KR czy VR6???

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

wojtf23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: pt wrz 25, 2009 23:56
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

KR czy VR6???

Post autor: wojtf23 » śr maja 19, 2010 14:24

witam kolegow. mam dylemat KR czy VR6?? bede chcial w przyszlosci uturbic ktorys z tych silnikow.
2. z czego wziasc jak cos tego vr6??? z passata czy golfa??? bo najlepiej by sie oplacalo kupic cala powiedzmy 3-ke czy pasia i zrobic swapa a reszte sprzedac
3. czy tylna belka z trojki pasowala by do 2-ki??
4. czy heble beda pasowac???
5. czy jest duzo przerabiania przy vr6???
6. czy pasuje nagrzewnica z klima z mk3 do mk2??? bo jak cos to od razu przelozyl bym
deske z mk3 do mk2z klima.

a tak w ogole poczytalem o vr6 czy faktyczni ten silnik jest denny i drogi w remoncie??? ze trzeba miec na remont min. 6 tys a nawet 10 tys???? bo jesli tak to co warto wlozyc dobrego i mocnego????
Ostatnio zmieniony śr maja 19, 2010 15:12 przez wojtf23, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Post autor: Kamel » śr maja 19, 2010 14:46

Po co zakładasz 2 takie same tematy? http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#4046068
Jak ma Ci ktoś odpisać to zrobi to w jednym..
A tak to zacznie się robić burdel i w końcu sam nie będziesz wiedział co jest gdzie..
Dodatkowo robi się syf na forum..


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

wojtf23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: pt wrz 25, 2009 23:56
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Post autor: wojtf23 » śr maja 19, 2010 15:09

sorki ale zapomnialo mi sie ze w speedzie pisze sie o swapach a w technicznych zapomnialem usunac
Ostatnio zmieniony śr maja 19, 2010 15:17 przez wojtf23, łącznie zmieniany 1 raz.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » śr maja 19, 2010 15:36

1. (nie wiem na co odpowiadac, nie ma takiego numeru pytania :helm: )
2. Lepiej z golfa brać. Cały wózek możesz wykorzystać.
3. Belka będzie pasować pomimo tego, że jest delikatnie szersza.
4. Będą pasować o ile przeszczepisz całość mk3->mk2
5. Troche jest, ale to bardziej kosmetyczne sprawy niz poważne zmiany. Nic strasznego. Wiekszość rzeczy pasuje p&p
6. Nie wiem, ale raczej będzie wielka rzeźba. Przystosowanie samej deski z mk2 do mk3 to sporo cięcia i przerabiania korbek :)

Każdy silnik jest drogi w remoncie. VR6 kosztuje troche więcej dlatego, że uszczelka pod głowice jest dośc droga, rozrząd jest dość kosztowny no i 2 cylindry więcej. Dodatkowo szlify są drogie, bo cylindry umieszczone są pod kątem a majstrowie sobie sporo cenią za taka robotę.

Co innego wybrać? Najlepiej nic. VR6 to sprawdzona jednostka i droga do 200 koni na ssaku nie jest aż tak bardzo kosztowna (relatywnie oczywiscie). Moim zdaniem to jeden z najlepszych silników na swapa, które montowali w mk2 i mk3.
Ostatnio zmieniony śr maja 19, 2010 15:41 przez bugalon, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

MatMax
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 15:52
Lokalizacja: Lubiechowo
Kontakt:

Post autor: MatMax » śr maja 19, 2010 15:40

A nie lepiej brać 1.8T z mk 4 jak masz zamiar uturbić auto? Mniej pieniędzy wydasz a 1.8T dość łatwo zmodyfikować...


MATMAX

wojtf23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: pt wrz 25, 2009 23:56
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Post autor: wojtf23 » śr maja 19, 2010 19:24

tylko ze tam jest moc rzedu 150 koni to tyle samo co abf czy troszeczke mniej od KR-a

a czy warto na sam poczatek robic remont tego silnika jak mniej wiecej na oko za dwa lata bym uturbial go??? i jak narazie by mi wystarczylo 174HP :) i jak bym kupil juz taki silnik to czy 260 tysi to jest duzo dla niego???
Ostatnio zmieniony śr maja 19, 2010 19:29 przez wojtf23, łącznie zmieniany 1 raz.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » śr maja 19, 2010 20:14

wojtf23 pisze:tylko ze tam jest moc rzedu 150 koni to tyle samo co abf czy troszeczke mniej od KR-a

a czy warto na sam poczatek robic remont tego silnika jak mniej wiecej na oko za dwa lata bym uturbial go??? i jak narazie by mi wystarczylo 174HP :) i jak bym kupil juz taki silnik to czy 260 tysi to jest duzo dla niego???
260 tysi to nie jest duzo na taki motor pod warunkiem ze byl zadbany (oleje, filtry i rozrząd na czas). Na dzień dobry po kupnie od razu trzeba robić rozrząd. Mało który VR trzyma seryjną moc, bo ludki nie wymieniają rozrządu. Koszt okolo 1000-1500 jak zrobisz na tip top. To na początek spokojnie wystarczy.

Bardziej perspektywiczny silnik to 1.8T. Czipa dajesz i od razu 180-190 koni a potencjał do dalszego rozwoju świetny.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » czw maja 20, 2010 22:15

VR6 z przebiegiem ponad 200 tys to czas na wymiane rozrzadu a znajac zycie kto ma VR6 z takim przebiegiem to rozrzad nie byl jeszcze wymieniany chyba ze nie liczni maja wymieniony ale to kropla w morzu Jezeli zdecydujesz sie na VR6 i bedziesz chcial nim troche pojezdzic to na dzien dobry zrob rozrzad VR6 ogolnie jest dobrym silnikie na modyfikacje moc do uzyskania to 500KM ale wiadomo to liczy sie z wielka kasa Ta jak bugalon Ci podpowiada zastanow sie nad 1,8T bo warto Jestem tez wtrakcie swapu 1,8 T po pierwszej jezdzie testowej zakladam chipa
Ostatnio zmieniony czw maja 20, 2010 22:17 przez jeryk10, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości