
MK4 R-Line V5 AQN JAZZBLUE by afej
Moderator: G0 Karcio
MK4 JAZZ BLUE .::OEM::.
wkońcu doczekam się tego auta  , tyle czasu , ale warto dla takiego *#cenzura#*
 , tyle czasu , ale warto dla takiego *#cenzura#*  
			
									
									 , tyle czasu , ale warto dla takiego *#cenzura#*
 , tyle czasu , ale warto dla takiego *#cenzura#*  
MK4 JAZZ BLUE .::OEM::.
tak jak zapowiadałem, dzisiaj wkleiłem tylną szybę, jeszcze przed samym wklejeniem   
 

nowa szyba firmy Saint-Gobain Sekurit, które idą na pierwszy montaż w VW.

i zaraz po wklejeniu 
 

			
									
									 
 
nowa szyba firmy Saint-Gobain Sekurit, które idą na pierwszy montaż w VW.

i zaraz po wklejeniu
 
 
MK4 JAZZ BLUE .::OEM::.
afej, jest git   
 
nie myślałeś, żeby przy okazji malowania przerobić klapę na wzór mk5?
			
									
									 
 nie myślałeś, żeby przy okazji malowania przerobić klapę na wzór mk5?
- Jeżu
- VW Baron 
- Posty: 3396
- Rejestracja: wt sie 05, 2008 14:35
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Auto: VW Golf mk1 cabrio 91
- Silnik: 2H
MK4 JAZZ BLUE .::OEM::.
afej, no golf zaczyna nabierać wyglądu  
			
									
									
Był vw golf Mk2 1,3 GT
Był JazzBlue 1,6 SR mk4 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=437292" onclick="window.open(this.href);return false;
Był Passat 3BG Black Magic 1,9 TDi
Był vw Golf mk4 cabrio 1.8 GT
Był Audi A6 c5 1.9 Tdi AVG
Był a4 b6 cabrio 1.8T BFB
Jest vw tiguan 2.0 tdi 140 4 motion
Jest vw Golf mk1 cabrio 91
Był vw sirocco mk2 White scala 87 JH
Jest VW Scirocco mk2 1.600 GTI 1981
Jest new beetle 1.9 TDI 99
						Był JazzBlue 1,6 SR mk4 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=437292" onclick="window.open(this.href);return false;
Był Passat 3BG Black Magic 1,9 TDi
Był vw Golf mk4 cabrio 1.8 GT
Był Audi A6 c5 1.9 Tdi AVG
Był a4 b6 cabrio 1.8T BFB
Jest vw tiguan 2.0 tdi 140 4 motion
Jest vw Golf mk1 cabrio 91
Był vw sirocco mk2 White scala 87 JH
Jest VW Scirocco mk2 1.600 GTI 1981
Jest new beetle 1.9 TDI 99
MK4 JAZZ BLUE .::OEM::.
osprzęt na koła już jest, a same kółka przechodzą delikatne odświeżenie.

i na chwilę obecną bez kół i obniżenia wygląda tak 
 

			
													
i na chwilę obecną bez kół i obniżenia wygląda tak
 
 
					Ostatnio zmieniony wt lip 08, 2014 17:05 przez afej, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									MK4 JAZZ BLUE .::OEM::.
Konkretny Golfik, podoba mi się.  Powodzenia.
 Powodzenia. 
			
									
									 Powodzenia.
 Powodzenia. 
 VW Golf MK4 GTI TDI Exclusive LC9Z/USA/Artec Turbo P/ ... 
Instagram: maciek27vw - tutaj również wstawiam zdjęcia Golfa.
						Instagram: maciek27vw - tutaj również wstawiam zdjęcia Golfa.

MK4 JAZZ BLUE .::OEM::.
Ale masakrycznie dużo gratów jest w tym aucie   Nie jeden czwórkowicz by tak chciał
  Nie jeden czwórkowicz by tak chciał   
 
Gdzie US'y tylne? Całe auto było malowane? Koło do mnie na razie średnio przemawia, ale na aucie może być całkiem inaczej. Jaki ma ono setup?
			
									
									 Nie jeden czwórkowicz by tak chciał
  Nie jeden czwórkowicz by tak chciał   
 Gdzie US'y tylne? Całe auto było malowane? Koło do mnie na razie średnio przemawia, ale na aucie może być całkiem inaczej. Jaki ma ono setup?
MK4 JAZZ BLUE .::OEM::.
powiedz mi jak przykleiłes progi jak wogole zalozyłes ??:)
			
									
									
MOJ BLUE JAZZ GOLF IV 25th USA
 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533474" onclick="window.open(this.href);return false;
 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533474" onclick="window.open(this.href);return false;Re: MK4 JAZZ BLUE .::OEM::.
jakoś nie bylem przekonanybartas20 pisze:afej
nie myślałeś, żeby przy okazji malowania przerobić klapę na wzór mk5?
 
 1. Oświetlenie niedługo się zmieni w całym nadwoziu; US'y na tyle, xenon na przodzie i pomarańczowe kierunki w błotnikach, do niebieskiego będą lepiej pasowaćpatryk173 pisze: Gdzie US'y tylne? Całe auto było malowane? Koło do mnie na razie średnio przemawia, ale na aucie może być całkiem inaczej. Jaki ma ono setup?
 
 2. Tak auto było cale malowane, ale tylko z zewnątrz.
3. Sam jestem ciekaw jak kółka siądą na aucie, było wcześniej o parametrach.
progi zamontowali mi już w lakierni, ale ostatnio ogarnialiśmy z Maniek_a4 jego progi jubileuszowe 25th. Na ori progach od wewnątrz masz ścieżkę, takie korytko na klej a z przodu dziurę na mocowanie śruby do nadkola no i wystające łapy na klej do podwozia, ale to tylko oryginalne progi. Na początku pasujesz sobie do auta na sucho i rzeźbisz je dopóty nie siądą Ci dobrze na auto, później wiadomo czyścisz i odtłuszczasz powierzchnie klejone, my kładliśmy klej do szyb, wiec po odtłuszczeniu jeszcze poszedł aktywator na powierzchnie auta i progów. Osobiście polecam taki zabieg na kleju do szyb, bo po nałożeniu kleju i przyłożeniu do auta mamy jakieś 10 min na ewentualne przesunięcia czy dociśnięcia zanim klej zacznie się utwardzać, także na spokojnie można manewrować bez stresu czy przyłożymy idealnie w punkt jak w super glueAdi 89 pisze:powiedz mi jak przykleiłes progi jak wogole zalozyłes ??:)
 Na koniec w zależności jak siadł próg docisnąć i zaklinować czymś, my dociskaliśmy odstające luki i naciągaliśmy niebieską taśmą do szyb bolla którą tez rekomenduje, bo jest mocna i nie zostawia śladu po zdjęciu.
 Na koniec w zależności jak siadł próg docisnąć i zaklinować czymś, my dociskaliśmy odstające luki i naciągaliśmy niebieską taśmą do szyb bolla którą tez rekomenduje, bo jest mocna i nie zostawia śladu po zdjęciu.Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości






















