Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
Bazyl GT
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 94
- Rejestracja: śr sty 25, 2006 17:54
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Auto: MK3 1.8 GT
- Silnik: ADZ
Post
autor: Bazyl GT » czw lip 27, 2006 17:40
Czy miał ktoś może styczność z wtryskiem w golfie 1 GTI ( 1.6, 110 KM) prawdopodobnie był to silnik EG. Mianowicie pytanie brzmi, czy przeszczep tego wtrysku do silnika 1.8 RH w golfie MK2 jest możliwy czy to poroniony pomysł? Oczywiście RH to gaźnikowiec i przyszedł by cały majdan do wtrysku łącznie z pompą w bak. Nie wiem czy będą pasować kolektory z jedynki. Proszę o wszelką pomoc. Nawet kompletne dane techniczne tych dwóch jednostek byłyby przydatne. Pozdro - Bazyl.
-
cyarnz
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 470
- Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontakt:
Post
autor: cyarnz » czw lip 27, 2006 18:50
bedzie pasowac, z tym ze mk1 miala chyba wtryski w glowicy a nie w kolektorze wiec + glowica....
-
Borys
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
-
Kontakt:
Post
autor: Borys » czw lip 27, 2006 22:40
cyarnz pisze:bedzie pasowac, z tym ze mk1 miala chyba wtryski w glowicy a nie w kolektorze wiec + glowica....
głowica do MKII z EG nie podejdzie
www.vrservice.pl
-
Bazyl GT
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 94
- Rejestracja: śr sty 25, 2006 17:54
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Auto: MK3 1.8 GT
- Silnik: ADZ
Post
autor: Bazyl GT » pt lip 28, 2006 15:51
No trudno... tak myślałem że lipa z głowicą. I jeszcze te wtryskiwacze nieszczęsne. Ale po punkcie macie. Dzięki.
-
TAZ
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
-
Kontakt:
Post
autor: TAZ » pt lip 28, 2006 22:14
Zapodaj gaźnik z fiata. Będzie nieco lepiej. We wtrysk mechaniczny się nie pchaj bo sobie z nim nie poradzisz. No chyba, że elektronike założysz, ale i w tym przypadku potrzebujesz głowicę.
-
Bazyl GT
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 94
- Rejestracja: śr sty 25, 2006 17:54
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Auto: MK3 1.8 GT
- Silnik: ADZ
Post
autor: Bazyl GT » śr sie 02, 2006 13:37
TAZ pisze:Zapodaj gaźnik z fiata. Będzie nieco lepiej. We wtrysk mechaniczny się nie pchaj bo sobie z nim nie poradzisz. No chyba, że elektronike założysz, ale i w tym przypadku potrzebujesz głowicę.
Dzięki TAZ, ale ja nie chcę gaźnika już wogóle. Zresztą z moim nie mam kosmicznych problemów, tylko małe usterki. Chętnie bym elektroniczny założył, ale miałem okazyjnie i kompletny ten o którym pisałem.
-
TAZ
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
-
Kontakt:
Post
autor: TAZ » czw sie 03, 2006 10:14
Okazja okazją ale potem samo nażekanie by było. O ten wtrysk trzeba bardzo dbać, a i ekonomiczny to on aż tak bardzo nie jest. Ja nie moglem zejść na nim poniżej 10 litrów benzoilu.
-
Bazyl GT
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 94
- Rejestracja: śr sty 25, 2006 17:54
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Auto: MK3 1.8 GT
- Silnik: ADZ
Post
autor: Bazyl GT » czw sie 03, 2006 20:59
TAZ pisze:Okazja okazją ale potem samo nażekanie by było. O ten wtrysk trzeba bardzo dbać, a i ekonomiczny to on aż tak bardzo nie jest. Ja nie moglem zejść na nim poniżej 10 litrów benzoilu.
Pewnie, że tak. Ale czemu zaraz narzekanie? Miałem do czynienia z k-jetronikiem i nie uważam, żeby to zły system był. A napewno Pierburg 2e2 nie jest rewelacją jeśli chodzi o "narzekanie" - wszyscy wiedzą o co chodzi
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Trzeba koło niego biegać, żeby to działało perfekt. Z digifantem miałem styczność raz i to tak naprawdę "popatrzeć" choć nie powiem ładnie to pracowało... jak bym taki sprzęt dostał tanio to tak jak mówiłem - czemu nie. W kwesti ekonomii nie narzekam. Jak jade równo (bez hamowań i przyspieszeń) między 80-100 na trasie to i 5-6 litrów jest osiągalne. Ale wiadomo, że praktyka pokazuje inaczej... to nierealne jak jest gdzie jechać. Pozdro.
-
TAZ
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
-
Kontakt:
Post
autor: TAZ » czw sie 03, 2006 21:32
Jak chcesz to znajomy ma chyba jeszcze k-jeta z mk2 GTi. Leży on wyjęty z auta na wiosne coś około maja. Mogę zapytać czy jest to jeszcze i ile chce.
-
Bazyl GT
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 94
- Rejestracja: śr sty 25, 2006 17:54
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Auto: MK3 1.8 GT
- Silnik: ADZ
Post
autor: Bazyl GT » pt sie 04, 2006 15:09
Byłbym wdzięczny TAZ, zorientuj się w miarę możliwości z jakiego to silnika i który rok. No i oczywiście co tam do tego jest...
-
gtx
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 232
- Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
- Lokalizacja: 3 miasto
Post
autor: gtx » pt sie 04, 2006 15:48
TAZ pisze:Okazja okazją ale potem samo nażekanie by było. O ten wtrysk trzeba bardzo dbać, a i ekonomiczny to on aż tak bardzo nie jest. Ja nie moglem zejść na nim poniżej 10 litrów benzoilu.
Ja nie nazekalem na ke-jetronika.Silnik 1.8 (GX) palil mi wmiescie 8.5 l na 4 biegowej skrzyni, takze tragedi nie bylo i calkiem rowno pracowal jak na silnik z 85 roku.
-
TAZ
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
-
Kontakt:
Post
autor: TAZ » pt sie 04, 2006 23:45
Ke ma już w sobie nieco elektroniki.
-
gtx
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 232
- Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
- Lokalizacja: 3 miasto
Post
autor: gtx » sob sie 05, 2006 12:19
TAZ pisze:Ke ma już w sobie nieco elektroniki.
KE jest troche ciezej doprowadzic do stanu uzywalnosci niz K.
-
Bazyl GT
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 94
- Rejestracja: śr sty 25, 2006 17:54
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Auto: MK3 1.8 GT
- Silnik: ADZ
Post
autor: Bazyl GT » sob sie 05, 2006 21:39
TAZ pisze:Ke ma już w sobie nieco elektroniki.
gtx pisze:KE jest troche ciezej doprowadzic do stanu uzywalnosci niz K.
W związku z powyższym - albo K-jetronic albo Digifant...
KE jest rozwinięciem K i ze względu na to jest "więcej do zepsucia".
Myślę więc, że lepiej w jedną albo w drugą stronę niż znowu półśrodki jak z tym gaźnikiem 2e2...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości