Strona 1 z 1

swap do mk1

: sob wrz 12, 2009 14:19
autor: robertoo19
witam panowie.. mam taki dylemat przez ktory nie moge spac :crazy: .. otoz chce kupic upatrzone juz mk1 1.6 d i zrobic swap.. opcja nr 1.. mam jezdzace mk2 87r 1.8 8v gx na pelnym mechanicznym wtrysku ke.. technicznie jest sprawny silnik skrzynia i reszta ok ale buda sie rozpada i niedlugo jak flinston bede jezdzil. :grin: . no i chce z niego zrobic dawce do mk1 z wszystkiego co sie da.. opcja nr 2 .. kolega ma na podworku rozbitego seata toledo gt 2.0 8v (2e) 115km. i moje pytanie to ktory silnik bedzie lepszy do tego swapa.. wkladac 1.8 czy wkladac 2.0 ..oba silniki w podobnej kondycji.. co wogole radzicie? bo meczy mnie to.. pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi.. PS.. nie bede juz remontowal tego mk2 bo zbyt dojechane.. wole to mk1.. jest starsze ale w lepszej kondycji.. i jak dla mnie 1 ladniejsza. pozdro..

: sob wrz 12, 2009 17:45
autor: punkvw
wkladac 2.0.............................

: sob wrz 12, 2009 18:09
autor: robertoo19
no ok.. ale czy podejdzie do tego silnika 2.0 2e skrzynia od 1.8.. interesuje mnie jeszcze ile ten 2.0 jest ciezszy od 1.8.. moc w obu silnikach podobna 2.0 2e ma 115km a moj 1.8 112koni.. roznica tylko 3km. wiec pytam.. po za tym 1.8 bylo seryjnie w mk1 a 2.0 chyba nie.. jakie przeszkody moge napotkac z tym swapem..

: sob wrz 12, 2009 19:04
autor: punkvw
skrzynia podejdzie, ciezszy jest niewiele. mocowanie lap od 1.6 do 2.0 bylo takie same wiec z montazem 0 problemow. problem natomiast z elektryką, zalety: Digi......................

: ndz wrz 13, 2009 01:34
autor: lukas.g60
ja bym wkladał 1.8 mialem w mk1 gti DX i zapierdalał masakrycznie,poza tym odchodzą ci koszty.No chyba ze masz zamiar cos modzic w przyszłosci to digi jest bardzo podatne.Ale ja bym został przy tym co masz

: ndz wrz 13, 2009 11:58
autor: jeryk10
Wkladac 2.0 Wtrysk mechaniczny robi sie przezytkiem dopuki chodzi to jest ok jak zacznie szwankowac to sie robia schody i duze koszta

: ndz wrz 13, 2009 13:31
autor: Marcin_MK2_8v
2.0 ma lepszy ma moment obrotowy, wg mnie lepiej 2.0 zależy który to silnik robiłem mk1 cabrio z ADY i całkiem dobrze to jedzie

: ndz wrz 13, 2009 20:13
autor: krzysio1985
robertoo19 pisze:mam jezdzace mk2 87r 1.8 8v gx na pelnym mechanicznym wtrysku ke..
robertoo19 pisze:moc w obu silnikach podobna 2.0 2e ma 115km a moj 1.8 112koni.. roznica tylko 3km.
z tego co mi wiadomo to GX mial 90KM, a 112 mial PB wiec roznica w mocy ciut wieksza.

: ndz wrz 13, 2009 22:04
autor: punkvw
krzysio1985 pisze:
robertoo19 pisze:mam jezdzace mk2 87r 1.8 8v gx na pelnym mechanicznym wtrysku ke..
robertoo19 pisze:moc w obu silnikach podobna 2.0 2e ma 115km a moj 1.8 112koni.. roznica tylko 3km.
z tego co mi wiadomo to GX mial 90KM, a 112 mial PB wiec roznica w mocy ciut wieksza.
dobrze Ci wiadomo..........tylko 90 ps

: pn wrz 14, 2009 13:03
autor: robertoo19
ten silnik od toledo mam za 600 zl .. wsztstko co od niego chce oprocz skrzyni bo uszkodzona.. wszystko kompletne wiazki komp wtryski itp itd... warto. i jeszcze takie pytanie jakie to moze miec przyspieszenie.. golf bedzie pusty tylko buda siedzenie i silnik na skrzyni 1.8.. i co z elektryka? podobno digi nie pasuje pod instalacje przed 89 rokiem. wiec co tu zrobic.. dz

: pn wrz 14, 2009 16:19
autor: jeryk10
Zaprowadz auto do elektryka i podlaczy Ci bez problemu Istalacje podlacza sie bardzo prosto nie musi byc skrzynka bezpiecznikowa wystarcza uniwersalne kostki i przekazniki z podstawa