Strona 1 z 1

Taki projekcik znalazłem w necie Digi II + Turbo

: pn gru 06, 2004 15:54
autor: Borys

: pn gru 06, 2004 16:00
autor: cyarnz
popraw linki :bigok:

: pn gru 06, 2004 16:51
autor: Borys
cyarnz pisze:popraw linki :bigok:

juz, :) ktos kropki zjadł :jezor:

: pn gru 06, 2004 22:54
autor: TAZ
To mi się podoba, tylko, że u mnie był problem z biegami bo muszla po stronie ssącej jest duża.

: wt gru 14, 2004 04:51
autor: cobra333
a co z komputerem Nie oszalał od takiej ilości powietrza ??

: wt gru 14, 2004 09:52
autor: Borys
cobra333 pisze:a co z komputerem Nie oszalał od takiej ilości powietrza ??
a to i tak bez znaczenia bo powyzej 4000 rpm juz przepływka nie podaje wartosci tylko jedna stała, (tak chyba kiedys GTO tłumaczyl) jedyny problem to moze byc za mała ilosc paliwa

: wt gru 14, 2004 12:53
autor: cyarnz
fakt, pow 4000 stalych obrotow i tak jest wszystko jedno bo klapka jest maxymalnie otwarta:)))

: śr gru 15, 2004 20:22
autor: cobra333
no tak to ponizej 4000 obr chodzi niestabilnie lub niechodzi za duzo powietrza Ale przeprogramowanie chipa na bogatsze mapy paliwowe to nie zadna filozofia Tylko spalanie skoczy pewnie do 16 - litrów Ciekawe jakie ciśnienie pewnie sofcik O,4 - 0,6 Bar Bez odchudzania moze sie przekręcić

: czw gru 16, 2004 10:21
autor: Borys
cobra333 pisze:no tak to ponizej 4000 obr chodzi niestabilnie lub niechodzi za duzo powietrza Ale przeprogramowanie chipa na bogatsze mapy paliwowe to nie zadna filozofia Tylko spalanie skoczy pewnie do 16 - litrów Ciekawe jakie ciśnienie pewnie sofcik O,4 - 0,6 Bar Bez odchudzania moze sie przekręcić
na LPG przerobic i juz
BLOS przy malym doladowaniu wyrobi