g-lader na turbo w g60

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

g-lader na turbo w g60

Post autor: zielu » czw lut 10, 2005 00:50

co by było jakby zamienić g-ladera na turbo :?:
dużo przerubek trzeba dokonać :?: jak zmieniłyby sie osiagi :?:
bo co do eksploatacji to chyab byłaby tańsza ze wzgledu na tą regeneracje g-ladera :?:


Obrazek

Awatar użytkownika
Szeli
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: czw sty 27, 2005 21:36
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Szeli » czw lut 10, 2005 01:29

Kup sobie sprawne g60 i zadbaj o G a będziesz się nim długo cieszył. Kiedyś jeden klubowicz załozył k04 do PG zamiast G wszystko porobili, przewody olejowe, IC, orurowanie. Na początku przy 0,3 bar pokazało się 136KM... oczywiście miało być o wiele wiecej ale potem zaczeły się problemy z elektroniką, wysterowaniem i projekt upadł. Na takiej rzeźbie nie zaoszczędzisz. Co do przeróbek to trzeba wszystko zmieniać, kolektor, turbo, przewody, orurowanie, IC, elektronike - tak jak do każdego turbo.

A co do tych regeneracji G to przesadzacie. Jak będziesz dbał o kompresor zgodnie z pewnymi wytycznymi to raz na 50000 lub więcej można wydać te 1500zł na regeneracje. A podatność G na tuning jest znaczna.


6.7s 190HP VR6 2.9 by Szeli

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » czw lut 10, 2005 07:16

przerobek tyle co w kazdym, odpada jednak sprawa odprezenia silnika i kilka rurek.

te twoje pytania sa teoretyczne czy zamierzasz cos wkoncu podzialac ??, bo narazie zalewasz forum pytaniami , no ale dobrze bo kto pyta nie bladzi ..


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » czw lut 10, 2005 13:00

na razie pytam bo chce wiedzieć jak najwiecej na ten temat, ze jak już bede kupował zebym wiedział co kupić i co moge z tym zrobic :)


Obrazek

Awatar użytkownika
AREKCT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr wrz 15, 2004 18:36
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: AREKCT » pt lut 11, 2005 19:56

heee no wlsnie brdzo dobrze ze ktos pyta anie kupuje a potem pyta :grin:


>>>DO SPRZEDANIA GRATY sterownik do GX1.8 8V<<
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » pt lut 11, 2005 22:33

:pub: :D


Obrazek

Awatar użytkownika
okoG60
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 593
Rejestracja: wt sty 04, 2005 13:00
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: okoG60 » ndz lut 13, 2005 00:13

regeneracja g-ladera to prawie takie same koszty jak zwyklej sprezarki pod warunkiem ze wirnik jest nie uszczerbiony bo to kosztuje majątek. a z regeneracją to nie problem to prosta konstrukcja ja w swoim sam robilem tylko że trzeba być delikatnym w tym. jak masz jeszcze jakieś pytania to pisz postaram się odpowiedzieć na nie.


zapraszam do obejżenia mojego nowego nabytku, Nowe fotki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557

tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » ndz lut 13, 2005 01:46

dzięki wielkie okoG60 :pub:


Obrazek

Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » ndz lut 13, 2005 13:09

Szeli pisze:Kup sobie sprawne g60 i zadbaj o G a będziesz się nim długo cieszył. Kiedyś jeden klubowicz załozył k04 do PG zamiast G wszystko porobili, przewody olejowe, IC, orurowanie. Na początku przy 0,3 bar pokazało się 136KM... oczywiście miało być o wiele wiecej ale potem zaczeły się problemy z elektroniką, wysterowaniem i projekt upadł. Na takiej rzeźbie nie zaoszczędzisz. Co do przeróbek to trzeba wszystko zmieniać, kolektor, turbo, przewody, orurowanie, IC, elektronike - tak jak do każdego turbo.

A co do tych regeneracji G to przesadzacie. Jak będziesz dbał o kompresor zgodnie z pewnymi wytycznymi to raz na 50000 lub więcej można wydać te 1500zł na regeneracje. A podatność G na tuning jest znaczna.
Przy doladowaniu 0.3 bara w PG nie uzyskasz 136 km



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz lut 13, 2005 14:23

Ale przy 0.5 bara to chba mocą się zrówna z G60.



Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » ndz lut 13, 2005 16:50

taz pisze:Ale przy 0.5 bara to chba mocą się zrówna z G60.
Skad takie wnioski wyciagneles?



Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » ndz lut 13, 2005 16:56

taz pisze:Ale przy 0.5 bara to chba mocą się zrówna z G60.
Skad takie wnioski wyciagneles?



Awatar użytkownika
Szeli
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: czw sty 27, 2005 21:36
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Szeli » pn lut 14, 2005 21:41

Widziałem wykres z hamowni. 136KM, Momentu nie pamiętam. PG + k04. Mówili, że na doładowaniu 0,3bar.

P.S.
Wracając do tematu to dużo zależy od stanu technicznego silnika, przez zapchany filtr paliwa juz bedzie spadak mocy, pompa paliwa nie będzie podawała tyle ile trzeba i tak samo moc spada, nie tylko doładowanie się liczy.


6.7s 190HP VR6 2.9 by Szeli

Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » pn lut 14, 2005 22:35

G laduje przeciez kolo 0,8 jak dobrze pamietam:)))



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości