Stozki, magnetyzery, strumiennice..-zobacz zanim napiszesz

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » pt lut 18, 2005 20:30

Dobra napisze ci tak - w d* mam gazniki i inne sprawy bo mechanikiem nie jestem, ale jak na wlasne oczy widze ze kolesie w G60 maja kolektory supersprinta czy robione na zamowienie (na zlocie w niemczech gadalem z kolesiemi co G60-tki mieli i to roznie tuningowane) i mi jeden z nich pokazal 8 wykresow z hamowni (kazdy po jakiejs modyfikacji) to jest to dla mnie bardziej wiarygodne niz wyniki Skody Felicji (bez obrazy) Wiec niewiem czego sie czepiasz A PONADTO silnik tej Skody a mojego G60 to 2 rozne jednostki i reakcja na zalozenia czegos takiego jak strumienica moze byc rozna !!! nikt jeszcze nie udowodnil ze strumienica z kazdym silnikem dobrze wspolgra. Moja niechec jest tym wieksza iz moj kolega posiadacz Kadeta GSi zalozyl to "cudo" niby sprowadzone i do GSi i w ogole, a GSi chodzil gorzej niz przedtem - z moim RP na 400m mial problemy (po zalozeniu spawanego przelotowego ukladu zaraz mu sie poprawilo).
Musle ze tyle informacji z mojej przktyki Ci wystarczy, a jak chcesz to se i 3 strumienice zamontuj. Ja tym autem i tak nie bede jezdzil.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
prozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: czw paź 14, 2004 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: prozak » pt lut 18, 2005 22:57

apsik nie unos sie tak bo odlecisz nie ma sie co ekscytowac

proszono o wykresy wiec cobra333 je znalazl i udostepnil zreszta wiedzialem ze tak bedzie ze nawet wykresy nie przekonaja sceptykow.

mozesz mi powiedziec co kolektor ma wspolnego ze strumionka?? a co do gaznika to do twojej informacji gardziele a raczej przewezenia dzialaj podobnie jak strumionka dodak mozna by kilka innych uzodzonek ktore dzialaja na podobnej zasadzie ale topic o czym innym wiec sie zamykam :)
co do twoich odpowiedzi prosze wybij sie ponad poziom "zioma" w czapeczce i dresiq adasia ja d*...pami nie zucam w twoim kierunq chcesz aby ktos szanowal twoja opinie szanuj tez opinie innych



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » pt lut 18, 2005 23:13

No spoko spoko - bez ekscesow :bigok:
Ale ja jestem zdania ze jak cos robisz to rob to od poczatku - wiec jak sie wiosna zabiore do wydechu to zaczne od kolektora, potem kat/lub przelotowka, a potem reszta wydechu.
Ponadto moje doswiadczenie mowi mi co innego, no chyba ze ktos wiarygodny pokazalby mi wykres z G60 - to wtedy respect, a poki co to zostaje przy swoim i tylko ciekaw jestem ile caly wydech doda mocy. :food:

To tyle jesli chodzi o opinie w tej sprawie, a zdaje se sprawe z tego ze jak u kogos to zdalo egzamin to bedzie twierdzil ze to fajna sprawa - no i ma racje, mnie taka sytuacja jeszcze niespotkala wiec mam takie zdanie a nie inne. :bajer:


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
prozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: czw paź 14, 2004 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: prozak » sob lut 19, 2005 03:41

no teraz to az sie przyjemnie czyta :) co racja to racja kazde auto jest inne i nie ma zlotego srodka ktory by zadziala w kazdym przypadq

nie tylko moc jest wazna w aucie ale rowniez kultura pracy silnika i ustawienie auta pod siebie ;)



pegaziatko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: śr lut 09, 2005 20:52
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: pegaziatko » ndz lut 20, 2005 09:29

mam tylko jedno pytanko skoro strumienice zwiększają moment (a co za tym idzie - moc) to dlaczego nie montują ich fabrycznie i dlaczego nie ma ich w samochodach wyścigowych?



Awatar użytkownika
prozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: czw paź 14, 2004 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: prozak » ndz lut 20, 2005 15:47

jast kilka modeli gdzie i w dolocie i w wydechu sa elementy (zwezki itp) podobne do strumiennic (zasada dzialania ta sama) mowie tu o autach fabrycznych a czemu nie stosuja tego ogolnie?? slyszales auto ze strumiennica w wydechu?? raczej nie :) poprostu sa glosne a producenci poza decybelami maja jeszcze inne normy do spelnienia (masz calkowicie przelotowy wydech popitolisz zaplon i z koncowego leca marchewki az milo a to nie jedyna sprawa).
samochody wyscigowe?? heh a moze dokladniej?? o WRC to raczej inna bajka i inna kasa a na KJS np Swiatek montuje takie cuda bardzo czesto autorytetu zakladow Swiatka chyba nikt nie bedzie podwarzal :), Swiatek malo?? to prosze porozmawiac z Weglarskim ja to zrobilem i nie byla to mowa o produktach jego wykonania.


kto hamuje ten przegrywa

cobra333
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: wt lis 02, 2004 13:43
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: cobra333 » wt lut 22, 2005 16:58

I wszyscy macie rację układy wydechowe montuje sie do danego silnika odpowiednio zmodyfikowane a nie na pałę uniwersalne. A wracając do tematu czemu fabryka nie zakłada takich elementów? - bo są zbyt drogie bo są precyzyjne , widziałeś swój kolektor dolotowy od środka to popatrz ile tam niedoróbek kantów i innych baboli które są zbędne ale koszty wypolerowania i obrobienia na cacy sa zbyt duze A tak w ogóle to seat 1.6 sx ma strumkę i zmienną pojemność ukł dolotowego Golf 1,8 ma zwężkę podobną do strumki, honda civic w silniku chyba b16 ma strumkę itd


MORE POWER

Awatar użytkownika
Sknerus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: sob gru 18, 2004 18:53
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Sknerus » wt lut 22, 2005 17:47

i tutaj przyznaje racje koledze z mojego miasta. :) gdyby fabryka szczegolowo dopracowywala kazdy element w samochodzie to nie byloby mowy o produkcji seryjnej tylko o manufakturze. Nie mowiac juz jaki mialo by to wplyw na ceny.



NAZI

Post autor: NAZI » śr kwie 13, 2005 22:51

potrzebuje adres firmy ktora zrobila by profesjonalny uklad dolotowy i wydechowy! najlepiej zeb to byla firma z okolic malopolski



Awatar użytkownika
prozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: czw paź 14, 2004 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: prozak » ndz kwie 17, 2005 19:15

zagadaj z weglarskim zaprojektuje i wykona jedno i druge pod twoj silnik i oczekiwania


kto hamuje ten przegrywa

Awatar użytkownika
wilk
wilk.vwgolf.pl
wilk.vwgolf.pl
Posty: 1451
Rejestracja: pt lip 29, 2005 13:13
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: wilk » pn paź 24, 2005 19:57

A jak to jest z tym stożkiem pod diesla? Słyszałem, że dobija turbine i nie jest to zalecane... Osiągów tym nie poprawie ale nie chcem też pogorszyć itp... Mam sportowy tłumik ale w dieslach nie chodzi tak jak to w benzynie więc stożek chcem dać żeby głośniej buczał :) Ma to sens itp... ? Jak to jest ?


[b][size=134][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21804&postdays=0&postorder=asc&start=0]MK II GTD Special by wilk - sprzedany[/url][/size][/b]

Awatar użytkownika
Sknerus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: sob gru 18, 2004 18:53
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Sknerus » wt paź 25, 2005 18:26

wilkZWS pisze:A jak to jest z tym stożkiem pod diesla? Słyszałem, że dobija turbine i nie jest to zalecane... Osiągów tym nie poprawie ale nie chcem też pogorszyć itp... Mam sportowy tłumik ale w dieslach nie chodzi tak jak to w benzynie więc stożek chcem dać żeby głośniej buczał :) Ma to sens itp... ? Jak to jest ?
ja mysle ze to nie ma sensu. stozek nic nie da w dieslu i calkiem mozliwe ze tylko pogorszy osiagi.



Awatar użytkownika
CYBER
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 23:00
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: CYBER » pn sty 16, 2006 12:23

wykresy pochodza z firmy AGMA TUNING, a czyz swego czasu o tejze firmie nie bylo glosno? w negatywnym tego slowa znaczeniu? moze mi sie nazwa przekrecila w pamieci, a moze wcale nie koniecznie ...

pzdr
Marek


Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
demon3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: wt lis 02, 2004 22:17
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: demon3 » wt sty 17, 2006 12:13

Witam! Ktos z Was zakladal zamiast katalizatora strumienice? Mam strumienice stozkowa. Najpierw mialem ja wstawiona zamiast tlumika srodkowego (moze pamietasz Prozak?), ale halas byl za duzy, a efektu nie zauwazylem. Wstawilem wiec nowy tlumik srodkowy, ktory i tak jest przelotowy. Chcialbym jednak wykorzystac jakos ta strumienice. Katalizator nie byl nigdy wymieniany, a przebiegu mam juz 216tys. Tylko jest taka kwestia, ze sonde lambda mam w kacie. Czy jak wywale go i wkrece sonde w strumienice to nie bedzie jakis przeklaman? Nie zacznie mi wiecej palic? Robil ktos z Was taki zabieg?


STOP dziurom na drogach!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości