Strona 1 z 13

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

: czw lis 26, 2009 17:51
autor: dzasper11
Witam. Mam w planach zmianę silnika z 1.6benzyna/lpg na 1.9TDI AFN. Postanowiłem ze najlepszym wyborem będzie kupno całego golfa po wypadku. Czy dużo jest pracy z włożeniem tego silnika? Słyszałem ze prawdopodobnie nie pasują łapy które trzymają silnik. Proszę o pomoc i rade.

: czw lis 26, 2009 18:01
autor: evolution
dzasper11, wiesz byl taki kawal se slowem prawdopodobnie i jasiem w roli glownej...
jesli twoj golf jest po 89 roku to jestes w domu nawet elektryka silnika przepnie sie p&p z trojki do twojego. jesli jest starszy to niesety czeka cie lutowanko.. o mechanice nie mowie nic gdyz pasuje wszystko :helm: poza ewentualnymi korekcjami wydechu

: pt lis 27, 2009 21:56
autor: dzasper11
Jest ktoś kto już takie coś robił?? Pomocy!!

: pt lis 27, 2009 22:24
autor: arwam
ja robiłem ale swap na M-tdi.
będziesz potrzebował skrzyni 02A, wyprzęgnika hydro lub na linkę ale trochę ciężej chodzi.
przegubów wewnętrznych 100mm i układu zmiany biegów na linki.
z elektryką nie wiem jak jest bo mam M-TDI a elektrykę z przed 89'

: pt lis 27, 2009 22:57
autor: dzasper11
arwam, Chce przełożyć wszystko ok mk III razem z kokpitem. Co ty na to??

: pt lis 27, 2009 23:30
autor: arwam
dzasper11 pisze:Co ty na to??
a ja na to że czeka Cię całkiem sporo pracy.

: pt lis 27, 2009 23:49
autor: dzasper11
arwam, A wież co z tymi łapami. będą pasować?? Ja jestem zielony pod tym kontem :chytry:

: pt lis 27, 2009 23:51
autor: evolution
dzasper11, idz do szkoly na nauke czytania ze zrozumieniem a nie swapowac bedziesz...
mechanice nie mowie nic gdyz pasuje wszystko

: sob lis 28, 2009 00:04
autor: To_mas
evolution pisze:dzasper11, idz do szkoly na nauke czytania ze zrozumieniem a nie swapowac bedziesz...
Cytat:
mechanice nie mowie nic gdyz pasuje wszystko

a czy pedały i hydraulika sprzęgła tez pasuje P&P :chytry: oczywiście mowa tu o dawcy mk3 TDI :P
dzasper11 pisze:Czy dużo jest pracy z włożeniem tego silnika?
włożenie silnika to najmniejszy poblem. fajnie by było mieć tez sanki z takiego TDI i nie koniecznie z mk3, choć na sankach z mk2 tez pośmigasz...
dzasper11 pisze:Słyszałem ze prawdopodobnie nie pasują łapy które trzymają silnik.
to źle słyszałeś
dzasper11 pisze:Proszę o pomoc i rade.
roboty jest sporo możesz poszukać tematów o TDI w mk2 wypowiadałem sie tam i wielu innych co trzeba przekładać.
Mam to już za sobą i nie jest to wszystko tak do końca proste chyba ze ma sie sporo $$$ do wywalenia :P mi największy problem sprawiła elektryka.

powodzenia

: sob lis 28, 2009 10:40
autor: dzasper11
evolution, Czego się tak denerwujesz. Żyłka Ci pęknie

: sob lis 28, 2009 11:34
autor: arwam
dzasper11 pisze:arwam, A wież co z tymi łapami. będą pasować??
będą pasować
tylko jak będziesz skrzynię zmieniał z 020 na 02A musisz mieć od niej łapę bo jest inna ale jak już będziesz ją miał to wszystko pasuje.

: sob lis 28, 2009 11:41
autor: evolution
dzasper11 pisze:evolution, Czego się tak denerwujesz. Żyłka Ci pęknie
ja sie nie denerwuje...
uznaje stara zasade powiedziana mi przez niezyjacego juz starszego pana...pamietaj ze denerwujac sie szkodzisz swojemu zdrowiu glupota innych...

[ Dodano: Sob Lis 28, 2009 10:43 ]
To_mas, jakbys uzyl szukajki wiedzialbys ze nie trzeba nic zmieniac gdyz vw fabrycznie wypuszczal zestawy na linke do skrzyn na hydraulice, to bylo srednio raz w tygodniu pisane, do tej pory wsadzenie pedalu gazu to 15 minut roboty... lub 5 robiac potencjometr pod maska i sterujac linka

: sob lis 28, 2009 11:46
autor: arwam
evolution pisze:To_mas, jakbys uzyl szukajki wiedzialbys ze nie trzeba nic zmieniac gdyz vw fabrycznie wypuszczal zestawy na linke do skrzyn na hydraulice, to bylo srednio raz w tygodniu pisane,
z tym że układ na linkę nie działa tak ładnie jak hydro.

: sob lis 28, 2009 13:43
autor: To_mas
evolution, wiesz ile ja sie naszukałem, i pytałem itd....
chodzi CI o wysprzęglik z T4 ?
i do tego dłuższa linka ?

czy o coś o czym nie wiem ?