyba ze sztuka dla sztuki. Zeby nie bylo ze klepie tylko w klawiature to masz do roboty:
Glowice- wieksze zawory, mechanika i bardzo ostre walki.
Uklad korbowo tlokowy i sprzeglo- trzeba powywazac, odelzyc wszystko na maxa, dac tloki doprezajace.
Poodchudzac wszystkie kola pasowe lub powymieniac na lzejsze, najlepiej underdrive
Dolot, wydech, strojenie, lanie paliwa wysokooktanowego, dobrego oleju, silnik i tak bedzie mial obnizona trwalosc.
Wartosc modow moze przekroczyc wartosc samochodu, po co ci to? Nie lepiel kupic ABFa i smiac sie z modzonych 8V?



LordKris
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 17:41
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: LordKris » pn maja 12, 2008 18:55

olozwirski pisze: Zeby nie bylo ze klepie tylko w klawiature to masz do roboty:
Glowice- wieksze zawory, mechanika i bardzo ostre walki.
Uklad korbowo tlokowy i sprzeglo- trzeba powywazac, odelzyc wszystko na maxa, dac tloki doprezajace.
Poodchudzac wszystkie kola pasowe lub powymieniac na lzejsze, najlepiej underdrive
Dolot, wydech, strojenie, lanie paliwa wysokooktanowego, dobrego oleju, silnik i tak bedzie mial obnizona trwalosc.
I czy po tych modach na 200 KM jest szansa ??



yahoo_p
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
Kontakt:

Post autor: yahoo_p » pn maja 12, 2008 19:26

LordKris pisze:
olozwirski pisze: Zeby nie bylo ze klepie tylko w klawiature to masz do roboty:
Glowice- wieksze zawory, mechanika i bardzo ostre walki.
Uklad korbowo tlokowy i sprzeglo- trzeba powywazac, odelzyc wszystko na maxa, dac tloki doprezajace.
Poodchudzac wszystkie kola pasowe lub powymieniac na lzejsze, najlepiej underdrive
Dolot, wydech, strojenie, lanie paliwa wysokooktanowego, dobrego oleju, silnik i tak bedzie mial obnizona trwalosc.
I czy po tych modach na 200 KM jest szansa ??
:kac: tu mowa raczej o 140KM...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości