co mozna zrobić z tym silnikiem....

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

saymon 19

co mozna zrobić z tym silnikiem....

Post autor: saymon 19 » pn lut 07, 2005 22:59

Witam! Co mozna zrobić z 1.6 16V 90KM w MK II. :grin:



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: co mozna zrobić z tym silnikiem....

Post autor: Borys » pn lut 07, 2005 23:10

saymon 19 pisze:Witam! Co mozna zrobić z 1.6 16V 90KM w MK II. :grin:
nie było takiego w MKII podaj oznaczenie


www.vrservice.pl

saymon 19

Post autor: saymon 19 » pn lut 07, 2005 23:10

P.S autko jest w gazie.Silnik ma oznaczenie EZ był przerabiany w nimieckiej firmie.OK 15 KM więcej ma teraz.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pn lut 07, 2005 23:19

saymon 19 pisze:P.S autko jest w gazie.Silnik ma oznaczenie EZ był przerabiany w nimieckiej firmie.OK 15 KM więcej ma teraz.
a co przerabiane ?? pisz normalnie a nie trzeba cie za jezyk ciągnąć

opisz silnik i potem pisz co chesz jeszcze z nim zrobic


www.vrservice.pl

saymon 19

Post autor: saymon 19 » pn lut 07, 2005 23:26

stego co mi wiadomo to była zmieniona głowica na 16 V, zmieniony filtr powietrza.Co do zmian dalszych to ciekawi mnie czy wymiana komputera sterujacego pracą silnika na taki z 1.8GTi dało by coś?



Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » wt lut 08, 2005 00:44

zrob fotke silnika bo mi sie cos wierzyc niechce :bajer:



Awatar użytkownika
TYQS
Diesel Driver
Diesel Driver
Posty: 153
Rejestracja: pn lut 07, 2005 01:52
Lokalizacja: GRYFINO
Kontakt:

Post autor: TYQS » wt lut 08, 2005 01:15

głowice zmienić to nie problem :P ja bede w 1.9 TD jak taki silnik dopadne we własne ręce :D to wkładam głowice od TDI :P i bede miał bezpośredni wtrysk (mam nadzieje że gwint i średnica wtrysków sie nie zmieni :) a jak jusz zmieniałes głowice na 16v to musiały by być terz inne tłoki :P i zrób foto bo widze że sam niewiele wiesz o tym silniku i ta głowica nie doda tylko 15 koni :P a jescze filtr :P coś kręcisz :D a jak dasz ten komputer to terz mozesz zamulic silnik :P jak wstawisz se do tego turbinke to jak najbardziej taki kompek będzie zalecany :)


[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/247273.html][img]http://images.spritmonitor.de/247273_5.png[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1754139#1754139]Moj goferek zawitał na forum :)[/url]

saymon 19

Post autor: saymon 19 » wt lut 08, 2005 21:35

W dokumentach silnik jest 1.6 ale wszystko wskazuje na to ,że to będzie 1.8 GT



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » śr lut 09, 2005 09:23

saymon 19 pisze:W dokumentach silnik jest 1.6 ale wszystko wskazuje na to ,że to będzie 1.8 GT
to sie chopie zdecyduj o co ci chodzi


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » śr lut 09, 2005 11:58

i zorob zdjecie silnika najlepiej



saymon 19

Post autor: saymon 19 » czw lut 10, 2005 21:52

Tak to 1.8.Dziś po zdjęciu głowicy i kilku pomiarach suwmiarką się to potwierdziło, czyli krótko piszac cos jest zamataczone w papierach.



Awatar użytkownika
TYQS
Diesel Driver
Diesel Driver
Posty: 153
Rejestracja: pn lut 07, 2005 01:52
Lokalizacja: GRYFINO
Kontakt:

Post autor: TYQS » pt lut 11, 2005 00:48

co mozesz zrobic ? to proste ;] tylko wyobraźni trzeba i małe podstawy mechaniki :) czyli wiedzieć jak to działa :) polecam sportowy filtr przerobić wydech ;] wypolerowac kanały :P wstawić turbinke :) zainstalowac wirusa i wstawić pełny wtrysk :) i latasz :D


[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/247273.html][img]http://images.spritmonitor.de/247273_5.png[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1754139#1754139]Moj goferek zawitał na forum :)[/url]

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt lut 11, 2005 08:21

TYQS pisze:co mozesz zrobic ? to proste ;] tylko wyobraźni trzeba i małe podstawy mechaniki :) czyli wiedzieć jak to działa :) polecam sportowy filtr przerobić wydech ;] wypolerowac kanały :P wstawić turbinke :) zainstalowac wirusa i wstawić pełny wtrysk :) i latasz :D
heh, z jaka łatwoscia i lekkoscią to wymieniłes :bajer:
niestety nie jest to tak łatwo zrobic jak sie mowi

no i sozek nie zawsze daje oczekiwany efekt


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt lut 11, 2005 11:08

saymon 19 pisze:Tak to 1.8.Dziś po zdjęciu głowicy i kilku pomiarach suwmiarką się to potwierdziło, czyli krótko piszac cos jest zamataczone w papierach.
Po numerach seryjnych bloku można by dojść czy masz pod maską KR, PL czy innego 16V.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości