Jak uzyskac przyspieszenie w granicach 6.xx do 100km/h w MK1

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

wuzjusz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt lut 28, 2006 13:06
Lokalizacja: kozienice
Kontakt:

Jak uzyskac przyspieszenie w granicach 6.xx do 100km/h w MK1

Post autor: wuzjusz » śr paź 25, 2006 22:38

Na wiosne chce zabrac sie za zrobienie Golfika MK1 GTI. Napewno bede wstawial jakis silniczek i tu mam problem. Co najlepiej wstawic zeby golfik (na dobrych oponach :grin: ) mial przyspieszenia do 100 w czasie 6.xx. Najbardziej interesuje mnie to jaką moc powinien miec silnik zeby sprostac zadaniu.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Jak uzyskac przyspieszenie w granicach 6.xx do 100km/h w

Post autor: Borys » czw paź 26, 2006 07:45

wuzjusz pisze:Na wiosne chce zabrac sie za zrobienie Golfika MK1 GTI. Napewno bede wstawial jakis silniczek i tu mam problem. Co najlepiej wstawic zeby golfik (na dobrych oponach :grin: ) mial przyspieszenia do 100 w czasie 6.xx. Najbardziej interesuje mnie to jaką moc powinien miec silnik zeby sprostac zadaniu.
W MKIII VR6 z moca 184KM i 230NM udało sie uzyskac czs na gtechu 6.32, jako ze MKI jest lekkie to moc troche mniejsza potrzebna do tego,
W tym MKI jest 2.0 16V niecałe 150KM i raczej robi 6.xx do 100km/h

Obrazek


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » czw paź 26, 2006 07:58

w ciapku mam 7.04 w 2 osoby po 100 kilo,samemu zejdzie napewno w okolice 6.xx wystarczy zdrowy 16v.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw paź 26, 2006 09:30

2.0 16V 9A z podniesioną mocą do 150KM. Już seryjnie ten silnik ma bardzo ładną charakterystykę, a podniesieniu mocy ze 136KM na około 150KM moment obrotowy jeszcze wzrośnie. I ten silnik nie waży tyle co VR.



wuzjusz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt lut 28, 2006 13:06
Lokalizacja: kozienice
Kontakt:

Post autor: wuzjusz » czw paź 26, 2006 19:50

OOOOOOOOO niespodziewalem sie ze tak malo potrzeba a co jezeli wejdzie tam ABF dozuci sie do niego 30KM czy bedzie 5.XX. Jezeli tak to moge nie jesc pol zimy ale bede musial zrobic takiego pozeracza :chytry:
PS. Fajny ten czorwony golfik (ja tez bede chcial te RSLe)



Awatar użytkownika
Pastorro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 17:03
Lokalizacja: Toronto :D
Kontakt:

Post autor: Pastorro » czw paź 26, 2006 19:58

Ja mam 2.0 8v 2E w MK I i daje rade buksuje na 13" na 3 biegu


GOLF MK I LX 2.0 8v GTI

WWW.VW-CULT.PL

Dave Old School
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Post autor: Dave Old School » czw paź 26, 2006 23:02

1,8 G60



wuzjusz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt lut 28, 2006 13:06
Lokalizacja: kozienice
Kontakt:

Post autor: wuzjusz » pt paź 27, 2006 17:14

Wlasnie a czy z silnikiem G60 Golfik pofrunie w czasie 5.xx. Na hłopski rozum powinien skoro silnik ten ma ok 160KM i jest doladowany powinien dac rade. Tylko czy dam rade znalesc odpowiednio rozbitego Passata ze zdrowym silnikiem G60 bo do tej pory to jechalem w 2 takich passatach i wątpie czy mialy jeszcze te 160 kucykow a i ludzie mowia ze trudno znalesc taki silniczek w zadowalającym stanie.



Dave Old School
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Post autor: Dave Old School » pt paź 27, 2006 17:48

moze nie tyle silniczek tylko kompresor G w dobrym stanie ciezko znalesc bo ludzie przewaznie nigdy do nich nie zagladaja ...
moc 160 koni , momentu 225 nm
czy zejdzie ponizej 6 sekund ... mysle ze tu juz sprawa przeniesienia mocy na asfalt, to ze jedynka jest lekka przy duzej mocy niekoniecznie musi byc zaletą .... moze nie przeniesc tego na podloze .... ale to tylko gdybanie , wiele czynnikow moze miec wplyw na przyspieszenie ...



wuzjusz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt lut 28, 2006 13:06
Lokalizacja: kozienice
Kontakt:

Post autor: wuzjusz » pt paź 27, 2006 22:33

A czy moze sie ktos wypowiedziec kto ma Golfika 1 z G60 i zmierzyl lub kto mierzyl komus takiemu przyspieszenie? Jezeli znacie mozecie podac mase samochodu i rozmiar kół moze to wiele wyjasnic.



Awatar użytkownika
trabirider
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 18:29
Lokalizacja: Raciborz
Kontakt:

Post autor: trabirider » śr lis 15, 2006 11:06

wuzjusz pisze:A czy moze sie ktos wypowiedziec kto ma Golfika 1 z G60 i zmierzyl lub kto mierzyl komus takiemu przyspieszenie? Jezeli znacie mozecie podac mase samochodu i rozmiar kół moze to wiele wyjasnic.
no to by mnie tez bardzo interesowalo



Awatar użytkownika
!greq
Forum Master
Forum Master
Posty: 1282
Rejestracja: pn lut 14, 2005 17:03
Lokalizacja: vwśląsk.pl
Kontakt:

Post autor: !greq » śr lis 15, 2006 11:21

:bajer:



Awatar użytkownika
inters
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn mar 20, 2006 00:25
Lokalizacja: Grójec
Kontakt:

Post autor: inters » sob lis 25, 2006 00:00

Pastorro pisze:Ja mam 2.0 8v 2E w MK I i daje rade buksuje na 13" na 3 biegu
witam
ja też mam 2.0 8v 2e w mk1 ale nie idzie tak jak powinien. silnik super zdrowy ale 160 jedzie i koniec co może być? pomóżcie Piotr

[ Dodano: 24 Lis 2006 23:00 ]
Pastorro pisze:Ja mam 2.0 8v 2E w MK I i daje rade buksuje na 13" na 3 biegu
witam
ja też mam 2.0 8v 2e w mk1 ale nie idzie tak jak powinien. silnik super zdrowy ale 160 jedzie i koniec co może być? pomóżcie Piotr

[ Dodano: 24 Lis 2006 23:00 ]
Pastorro pisze:Ja mam 2.0 8v 2E w MK I i daje rade buksuje na 13" na 3 biegu
witam
ja też mam 2.0 8v 2e w mk1 ale nie idzie tak jak powinien. silnik super zdrowy ale 160 jedzie i koniec co może być? pomóżcie Piotr



Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » sob gru 02, 2006 12:22

skrzynia albo elektronika... nic innego nie przychodzi mi do głowy w tej chwili. A jak sie wkręca na obroty? i do ilu się kręci?


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości