MK3 - 1,4 Swap czy remont silnika ?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
skaktus
Mirafioli
Mirafioli
Posty: 3125
Rejestracja: pt lis 30, 2007 21:38
Lokalizacja: Nysa

MK3 - 1,4 Swap czy remont silnika ?

Post autor: skaktus » ndz lut 06, 2011 15:06

Witam.

Znajomy posiada golfinę 3, rocznik 94, przejechane około 230 tyś, golf to typowa CL. Zastanawia się czy warto bawić się w swapa na coś lepszego, czy remontować silnik. Wielkiego parcia na konie nie ma, ale jednak czuje że pod maską trochę brakuje. Ja jako zanjomy w tych sprawach za bardzo nie mam doświadczenia, jednak przewertowałem trochę google i forum i mam już pewne rozjaśnienie.

Ogólnie sprawa rozbija się o zyski z zmiany. buda jest po totalnym remoncie z przed 2 lat więc...Co wy na to ?



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

MK3 - 1,4 Swap czy remont silnika ?

Post autor: bugalon » pn lut 07, 2011 10:51

Jeśli chcesz robić swap, musisz się liczyć z tym że auto później trudniej będzie sprzedać. Decyzję bym podjął na podstawie stanu blacharskiego budy. Jeśli buda jest ładna i widzisz że pare lat jeszcze wytrzyma bez gnicia, to swapuj. Remont takiego 1,4 będzie droższy niż swap na jakieś 1.8 w dobrym stanie (tylko musisz sprawdzony silnik trafić). Jeśli masz kiepską budę to sprzedaj całość, dozbieraj troche kasy i kup cos fajnego z ładną budą.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

MK3 - 1,4 Swap czy remont silnika ?

Post autor: To_mas » pn lut 07, 2011 11:06

skaktus pisze:Zastanawia się czy warto bawić się w swapa na coś lepszego