Historia mojego VW Golfa II 16v (nowa 1 strona :) )

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Re: Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: Gwiazdor » pn mar 10, 2014 00:45

Pedał gazu to najmnieszy problem przecież. Gorzej jest z pedałem hamulca jak nie jest taki jak w nowszych VW z otworem.


Obrazek

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Re: Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: tirsone » pn mar 10, 2014 01:05

Gwiazdor pisze:Pedał gazu to najmnieszy problem przecież. Gorzej jest z pedałem hamulca jak nie jest taki jak w nowszych VW z otworem.


Co do tego wypustu gumowego to ja finalnie po prostu kupiłem 2 x nakładkę na sprzęgło :), bez tego wypustu. A gaz to sam nie wiem, może ktoś ma jakiś patent? Może pedał cały da się przełożyć?


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Re: Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: Gwiazdor » pn mar 10, 2014 01:16

Wystarczy nakładkę wygiąć tak jak pedał i wszystko gra.


Obrazek

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: tirsone » śr mar 19, 2014 18:37

Jako, że chęci do pracy mi nie brakuje (za to czasu tak :/ ) to wrzucam parę fotek z bieżących prac.



1. Wspomaganie
Praca jest już w zasadzie w połowie zrobiona, pozostało mi wybicie końcówek drążków ze zwrotnic, wyjęcie uszkodzonej maglownicy i montaż nowej. Ta "nowa" to używka z mk3 ale bez wycieków więc jest szansa, że trochę to pojeździ zanim padnie...ale przynajmniej nie będzie mi wywalało płynu na silnik :/

Stuff:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Umyta maglownica do założenia:
Obrazek


2. Zderzak
Postanowiłem uporać się z kwestią odstającego zderzaka i nie tylko. Po zdemontowaniu zauważyłem, że problem leży w przesuniętej w jedną stronę belce.. Temat oczywiście do ogarnięcia :)
Poza tym kupiłem komplet dodatkowych osłon do szerokiego zderzaka i zrobiłem przymiarkę dwóch osłonek. Poza tym kupiłem spawarkę do plastiku bo zderzak muszę ogarnąć jakoś lepiej pod kątem pęknięcia w jego środkowej części. Oczywiście po spawanku będzie trzeba go jeszcze raz pomalować. Efekty z prac nad spawaniem wrzucę zapewne koło weekendu.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

To tyle :) Pozdravwiam


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
Misza1122
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt lut 02, 2010 12:49
Lokalizacja: Terespol
Kontakt:

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: Misza1122 » śr mar 19, 2014 20:01

Z tego co mi wiadomo to do Mk II do wspomagania idzie czerwony :P płyn



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: tirsone » czw mar 20, 2014 11:28

Misza1122 pisze:Z tego co mi wiadomo to do Mk II do wspomagania idzie czerwony płyn
Pewnyś? :bajer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171444


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
maxgt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 590
Rejestracja: sob lis 12, 2005 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Auto: mk4 2.8 4m, lupo
Silnik: BDE
Kontakt:

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: maxgt » czw mar 20, 2014 20:30

06162 Febi, i nie jest czerwony



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: tirsone » ndz mar 30, 2014 01:30

No więc golf powoli budzi się do snu po zimie. Kilka rzeczy zakupiłem a jeszcze więcej zostało do kupienia.

A kupiłem ori dokładkę zderza w całkiem niegłupim stanie, schowek z wersji z klimą... ten który miałem to była samoróbka :) No i kupiłem spawarkę do plastików. Ta ostatnia już przydała mi się w kilku robotach i muszę przyznać, że jestem mega zadowolony. Trochę praktyki złapię i będzie jeszcze lepiej.

ObrazekObrazekObrazekObrazek

Dziś też zacząłem ogarnianie kół letnich, bo na razie zostają Posterty. Choć marzy mi się jakieś lepsze koło ale coś nie mogę nic odpowiedniego znaleźć.


A teraz co do wspomagania. Wszystko już złożone i dziś byłem na małej przejażdżce. No i z tego co zauważyłem to niestety ale nie jest to takie wspomaganie jakim cieszyłem się przy tej cieknącej maglownicy. To z mk3 wydaje się działać ale jednak muszę wkładać więcej siły w kręcenie kierownicą. W tej starej mogłem kręcić kierownicą najmniejszym palcem a przy tej tak juz się nie da... Nie wiem czy po prostu trafiłem na nędzną maglownicę czy ta stara była jakaś specyficzna ale trudno. Jak nie cieknie i w miarę działa to na razie zostanie.


Kolejny temat, rozkręciłem swoje gwintowane amortyzatory na przód, które mi się wylały.. firmy mało znanej bo Formel K. Wyjąłem z jednego uszkodzony wkład i wychodzi na to, że dałoby radę dokupić same wkłady.. Pomierzyłem oczywiście ten który był tam do teraz ale nie wiem co dalej. Czy znacie może jakiś kontakt gdzie mógłbym podać wymiary wkładu a ktoś dobrałby mi pod to nowy?

Z góry dziękuję za wszelką pomóc :)


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
maxgt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 590
Rejestracja: sob lis 12, 2005 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Auto: mk4 2.8 4m, lupo
Silnik: BDE
Kontakt:

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: maxgt » ndz mar 30, 2014 11:19

wkłady do gwintów czasami na alledrogo bywają, jak ja szukałem do KW kilka lat temu i nic nie znalazłem, a w 2 godziny mi dobrali w firmie która regeneruje zawieszenia, fakt nie było jakoś tanio ale skutecznie



Awatar użytkownika
Viriss
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1843
Rejestracja: czw sty 08, 2009 23:09
Lokalizacja: Nienacko
Auto: Audi
Silnik: 1z

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: Viriss » ndz mar 30, 2014 13:13

tirsone, http://www.pecar.pl/index.html" onclick="window.open(this.href);return false; :okej:



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: tirsone » ndz mar 30, 2014 23:27

Viriss pisze:tirsone, http://www.pecar.pl/index.html" onclick="window.open(this.href);return false; :okej:


Dzięki za namiar, ale nie opłaca mi się dawać 500 PLN za wkłady...bo za tyle to mogę kupić nowy gwint na przód.


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Re: Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: tauka » pn mar 31, 2014 07:06

Wszystko zależy jaki masz gwint. Jak ja dowiedziałem się o wkłady do kw to za jeden chcieli 1000, a nowy gwint 4600, więc 500 to dobra opcja.
Wiadomo że gwintów typu TA, czy MTS nie opłaca się robić...

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka


Obrazek

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: tirsone » pn mar 31, 2014 11:10

Gwint mam jakiś badziewny bo to taka mało znana firma Formel K. Więc zakładam, że porównywalna do MTS czy TA.
Nic to, może gdzieś kupię jakieś inne wkłady albo kupię w końcu coś markowego.


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: tirsone » pn kwie 07, 2014 21:57

Mały update...

1. Gwint - niestety nie uda mi się znaleźć wkładów do Formela bo te które wytypowałem na Alle.. albo nie pasują albo nie podano mi wymiarów. Innej możliwości nie mam więc zostaje mi kupno czegoś nowego. A czy będzie to nowe "nowe" czy nowe "używane" to się jeszcze okaże.

2. W między czasie ogarnąłem i zmieniłem koła z zimowych na letnie. Na razie są stare kółka ale szukam nowych. Na 99% będą to 16stki, bo jednak 15 cali to ciut za mało IMHO. Tzn. optycznie bardziej mi się podoba 16 cali na mk2 (oczywiście to też zależy od felgi).

3. Pobawiłem się też z oświetleniem i takie oto są tego efekty (porównanie zwykłego oświetlenia z nowym). Oczywiście wielu powie, że jednak lepiej świeci stare, niemniej ponieważ w środku mam już prawie wszystko na niebiesko to i wypadało by żeby reszta była w tym samym stylu. Jedyne czego jeszcze nie zmieniłem to lampka w bagażniku bo okazało się, że kupiłem za długą żarówkę :kac: ... o taka kara za lenistwo i nie zmierzenie :P
Fotki niestety nie do końca oddają efekt na żywo..

Obrazek

ObrazekObrazek
ObrazekObrazek

No i ostatnia rozkmina.. Jakie światła pozycyjne są ładniejsze :bajer: Miałem do tej pory błękitne ale na próbę kupiłem pomarańczowe. Niestety nie potrafię tym swoim badziewnym aparatem zrobić lepszej foty...

Obrazek


Mój golf

Miłość ożyła....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości