[mk2] g60 modyfikacjia hamulców

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
malutki83
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 22:19
Lokalizacja: Irkuck
Kontakt:

[mk2] g60 modyfikacjia hamulców

Post autor: malutki83 » czw gru 23, 2010 22:15

witam jakie serwo i pome założyć do g60 bo che się pozbyć całego ustrojstwa zwiazenego z ABS
Ostatnio zmieniony pt gru 24, 2010 10:42 przez malutki83, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=49479

Awatar użytkownika
SZOPENN
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 762
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 10:53
Lokalizacja: Polska

Re: [mk2] g60 modyfikacjia hamulcy

Post autor: SZOPENN » czw gru 23, 2010 23:19

witam

a nie łatwiej po prostu doprowadzić ABS do ładu?



Awatar użytkownika
malutki83
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 22:19
Lokalizacja: Irkuck
Kontakt:

[mk2] g60 modyfikacjia hamulcy

Post autor: malutki83 » czw gru 23, 2010 23:26

nie oto chodzi, poprostu buduję rajdówke i niema opcji na ABS, a chodził ok


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=49479

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

[mk2] g60 modyfikacjia hamulcy

Post autor: bugalon » pt gru 24, 2010 01:06

Pompe zostaw tą z ABSu bo to najmocniejsza pompa. Do tego jest w pełni elektryczna i sila hebla nie zalezy od podcisnienia. Zdemontuj wszystkie pozostałe elementy ABSu jak czujniki wiązki, sterowniki itd a zostaw zasilanie tylko na zaworku pompy. Będzie dzialac w zwyklym ukladzie i będzie duzo lepsza niż każde podcisnieniowe rozwiązanie.

No i Hamulców a nie Hamulcy


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
SZOPENN
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 762
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 10:53
Lokalizacja: Polska

[mk2] g60 modyfikacjia hamulcy

Post autor: SZOPENN » pt gru 24, 2010 01:12

no nie wiem czy pompa abs jest najmocniejsza bo największy tłoczek jaki tam dawali to coś 20,62 mm.....



Awatar użytkownika
malutki83
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 22:19
Lokalizacja: Irkuck
Kontakt:

[mk2] g60 modyfikacjia hamulców

Post autor: malutki83 » pt gru 24, 2010 10:43

No ok ale załużmy że naprawde chce to przerobić na podciśnienie


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=49479

Awatar użytkownika
SZOPENN
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 762
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 10:53
Lokalizacja: Polska

[mk2] g60 modyfikacjia hamulców

Post autor: SZOPENN » pt gru 24, 2010 11:03

jeśli mają to być fabryczne hamulce to serwo 9 cali z dizla np (duże), a pompe możesz nawet zastosować 24 mm z transportera T3 - pytaj marcinasa on tak ma....
a jak chcesz profi rajdowe pedały to nie za bardzo się na tym akurat znam. Wygląda to tak że każdy pedał ma swój zbiorniczek hydrauliczny. Wmontowana jest od razu regulacja rozkładu sił hamowania... jeden z moich kolegów to zakładał do opla, ale zdobył to okazjonalnie jak i nie wiem gdzie w gąszczu wątków są te jego pedały

http://www.championshippower.co.uk/inde ... ucts_id=97" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

PS.
wysylam CI prw, miałbyś te prowadnice?



Awatar użytkownika
malutki83
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 22:19
Lokalizacja: Irkuck
Kontakt:

[mk2] g60 modyfikacjia hamulców

Post autor: malutki83 » pt gru 24, 2010 11:20

ja wymienie to na normalny układ podciśnieniowy to pewnie damy rade z tą prowadnicą


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=49479

Awatar użytkownika
SZOPENN
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 762
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 10:53
Lokalizacja: Polska

[mk2] g60 modyfikacjia hamulców

Post autor: SZOPENN » pt gru 24, 2010 11:24

wiesz ja bym robił sam takie pedały bo jak widzisz nie są one skomplikowane, pedał hamulcowy porusza niezależnie dwie pompy, możesz sam sobie zorganizować rozkład siły hamowania przód tył, sterując np skokiem tłoczka w pompie. Ponadto takie pedały są wyprofilowane odpowiednio do międzygazu żeby ułatwić schodzenie z biegów przy skrzyniach niezsynchronizowanych (też nie wiem czy będziesz zakładał niezsynchronizowaną skrzynie sekwencyjną - ale w takim aucie to obowiązek raczej)

" onclick="window.open(this.href);return false;

" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
malutki83
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 22:19
Lokalizacja: Irkuck
Kontakt:

[mk2] g60 modyfikacjia hamulców

Post autor: malutki83 » pt gru 24, 2010 11:36

nie no ja narzaie zaczym przygode z jeżdzeniem wiec zrobie na norrmalne servo bo do takiego mistrzostwa to pewnie nigdy nie dojde


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=49479

Awatar użytkownika
SZOPENN
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 762
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 10:53
Lokalizacja: Polska

[mk2] g60 modyfikacjia hamulców

Post autor: SZOPENN » pt gru 24, 2010 11:38

mylisz się, nie wiem dzie będziesz jeździł, ale nawet jak będziesz jeździł amatorsko szybko to zalety rozkładu hamulcowego odczujesz momentalnie, z między gazem to samo



Awatar użytkownika
malutki83
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 22:19
Lokalizacja: Irkuck
Kontakt:

[mk2] g60 modyfikacjia hamulców

Post autor: malutki83 » pt gru 24, 2010 12:05

dobra moje kolejne pytanie brzmi skąd podciągnąć podciśnienie do serwa w g60 skoro on jest doładowany


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=49479

Awatar użytkownika
SZOPENN
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 762
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 10:53
Lokalizacja: Polska

[mk2] g60 modyfikacjia hamulców

Post autor: SZOPENN » pt gru 24, 2010 13:20

przed kompresorem???



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

[mk2] g60 modyfikacjia hamulców

Post autor: jeryk10 » pt gru 24, 2010 16:32

Mysle ze warto bylo by sprobowac na tej pompie z ABS tak jak bugalon opisuje odlacz wszystkie ustrojstwa od niej i zostaw zasilanie na zaworku Robilem kiedys cos takiego w ABS w mk2 gosciowi nie dzialal abs i nie zalanczala sie pompa doprowadzilem zasilanie z wlocznika stopu w trakcie naciskania na stop wlanczala sie pompa ABS i hamulce dzialaly tak jakby bylo wspomaganie na nie i fakt lepiej hamowal ale juz bez bezkontroli ABS


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości