[mkII] jak SWAPować silnik to na jaki

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

[mkII] jak SWAPować silnik to na jaki

Post autor: zielu » pt lut 18, 2005 20:57

jak juz zmieniać slnik w golfie mkII to najlepiej jakiej wersji golfa do tego uzyć :?: i jaki silnik najlepiej władować :?:
moze jakiś od Audi np :?:
po prostu jaki najlepiej :D


Obrazek

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pt lut 18, 2005 23:09

na 1.8T , 1.9TDI P-D , ABF, VR6 24v to jedyne sluszne swapy.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » pt lut 18, 2005 23:22

Ja od siebie dodam tylko: G60 PG
Ale to tylko dla maniaków i takich jak ja co poprostu choruja na nie. :grin:

GTO - potwierdz :jezor:


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
TYQS
Diesel Driver
Diesel Driver
Posty: 153
Rejestracja: pn lut 07, 2005 01:52
Lokalizacja: GRYFINO
Kontakt:

Post autor: TYQS » sob lut 19, 2005 02:50

polecał bym TDI 1.9 z całym czerwonym napisam 150 km i bardzo tania jazda :D jak chcesz kompletną masakre to VR6 z przeróbką na turbo z chłodnicą powietrza i latasz ;]


[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/247273.html][img]http://images.spritmonitor.de/247273_5.png[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1754139#1754139]Moj goferek zawitał na forum :)[/url]

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » sob lut 19, 2005 03:04

OJ TAK TAK - VR6 Turbo lub VR6 Kompressor :satan:
widzialem nawet gdzies takie mocowania do silnika VR6 ze bez wielkich przerobek do komory MK2 wchodzi :kac:


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
Smaczny
Forum Master
Forum Master
Posty: 1007
Rejestracja: czw sty 06, 2005 20:15
Lokalizacja: Koluszki
Kontakt:

Post autor: Smaczny » sob lut 19, 2005 03:16

Jeśli chodzi o benzynkę to 1.8T lub VR6...
Diesel: 1.9, bo chyba 2.5 TDI z Audi to raczej ciężko wstawić?

Dobry jest jeszcze silnik z B4 2.6 :)


FORD
Fix Or Repair Daily

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » sob lut 19, 2005 03:26

szkoda ze vr6 to 2,8 a za to u ans sporawe opąłty :( jeszcze jak ktos znizek nie ma to cho cho


Obrazek

Awatar użytkownika
VR
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 356
Rejestracja: czw lis 04, 2004 11:28
Lokalizacja: B-stok
Kontakt:

Post autor: VR » sob lut 19, 2005 11:55

GTO pisze:na 1.8T , 1.9TDI P-D , ABF, VR6 24v to jedyne sluszne swapy.
ktos juz u nas próbował wsawić vr6 24v do mkII :?:


[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » sob lut 19, 2005 22:10

u nas jeszcze chyba nie.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Pieter

Post autor: Pieter » ndz lut 20, 2005 20:07

Ja bym proponowal VR6 chyba ze wolisz tanszą jazde klekotem to 1.9 TDI



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pn lut 21, 2005 00:47

duzo roboty przy zmianie z benzyny na klekota
1.8T najlepiej bedzie
widzialem jak scigaja sie kawalek 2x mk2 1.8T i vr6 wynik remis raz jeden raz drugi od dlugosc pol zderzaka wyprzedzali sie
niewiem jakby to wygladalo na dluzszej odleglosci ale mysle ze byloby podobnie wiec po co pakowac Vr6 pod maske jak mozna wsadzic 1.8T ktory mniej pali i jest tak samo zrywny jak vr
no chyba ze chodzi tez o sound



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości