golf 3 1.9 sdi --> większa moc

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

dr_urbus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn sie 30, 2010 18:34

golf 3 1.9 sdi --> większa moc

Post autor: dr_urbus » pn sie 30, 2010 19:10

Witam wszystkich! jestem początkującym forumowiczem bo dopiero od niedawna mam golfika:) Jednocześnie wchodząc na co niektóre tematy zauważyłem że panuje tu wysoka kultura osobista i na nawet najprostsze pytanie otrzymuje się odpowiedź a nie wiązkę typu "ty lamo jedna, jak takich rzeczy nie wiesz to zgłoś się do przedszkola. Każde dziecko to wie". Ja o naprawie samochodów/swapie itp wiem tyle, że jak coś nie działa to albo nie ma benzyny albo coś się popsuło. Ale do sedna sprawy:

jak wspomniałem mam golfa 3 sdi (przebieg..nie pamiętam ale około 250k, rok 92). Samochód jest zadbany i serwisowany cały czas. Jednakże w samochodzie brakuje mocy. Z tego co mi wiadomo to ma on 68KM a to troszkę mało. Nie chcę samochodu do ruszania z piskiem pod światłami ale brakuje mocy p przy wyprzedzaniu. Redukcje i inne dupy srupy nie pomagają...po prostu trzeba więcej mocy. I teraz pytanie...jak w miarę niskim kosztem można podnieść moc samochodu? Jeździłem już passatem (B4) i turbinka działała wyśmienicie i pomimo, że był to większy (niż golf) samochód, wykazywał znacznie większą dynamikę (nie wspominając o przyjemnym pomruku turbinki).
1) Czy do SDI można założyć turbinę, tak żeby moc zwiększyła się do jakichś 90-110KM?
2)Jaki to koszt?
3)czy turbiny pasują z modeli TD/TDi?
4)czy oprócz turbiny będzie trzeba jeszcze coś kupić np inną skrzynię biegów?
5)jak wygląda przeszczepienie silnika TDi (o mocy 90 i 110km) do mojego poczciwego SDI? (mowa tu o golf3 --> golf 3)

i jeszcze taka abstrakcja... miałem wytrzeszcz oczu kiedy zobaczyłem to: " onclick="window.open(this.href);return false;