Stożek do PN'a jak to zrobic????

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

flaszka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt lut 15, 2005 20:11
Lokalizacja: Polska Małopolska

Stożek do PN'a jak to zrobic????

Post autor: flaszka » czw lut 24, 2005 21:56

Problem jest niby prosty montaż filtra stożkowego do silnika 1.6 PN.
A może tylko lepszą wkładkę filtrująca założyć.
Proszę o rade z góry dziękuje



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Stożek do PN'a jak to zrobic????

Post autor: Borys » czw lut 24, 2005 22:49

flaszka pisze:Problem jest niby prosty montaż filtra stożkowego do silnika 1.6 PN.
A może tylko lepszą wkładkę filtrująca założyć.
Proszę o rade z góry dziękuje
np tak mozna zamontowac
Obrazek


www.vrservice.pl

flaszka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt lut 15, 2005 20:11
Lokalizacja: Polska Małopolska

Post autor: flaszka » pt lut 25, 2005 09:59

oka a co z podciśnieniami i ciepłym powietrzem z kolektora????



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt lut 25, 2005 10:03

flaszka pisze:oka a co z podciśnieniami i ciepłym powietrzem z kolektora????
podcisnienie mozna zrobic, a ciepłe powietrze z kolektorza zupełnie jest nie potrzebne


www.vrservice.pl

flaszka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt lut 15, 2005 20:11
Lokalizacja: Polska Małopolska

Post autor: flaszka » pt lut 25, 2005 15:20

Pomijając ciepłe powietrze, podciśnienia znajdują się przed filtrem a po modyfikacji będą za filtrem czy to nie będzie miało wpływu na prace gaźnika. Znajdują się w różnych częściach układu dolotowego.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt lut 25, 2005 15:52

flaszka pisze:Pomijając ciepłe powietrze, podciśnienia znajdują się przed filtrem a po modyfikacji będą za filtrem czy to nie będzie miało wpływu na prace gaźnika. Znajdują się w różnych częściach układu dolotowego.
no oczywiscie gaźnik do regulacji


www.vrservice.pl

flaszka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt lut 15, 2005 20:11
Lokalizacja: Polska Małopolska

Post autor: flaszka » pt lut 25, 2005 16:18

W tym gaźniku(2EE) jedyne, co można regulować to CO, wydaje mi się że chodziło Ci o strojenie układu dolotowego. A to najlepiej wykonać na hamowni, przez co wiąże się to z kosztami.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt lut 25, 2005 16:23

flaszka pisze:W tym gaźniku(2EE) jedyne, co można regulować to CO, wydaje mi się że chodziło Ci o strojenie układu dolotowego. A to najlepiej wykonać na hamowni, przez co wiąże się to z kosztami.
az tak mocno ja na gażnikach sie nie znam,


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » sob lut 26, 2005 00:05

no to jak to w koncu trza zrobic, załóżmy ze mam rure taką jak na zdjeciu od wartburga:) i stozek, co dalej, co z tym podciśnieniem i resztz, gdzie to dać jak to dać ?


Mk3 GTI 16V ABF

flaszka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt lut 15, 2005 20:11
Lokalizacja: Polska Małopolska

Post autor: flaszka » pn lut 28, 2005 15:40

Proponuje hamownie i testowanie :bigok:



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pn lut 28, 2005 16:33

flaszka pisze:Proponuje hamownie i testowanie :bigok:
:panna:


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » wt mar 01, 2005 00:26

ja tez mam taki silnik, ostatnio wywalilem rure z kolektora wydechowego, obrocilem ten wlot i powietrze idzie z przodu auta do tego wlotu, mozna jeszcze termostat wywalic z tego plastikowego pudla i juz bedzie z obu na raz pobieral powietrze. a co do filtra, hmmm slyszalem ze zamiast stozka lepiej kupic olejowy i wstawic go w miejsce orginalnego. wydaje mi sie ze to ma sens. bo lepiej nie zadzierac z 2EE, a poza tym ta plastikowa komora jest specjalnie zaprojektowana i ma ksztalt takie nie dlatego ze producentom sie tak zachcialo. Jedyny problem to taki ze dobry filtr olejowy ok 300:-(



Awatar użytkownika
Siekiera
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 19:16
Lokalizacja: Biskupiec
Kontakt:

Post autor: Siekiera » śr mar 02, 2005 18:00

ja mam silnik 1,6 Pn a stozek sobei tak zrobiłem ze siedzi w grillu i stamtąd ma świeżutkie powietrze,oczywiscie teraz jest zdemontowany bo w zimoe warunki to nei za bardzo silnik na tym chodził...aha no i jak jest to założone to tak powyżej 50 km/h jak wezmę an luz to silnik gaśnie-za duzo powuetrza dostaje....ja zamontowałem i mi sie to podoba a czy jest mocniejszy czy slabszy to nei czuc...raczej....pozdro


VW Golf MkII
,,Life to ride"

Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » śr mar 02, 2005 18:53

a jak odpalasz to dodajsz gazu czy sam wchodzi na 1000, bo juz trace nerwy do tego gaznika, czy to ssanie czy cos z powietrzem i czemu to od temperatury zalezy??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości