DA SIE PRZEPROGRAMOWAć KOMPA DIGIJET W MK2 1.3 MPI ?
: sob kwie 07, 2007 12:24
... Jak w temacie.
Wiadomo - chodzi o ewentualne poprawienie sprawności tego silniczka
Wiadomo - chodzi o ewentualne poprawienie sprawności tego silniczka
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://boni.ygd.pl/
w sc było chyba 65 koników?toffic pisze:a może komp z SC??
wg. mojej ksiażki "obsługa i naprawa vw golf 1.1 1.3 1.6D 1.6TD" w której jest wzmianaka m.in o silniku SC jedyną różnicą między tymi silnikami (oprócz kompa) jest układ wydechowy - w NZ(czyli w moim) składa się z dwururki zakończonej katem(w kacie sonda lambda) - dalej rura -tłumik środkowy - tłumik końcowy.jezeli cos siedzi w sc to jest przeznaczone do sc...samo zaadaptowanie takiego kompa bedzie sprawialo problemy...
GTO nie sadzisz ze przekrecenie aparatu to nie dosc ze polsrodek to jeszcze moze przyczynic sie do zniszczenia silnika przez zbyt wczesny zapln na srednim i malym obciazeniu?? tak jak pisalem wczesniej aparat do przerobkiGTO pisze:da sie ustalic lepszy skład mieszanki i to chyba tyle
zaplon aparatem lub zmienic ecu na inne.
a według moich danych inny wałek i zawory ssące. A SC które mam w okolicy ma kata (właściwie miało)wg. mojej ksiażki "obsługa i naprawa vw golf 1.1 1.3 1.6D 1.6TD" w której jest wzmianaka m.in o silniku SC jedyną różnicą między tymi silnikami (oprócz kompa) jest układ wydechowy - w NZ(czyli w moim) składa się z dwururki zakończonej katem(w kacie sonda lambda) - dalej rura -tłumik środkowy - tłumik końcowy.
w SC jest dwudurka bez kata i sondy - rurka harmonijkowa - rura - tłumik środkowy - tłumik końcowy, wiec nie widzę powodu aby adaptacja kompa miała sprawiać problemy - tylko skad ja takiego kompa tytrzasnę???
a mógłbyś trochę więcej napisać na temat tego modelu?a według moich danych inny wałek i zawory ssące. A SC które mam w okolicy ma kata (właściwie miało)
evolution pisze:GTO nie sadzisz ze przekrecenie aparatu to nie dosc ze polsrodek to jeszcze moze przyczynic sie do zniszczenia silnika przez zbyt wczesny zapln na srednim i malym obciazeniu?? tak jak pisalem wczesniej aparat do przerobkiGTO pisze:da sie ustalic lepszy skład mieszanki i to chyba tyle
zaplon aparatem lub zmienic ecu na inne.
Czy EcuMaster to podobny piggy back jak SMT6 ?? Gdzie takie coś można dostać ??GTO pisze:ja bym go przerobił na statyczny i zastosował ECUMASTERA ze strojoną custom mapą.
jak juz aparat na statyczny mialby wskoczyc to juz lepiej digifanta wsadzic lub motroica do sterowania zamiast digijeta. mozna i paliwo i zaplon dowolnie sterowacGTO pisze:evolution pisze:GTO nie sadzisz ze przekrecenie aparatu to nie dosc ze polsrodek to jeszcze moze przyczynic sie do zniszczenia silnika przez zbyt wczesny zapln na srednim i malym obciazeniu?? tak jak pisalem wczesniej aparat do przerobkiGTO pisze:da sie ustalic lepszy skład mieszanki i to chyba tyle
zaplon aparatem lub zmienic ecu na inne.
ja bym go przerobił na statyczny i zastosował ECUMASTERA ze strojoną custom mapą.