spręzyny

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

D_awid

spręzyny

Post autor: D_awid » wt mar 01, 2005 17:16

Witam jestem swiezy wiec przy okazji pozdrawiam.Mam pytanie,pewnie banalne dla was,ale nie jestem znawca tematu i chciał bym sie dowiedzec co oznacza to stwierdzenie

"spężyny progresywne -60/40"

pozdrawiam



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: spręzyny

Post autor: Borys » wt mar 01, 2005 17:29

D_awid pisze:Witam jestem swiezy wiec przy okazji pozdrawiam.Mam pytanie,pewnie banalne dla was,ale nie jestem znawca tematu i chciał bym sie dowiedzec co oznacza to stwierdzenie

"spężyny progresywne -60/40"

pozdrawiam
sprezyny obnizajace o progresywnej charakterystyce (o tym poszukaj w necie) a obnizajace przód -60mm tył -40mm to tyle :bigok:


www.vrservice.pl

D_awid

Post autor: D_awid » wt mar 01, 2005 18:05

Troszke pomyliłem chyba miejsce na zamieszczenie tego pytania ale dzieki :bigok: :helm:



D_awid

Post autor: D_awid » wt mar 01, 2005 20:39

To jeszcze raz ja.
:grin:
Chcał bym obnizyc autko by lepiej sie prezentowało,wiem ze jest nie uniknona utrata komforu jazdy przy zmianie na sportowe sprezyny.Jednak chiał bym by jakis tam komfort został wiec pewnie w gre wchodzi delikatne obnizenie autka.czy jest sens wogle obnizac o 40 mm? czy przy takim obnizeniu czy tez -60/40 jest duza roznica w komforcie jazdy niz na serryjnych.Inne pytanie czy lepiej obnizac przod o 40 i tył o 40 czy moze przod o 60 a tył o 40. jak jest lepsza wersja.
.poczytałem o tych sprezynahc progresywnych i doczytałem sie ze sa włąsnie te progresywne jak i linearne (czy jakos tak :grin: ).ktore jest leszpym rozwianiem?
jeszcze jedno pytanie .znalazłem na allego własnie sprezyny progresywne -60/40 firmy evo technik.mi to nie mowi nic :helm: Czy ktos ma pojecie co to za firma.jakiej firmy byscie proponowali te sprezynki i czy wystarcza same sprezynki wymieni a moze trzeba tez amorki?
Troche zakreciłem sorry :grin:



dioob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: dioob » śr mar 02, 2005 12:06

aby obniżyć o -60 musisz zmienic amorki na krótkie, na standardowych amorach maksymalne obnizenie to -40


...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości