Wtrysk z MK1 GTI do MK2?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Bazyl GT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: śr sty 25, 2006 17:54
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Auto: MK3 1.8 GT
Silnik: ADZ

Wtrysk z MK1 GTI do MK2?

Post autor: Bazyl GT » czw lip 27, 2006 17:40

Czy miał ktoś może styczność z wtryskiem w golfie 1 GTI ( 1.6, 110 KM) prawdopodobnie był to silnik EG. Mianowicie pytanie brzmi, czy przeszczep tego wtrysku do silnika 1.8 RH w golfie MK2 jest możliwy czy to poroniony pomysł? Oczywiście RH to gaźnikowiec i przyszedł by cały majdan do wtrysku łącznie z pompą w bak. Nie wiem czy będą pasować kolektory z jedynki. Proszę o wszelką pomoc. Nawet kompletne dane techniczne tych dwóch jednostek byłyby przydatne. Pozdro - Bazyl.



Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » czw lip 27, 2006 18:50

bedzie pasowac, z tym ze mk1 miala chyba wtryski w glowicy a nie w kolektorze wiec + glowica....



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw lip 27, 2006 22:40

cyarnz pisze:bedzie pasowac, z tym ze mk1 miala chyba wtryski w glowicy a nie w kolektorze wiec + glowica....
głowica do MKII z EG nie podejdzie


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
Bazyl GT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: śr sty 25, 2006 17:54
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Auto: MK3 1.8 GT
Silnik: ADZ

Post autor: Bazyl GT » pt lip 28, 2006 15:51

No trudno... tak myślałem że lipa z głowicą. I jeszcze te wtryskiwacze nieszczęsne. Ale po punkcie macie. Dzięki.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt lip 28, 2006 22:14

Zapodaj gaźnik z fiata. Będzie nieco lepiej. We wtrysk mechaniczny się nie pchaj bo sobie z nim nie poradzisz. No chyba, że elektronike założysz, ale i w tym przypadku potrzebujesz głowicę.



Awatar użytkownika
Bazyl GT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: śr sty 25, 2006 17:54
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Auto: MK3 1.8 GT
Silnik: ADZ

Post autor: Bazyl GT » śr sie 02, 2006 13:37

TAZ pisze:Zapodaj gaźnik z fiata. Będzie nieco lepiej. We wtrysk mechaniczny się nie pchaj bo sobie z nim nie poradzisz. No chyba, że elektronike założysz, ale i w tym przypadku potrzebujesz głowicę.
Dzięki TAZ, ale ja nie chcę gaźnika już wogóle. Zresztą z moim nie mam kosmicznych problemów, tylko małe usterki. Chętnie bym elektroniczny założył, ale miałem okazyjnie i kompletny ten o którym pisałem.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw sie 03, 2006 10:14

Okazja okazją ale potem samo nażekanie by było. O ten wtrysk trzeba bardzo dbać, a i ekonomiczny to on aż tak bardzo nie jest. Ja nie moglem zejść na nim poniżej 10 litrów benzoilu.



Awatar użytkownika
Bazyl GT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: śr sty 25, 2006 17:54
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Auto: MK3 1.8 GT
Silnik: ADZ

Post autor: Bazyl GT » czw sie 03, 2006 20:59

TAZ pisze:Okazja okazją ale potem samo nażekanie by było. O ten wtrysk trzeba bardzo dbać, a i ekonomiczny to on aż tak bardzo nie jest. Ja nie moglem zejść na nim poniżej 10 litrów benzoilu.
Pewnie, że tak. Ale czemu zaraz narzekanie? Miałem do czynienia z k-jetronikiem i nie uważam, żeby to zły system był. A napewno Pierburg 2e2 nie jest rewelacją jeśli chodzi o "narzekanie" - wszyscy wiedzą o co chodzi :? Trzeba koło niego biegać, żeby to działało perfekt. Z digifantem miałem styczność raz i to tak naprawdę "popatrzeć" choć nie powiem ładnie to pracowało... jak bym taki sprzęt dostał tanio to tak jak mówiłem - czemu nie. W kwesti ekonomii nie narzekam. Jak jade równo (bez hamowań i przyspieszeń) między 80-100 na trasie to i 5-6 litrów jest osiągalne. Ale wiadomo, że praktyka pokazuje inaczej... to nierealne jak jest gdzie jechać. Pozdro.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw sie 03, 2006 21:32

Jak chcesz to znajomy ma chyba jeszcze k-jeta z mk2 GTi. Leży on wyjęty z auta na wiosne coś około maja. Mogę zapytać czy jest to jeszcze i ile chce.



Awatar użytkownika
Bazyl GT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: śr sty 25, 2006 17:54
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Auto: MK3 1.8 GT
Silnik: ADZ

Post autor: Bazyl GT » pt sie 04, 2006 15:09

Byłbym wdzięczny TAZ, zorientuj się w miarę możliwości z jakiego to silnika i który rok. No i oczywiście co tam do tego jest...



Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » pt sie 04, 2006 15:48

TAZ pisze:Okazja okazją ale potem samo nażekanie by było. O ten wtrysk trzeba bardzo dbać, a i ekonomiczny to on aż tak bardzo nie jest. Ja nie moglem zejść na nim poniżej 10 litrów benzoilu.
Ja nie nazekalem na ke-jetronika.Silnik 1.8 (GX) palil mi wmiescie 8.5 l na 4 biegowej skrzyni, takze tragedi nie bylo i calkiem rowno pracowal jak na silnik z 85 roku.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt sie 04, 2006 23:45

Ke ma już w sobie nieco elektroniki.



Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » sob sie 05, 2006 12:19

TAZ pisze:Ke ma już w sobie nieco elektroniki.
KE jest troche ciezej doprowadzic do stanu uzywalnosci niz K.



Awatar użytkownika
Bazyl GT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: śr sty 25, 2006 17:54
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Auto: MK3 1.8 GT
Silnik: ADZ

Post autor: Bazyl GT » sob sie 05, 2006 21:39

TAZ pisze:Ke ma już w sobie nieco elektroniki.
gtx pisze:KE jest troche ciezej doprowadzic do stanu uzywalnosci niz K.
W związku z powyższym - albo K-jetronic albo Digifant...
KE jest rozwinięciem K i ze względu na to jest "więcej do zepsucia".
Myślę więc, że lepiej w jedną albo w drugą stronę niż znowu półśrodki jak z tym gaźnikiem 2e2...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości