Historia mojego VW Golfa II 16v (nowa 1 strona :) )
Moderator: G0 Karcio
Re: Historia mojego VW Golfa II 16v
Pedał gazu to najmnieszy problem przecież. Gorzej jest z pedałem hamulca jak nie jest taki jak w nowszych VW z otworem.
Re: Historia mojego VW Golfa II 16v
Gwiazdor pisze:Pedał gazu to najmnieszy problem przecież. Gorzej jest z pedałem hamulca jak nie jest taki jak w nowszych VW z otworem.
Co do tego wypustu gumowego to ja finalnie po prostu kupiłem 2 x nakładkę na sprzęgło , bez tego wypustu. A gaz to sam nie wiem, może ktoś ma jakiś patent? Może pedał cały da się przełożyć?
Historia mojego VW Golfa II 16v
Jako, że chęci do pracy mi nie brakuje (za to czasu tak :/ ) to wrzucam parę fotek z bieżących prac.
1. Wspomaganie
Praca jest już w zasadzie w połowie zrobiona, pozostało mi wybicie końcówek drążków ze zwrotnic, wyjęcie uszkodzonej maglownicy i montaż nowej. Ta "nowa" to używka z mk3 ale bez wycieków więc jest szansa, że trochę to pojeździ zanim padnie...ale przynajmniej nie będzie mi wywalało płynu na silnik :/
Stuff:
Umyta maglownica do założenia:
2. Zderzak
Postanowiłem uporać się z kwestią odstającego zderzaka i nie tylko. Po zdemontowaniu zauważyłem, że problem leży w przesuniętej w jedną stronę belce.. Temat oczywiście do ogarnięcia
Poza tym kupiłem komplet dodatkowych osłon do szerokiego zderzaka i zrobiłem przymiarkę dwóch osłonek. Poza tym kupiłem spawarkę do plastiku bo zderzak muszę ogarnąć jakoś lepiej pod kątem pęknięcia w jego środkowej części. Oczywiście po spawanku będzie trzeba go jeszcze raz pomalować. Efekty z prac nad spawaniem wrzucę zapewne koło weekendu.
To tyle Pozdravwiam
1. Wspomaganie
Praca jest już w zasadzie w połowie zrobiona, pozostało mi wybicie końcówek drążków ze zwrotnic, wyjęcie uszkodzonej maglownicy i montaż nowej. Ta "nowa" to używka z mk3 ale bez wycieków więc jest szansa, że trochę to pojeździ zanim padnie...ale przynajmniej nie będzie mi wywalało płynu na silnik :/
Stuff:
Umyta maglownica do założenia:
2. Zderzak
Postanowiłem uporać się z kwestią odstającego zderzaka i nie tylko. Po zdemontowaniu zauważyłem, że problem leży w przesuniętej w jedną stronę belce.. Temat oczywiście do ogarnięcia
Poza tym kupiłem komplet dodatkowych osłon do szerokiego zderzaka i zrobiłem przymiarkę dwóch osłonek. Poza tym kupiłem spawarkę do plastiku bo zderzak muszę ogarnąć jakoś lepiej pod kątem pęknięcia w jego środkowej części. Oczywiście po spawanku będzie trzeba go jeszcze raz pomalować. Efekty z prac nad spawaniem wrzucę zapewne koło weekendu.
To tyle Pozdravwiam
Historia mojego VW Golfa II 16v
Pewnyś? http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171444Misza1122 pisze:Z tego co mi wiadomo to do Mk II do wspomagania idzie czerwony płyn
Historia mojego VW Golfa II 16v
No więc golf powoli budzi się do snu po zimie. Kilka rzeczy zakupiłem a jeszcze więcej zostało do kupienia.
A kupiłem ori dokładkę zderza w całkiem niegłupim stanie, schowek z wersji z klimą... ten który miałem to była samoróbka No i kupiłem spawarkę do plastików. Ta ostatnia już przydała mi się w kilku robotach i muszę przyznać, że jestem mega zadowolony. Trochę praktyki złapię i będzie jeszcze lepiej.
Dziś też zacząłem ogarnianie kół letnich, bo na razie zostają Posterty. Choć marzy mi się jakieś lepsze koło ale coś nie mogę nic odpowiedniego znaleźć.
A teraz co do wspomagania. Wszystko już złożone i dziś byłem na małej przejażdżce. No i z tego co zauważyłem to niestety ale nie jest to takie wspomaganie jakim cieszyłem się przy tej cieknącej maglownicy. To z mk3 wydaje się działać ale jednak muszę wkładać więcej siły w kręcenie kierownicą. W tej starej mogłem kręcić kierownicą najmniejszym palcem a przy tej tak juz się nie da... Nie wiem czy po prostu trafiłem na nędzną maglownicę czy ta stara była jakaś specyficzna ale trudno. Jak nie cieknie i w miarę działa to na razie zostanie.
Kolejny temat, rozkręciłem swoje gwintowane amortyzatory na przód, które mi się wylały.. firmy mało znanej bo Formel K. Wyjąłem z jednego uszkodzony wkład i wychodzi na to, że dałoby radę dokupić same wkłady.. Pomierzyłem oczywiście ten który był tam do teraz ale nie wiem co dalej. Czy znacie może jakiś kontakt gdzie mógłbym podać wymiary wkładu a ktoś dobrałby mi pod to nowy?
Z góry dziękuję za wszelką pomóc
A kupiłem ori dokładkę zderza w całkiem niegłupim stanie, schowek z wersji z klimą... ten który miałem to była samoróbka No i kupiłem spawarkę do plastików. Ta ostatnia już przydała mi się w kilku robotach i muszę przyznać, że jestem mega zadowolony. Trochę praktyki złapię i będzie jeszcze lepiej.
Dziś też zacząłem ogarnianie kół letnich, bo na razie zostają Posterty. Choć marzy mi się jakieś lepsze koło ale coś nie mogę nic odpowiedniego znaleźć.
A teraz co do wspomagania. Wszystko już złożone i dziś byłem na małej przejażdżce. No i z tego co zauważyłem to niestety ale nie jest to takie wspomaganie jakim cieszyłem się przy tej cieknącej maglownicy. To z mk3 wydaje się działać ale jednak muszę wkładać więcej siły w kręcenie kierownicą. W tej starej mogłem kręcić kierownicą najmniejszym palcem a przy tej tak juz się nie da... Nie wiem czy po prostu trafiłem na nędzną maglownicę czy ta stara była jakaś specyficzna ale trudno. Jak nie cieknie i w miarę działa to na razie zostanie.
Kolejny temat, rozkręciłem swoje gwintowane amortyzatory na przód, które mi się wylały.. firmy mało znanej bo Formel K. Wyjąłem z jednego uszkodzony wkład i wychodzi na to, że dałoby radę dokupić same wkłady.. Pomierzyłem oczywiście ten który był tam do teraz ale nie wiem co dalej. Czy znacie może jakiś kontakt gdzie mógłbym podać wymiary wkładu a ktoś dobrałby mi pod to nowy?
Z góry dziękuję za wszelką pomóc
- maxgt
- Gadatliwa bestia
- Posty: 590
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 18:42
- Lokalizacja: Gdynia
- Auto: mk4 2.8 4m, lupo
- Silnik: BDE
- Kontakt:
Historia mojego VW Golfa II 16v
wkłady do gwintów czasami na alledrogo bywają, jak ja szukałem do KW kilka lat temu i nic nie znalazłem, a w 2 godziny mi dobrali w firmie która regeneruje zawieszenia, fakt nie było jakoś tanio ale skutecznie
- Viriss
- Diesel Power
- Posty: 1843
- Rejestracja: czw sty 08, 2009 23:09
- Lokalizacja: Nienacko
- Auto: Audi
- Silnik: 1z
Historia mojego VW Golfa II 16v
tirsone, http://www.pecar.pl/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Historia mojego VW Golfa II 16v
Viriss pisze:tirsone, http://www.pecar.pl/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dzięki za namiar, ale nie opłaca mi się dawać 500 PLN za wkłady...bo za tyle to mogę kupić nowy gwint na przód.
- tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Re: Historia mojego VW Golfa II 16v
Wszystko zależy jaki masz gwint. Jak ja dowiedziałem się o wkłady do kw to za jeden chcieli 1000, a nowy gwint 4600, więc 500 to dobra opcja.
Wiadomo że gwintów typu TA, czy MTS nie opłaca się robić...
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Wiadomo że gwintów typu TA, czy MTS nie opłaca się robić...
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Historia mojego VW Golfa II 16v
Gwint mam jakiś badziewny bo to taka mało znana firma Formel K. Więc zakładam, że porównywalna do MTS czy TA.
Nic to, może gdzieś kupię jakieś inne wkłady albo kupię w końcu coś markowego.
Nic to, może gdzieś kupię jakieś inne wkłady albo kupię w końcu coś markowego.
Historia mojego VW Golfa II 16v
Mały update...
1. Gwint - niestety nie uda mi się znaleźć wkładów do Formela bo te które wytypowałem na Alle.. albo nie pasują albo nie podano mi wymiarów. Innej możliwości nie mam więc zostaje mi kupno czegoś nowego. A czy będzie to nowe "nowe" czy nowe "używane" to się jeszcze okaże.
2. W między czasie ogarnąłem i zmieniłem koła z zimowych na letnie. Na razie są stare kółka ale szukam nowych. Na 99% będą to 16stki, bo jednak 15 cali to ciut za mało IMHO. Tzn. optycznie bardziej mi się podoba 16 cali na mk2 (oczywiście to też zależy od felgi).
3. Pobawiłem się też z oświetleniem i takie oto są tego efekty (porównanie zwykłego oświetlenia z nowym). Oczywiście wielu powie, że jednak lepiej świeci stare, niemniej ponieważ w środku mam już prawie wszystko na niebiesko to i wypadało by żeby reszta była w tym samym stylu. Jedyne czego jeszcze nie zmieniłem to lampka w bagażniku bo okazało się, że kupiłem za długą żarówkę ... o taka kara za lenistwo i nie zmierzenie
Fotki niestety nie do końca oddają efekt na żywo..
No i ostatnia rozkmina.. Jakie światła pozycyjne są ładniejsze Miałem do tej pory błękitne ale na próbę kupiłem pomarańczowe. Niestety nie potrafię tym swoim badziewnym aparatem zrobić lepszej foty...
1. Gwint - niestety nie uda mi się znaleźć wkładów do Formela bo te które wytypowałem na Alle.. albo nie pasują albo nie podano mi wymiarów. Innej możliwości nie mam więc zostaje mi kupno czegoś nowego. A czy będzie to nowe "nowe" czy nowe "używane" to się jeszcze okaże.
2. W między czasie ogarnąłem i zmieniłem koła z zimowych na letnie. Na razie są stare kółka ale szukam nowych. Na 99% będą to 16stki, bo jednak 15 cali to ciut za mało IMHO. Tzn. optycznie bardziej mi się podoba 16 cali na mk2 (oczywiście to też zależy od felgi).
3. Pobawiłem się też z oświetleniem i takie oto są tego efekty (porównanie zwykłego oświetlenia z nowym). Oczywiście wielu powie, że jednak lepiej świeci stare, niemniej ponieważ w środku mam już prawie wszystko na niebiesko to i wypadało by żeby reszta była w tym samym stylu. Jedyne czego jeszcze nie zmieniłem to lampka w bagażniku bo okazało się, że kupiłem za długą żarówkę ... o taka kara za lenistwo i nie zmierzenie
Fotki niestety nie do końca oddają efekt na żywo..
No i ostatnia rozkmina.. Jakie światła pozycyjne są ładniejsze Miałem do tej pory błękitne ale na próbę kupiłem pomarańczowe. Niestety nie potrafię tym swoim badziewnym aparatem zrobić lepszej foty...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości