glowica abv

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
VR
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 356
Rejestracja: czw lis 04, 2004 11:28
Lokalizacja: B-stok
Kontakt:

glowica abv

Post autor: VR » czw gru 30, 2004 01:08

kilka fotek(marna jakosc bo z telefonu) z rozlanczania glowicy, trafila mi sie kompletna z 2,9 abv wiec jako "zapasowa" bedzie poddana eksperymentom :food: : na poczatek poszerzenie kanalow (borys odwalil dzis kawal dobrej roboty :pub: )
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn sty 03, 2005 14:33

No a gdzie opisy przeróbek??



Awatar użytkownika
VR
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 356
Rejestracja: czw lis 04, 2004 11:28
Lokalizacja: B-stok
Kontakt:

Post autor: VR » pn sty 03, 2005 20:46

narazie poszerzone zostaly kanaly wylotowe ok. 2-3mm(pod uszczelke),plan na jutro polerowanie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt sty 04, 2005 12:43

Wyczytałem na temat przeróbek w głowicy, że można zciąć prowadnice, żeby nie wystawała w kanale powyżej odlewu??



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » wt sty 04, 2005 13:00

taz pisze:Wyczytałem na temat przeróbek w głowicy, że można zciąć prowadnice, żeby nie wystawała w kanale powyżej odlewu??
mozna, ale cos kosztem czegos

słabsze chłodznie trzonka zaworowego , mniej pezyzyjne prowadzenie zaworu w prowadnicy

w vr6 to nie ma za wielkiego znaczenia mozna to wyciać bo za wiele prowadnicy zaworowej nie wystaje, ale w 8V to juz jest jej na powierszcni troche


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt sty 04, 2005 13:03

No jest tak ze 4-6 mm



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » wt sty 04, 2005 13:10

taz pisze:No jest tak ze 4-6 mm
tak, tak, chodziło mi o co innego, prowadnica i jeszcze to w czym jesst taprowadnica
a dokładnie o tą aluminiowa czesc głowicy w korej prowadnica siedzi,
,a, taka jedna głowice gdzie wszystko jest wyciete do "dna"
Obrazek
Ostatnio zmieniony wt sty 04, 2005 13:27 przez Borys, łącznie zmieniany 1 raz.


www.vrservice.pl

Ciukier

Post autor: Ciukier » wt sty 04, 2005 13:20

Macie dobrze jednak :bigok:



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » wt sty 04, 2005 13:28

Ciukier pisze:Macie dobrze jednak :bigok:
a z czym mamy tak dobrze ?? :otepienie:


www.vrservice.pl

Ciukier

Post autor: Ciukier » wt sty 04, 2005 13:53

No że sobie tak grzebiecie w sprzęcie, ja popierwsze się nie znam i nie mam z kim :crazy:



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » wt sty 04, 2005 14:15

Ciukier pisze:No że sobie tak grzebiecie w sprzęcie, ja popierwsze się nie znam i nie mam z kim :crazy:
ma to i swoje zle strony, garaz nie ogrzewany, wczoraj zmarzłem jak pies,
ale prawie połowa roboty przy głowicy zrobiona :pub:


www.vrservice.pl

Ciukier

Post autor: Ciukier » wt sty 04, 2005 14:25

No to życzę powodzenia w dalszych pracach, efekt pewnie będzie ciekawy.
Ja nie mam czasu nawet wymienić żarówek w podświetleniu tablicy rejestracyjnej :bigok: :goof:



Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » wt sty 04, 2005 18:10

Spoko prowadnice mozna przyciac, ale jak za duzo przytniesz to beda luzy na zaworach i cala praca na nic :(



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt sty 04, 2005 19:28

Ciukier pisze:Macie dobrze jednak :bigok:
:-k



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości