Swap silnika 2.0 8v z GTI do MKII ?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Swap silnika 2.0 8v z GTI do MKII ?

Post autor: Gashkas » wt gru 30, 2008 14:51

Witam! :bajer:

Na poczatek mam dwa pytania.

Czy podejda lapy ze starego silnika (RF)?
Czy skrzynia 4T podejdzie do 2.0 8v czy trzeba w inna sie zaopatrzyc?

Pozdrawiam serdecznie wszystkich 'fajwejowcow' :okej:


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt gru 30, 2008 17:13

Łapy podejdą, a co do skrzyni to jak będziesz miał sprzęgło 210mm to zakładaj.



Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » wt gru 30, 2008 17:18

TAZ pisze:jak będziesz miał sprzęgło 210mm to zakładaj.
Gdzie moge sprawdzic jakie mam, ETKA?

Jesli nie to wystarczy sprzeglo przelozyc i podpasi? Czy jakies wieksze dlubanie?


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
dan_25
Forum Master
Forum Master
Posty: 1161
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 18:54
Lokalizacja: Woźniki [ SLU ]
Kontakt:

Post autor: dan_25 » czw sty 01, 2009 12:24

Do skrzyni 4T musisz mieć tarczę na cieńki wałek [24 zęby] o średnicy 210mm ja przy swapie kupiłem taką od caddy :grin: tylko nie wiem dokładnie jakie były sprzęgła w 2,0 GTI może ci podejdzie bez problemu :D [tego nie wiem]jeszcze :hmm:

pozdro


MK III >> mój zielony dupoVWóz :hmm:
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;

MK I >> moja nowa zabawka :satan:
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw sty 01, 2009 22:13

wszystko pasuje plug & play jedyne co bedziesz musial zalozyc inne to tarcza sprzegla np sachs 1861 846 137 sprzeglo i kolo zamachowe zostaw z 2.0.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » pt sty 02, 2009 09:50

evolution dzieki! Czyli z RP np albo 1.6 TD tarcza podpasuje? Lub innego 1.8 8v? Wtedy poszukalbym uzywki.
Mam do Ciebie jeszcze pytanie o reszte SWAP'a, co bede potrzebowal, oprocz wziazki z komory, osprzetu? Jakiej pompy paliwa szukac tej przed bakiem ( i w baku ) ?
Ostatnio zmieniony pt sty 02, 2009 09:54 przez Gashkas, łącznie zmieniany 1 raz.


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » pt sty 02, 2009 19:24

Gashkas pisze:Lub innego 1.8 8v? Wtedy poszukalbym uzywki.
wzialbys sie nie wyglupial ze sprzeglem w uzywce,tarcza 210 kosztuje ok 300pln kpl


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
dan_25
Forum Master
Forum Master
Posty: 1161
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 18:54
Lokalizacja: Woźniki [ SLU ]
Kontakt:

Post autor: dan_25 » pt sty 02, 2009 19:39

zajac pisze:
wzialbys sie nie wyglupial ze sprzeglem w uzywce,tarcza 210 kosztuje ok 300pln kpl
tyle to chyba kosztuje orginał sachs-a :grin: ja do mkI kupiłem na allegro nówkę za 130pln i wytrzymała rok mojego butowania i nadal jeździ tylko że u nowego właściciela [tyle że nie pamiętam co to była za firma :crazy: ]

pozdro :okej:


MK III >> mój zielony dupoVWóz :hmm:
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;

MK I >> moja nowa zabawka :satan:
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » pt sty 02, 2009 19:54

No oryginal kolo 300 pln chodzi na aukcjach :crazy: czyli do jakiego konkretnie modelu mialbym szukac? Bo to co napisal evo to znalazlem w zestawie tylko.


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt sty 02, 2009 20:17

luka zamienniki 321 0022 10 lub mocniejsza 321 0025 11


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » pn sty 05, 2009 11:48

evolution, moglbym Cie prosic, zebys napisal mi ile rzezby mnie czeka i co wszystko potrzebuje z 'dawcy' albo z innych aut, zeby AGG jezdzil w moim Golfie (88' 1.6 2e2 - RF)? Napisz najprosciej jak mozna, bo mam tylko jakies male pojecie o tym, a chcialbym wiedziec np ilu barowa pompe musze miec przed bakiem, jak jest z pompa w baku, czy np stary kolektor wydechowy podejdzie (wiem, ze srednica mala, ale czy po prostu da sie na takim tymczasowo jezdzic). Bylbym wdzieczny za wyjasnienie wszystkiego, bo nie wiem czy sie w tego SWAPA pakowac bo musial by w miare szybko zrobic.

Pozdro :pub:

[ Dodano: 05 Sty 2009 11:43 ]
Jeszcze jak tam wyglada sprawa z licznikiem? Da rady to normalnie podlaczyc?


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » pn sty 05, 2009 20:12

Gashkas pisze:ilu barowa pompe musze miec przed bakiem, jak jest z pompa w baku,
wystarczy jedna pompa w baku 3 barowa


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn sty 05, 2009 22:20

AD6 pisze:wystarczy jedna pompa w baku 3 barowa
jak przełoży zbiornik



Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » wt sty 06, 2009 09:27

AD6, toffic czyli co musialbym zmienic? Przewody moga zostac paliwowe te co byly do gaznika czy potrzeba jakies 'wytrzymalsze'?


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości