Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14128
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: Michał_1977 » pt lut 19, 2016 18:34

Gdyby ktoś mi chciał zarzucić,że się lenię,to zaczynam nową zabawę :food: :bigok:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
KamilP
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 2270
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: KamilP » pt lut 19, 2016 19:02

Nowe serducho? Ii blok z 1Y? :chytry:



drakula500
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: czw sty 31, 2013 22:58

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: drakula500 » pt lut 19, 2016 21:00

no to się nie doczekamy porównania jedno i dwu sprężynek.. ale może to i dobrze :helm:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14128
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: Michał_1977 » sob lut 20, 2016 18:09

KamilP pisze:Nowe serducho?
Tjaaa.
KamilP pisze:blok z 1Y? :chytry:
Dlaczego nie? Co stoi na przeszkodzie,żeby takowy wykorzystać,skoro jest zdrowy?
drakula500 pisze:nie doczekamy porównania jedno i dwu sprężynek..
Doczekacie się :wink:

Puki co jest problem i to poważny :panna:

Obrazek

Dobrze,że się w cholerę nie rozpadł w czasie jazdy [-o<


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
KamilP
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 2270
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: KamilP » sob lut 20, 2016 20:13

Michał_1977 pisze:Dlaczego nie? Co stoi na przeszkodzie,żeby takowy wykorzystać,skoro jest zdrowy?
Nie mówię że zły broń Boże :D Pozytywnie mnie to zaskoczyło :D



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: marcinas1983 » sob lut 20, 2016 20:16

No ładnie pękł... :helm: . Znasz może przyczynę tego pęknięcia??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: S. » sob lut 20, 2016 22:15

Jak to co? Stukowe, stukowe :pub: :helm: :helm: :helm: :helm: :rotfl:



drakula500
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: czw sty 31, 2013 22:58

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: drakula500 » sob lut 20, 2016 22:36

tłoki mahle do TD są śmiesznie tanie, coś 150 zł sztuka, chiński 80 z. Nie opłaca się robić szwedzkich remontów, kupić nowy komplet nadwymiar, zrobić blok jak się należy i na spokojnie jeździć. Tłok ma mocno zużyty płaszcz, coś ze smarowaniem, albo spuchł i go przytarło. Jeśli ten tłok siedzi od nowości w silniku to można szukać innego oczywiście używanego, ale miej na uwadze, że fabryka nie wkładała tłoków STD, tylko tłoki selekcyjne, z reguły są to tłoki o kilka setek mniejsze od rozmiaru STD, wobec czego szukanie może być utrudnione, ale z drugiej strony dziury pewnie są tak wyryte że co byś nie wsadził to będzie chodzić, bo na pewno jedyne co chcesz to tylko to żeby dalej coś tam w tulei kołatało i żeby silnik się kręcił. Przy takich mocach solidny remont też może się mijać z celem, bo wrzucisz kasę i co... i delikatnie tylko?, a tak, tani remont raz na dwa lata i upalać dalej. Mi się znudziło, zrobiłem remont i nie szaleje, wole sprawne auto, ale to chyba przychodzi dopiero po 3 zajechanych sinlikach :helm:
Ostatnio zmieniony sob lut 20, 2016 23:15 przez drakula500, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14128
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: Michał_1977 » sob lut 20, 2016 23:14

marcinas1983 pisze:Znasz może przyczynę tego pęknięcia??
drakula500 pisze:Tłok ma mocno zużyty płaszcz, coś ze smarowaniem, albo spuchł i go przytarło.
Widzicie te rysy pionowe? Kiedyś ich nie było.Teraz są na każdym tłoku i cylindrze.
Silnik w 2 lata temu miał taką akcję,że zawiesił się termostat i na autostradzie dostał mega temperatury. Po paru dniach wydmuchało UPG.
W tamtym roku natomiast,w te największe upały pojechałem do Zamościa żeby coś kupić. Silnik pracował na jałowych,a ja dobijałem targu z gościem. Wentylatory nie włączyły się,bo jak się okazało,spalił się bezpiecznik i znów dostał mega temperatury.
Podejrzewam że tłoki musiały solidnie spuchnąć i zaczął się zacierać. Taka moja teoria.
Ilośc wtryskiwanego paliwa,ciśnienie,czyli ogólnie moc,są nieadekwatne do wytrzymałości tego materiału :?
drakula500 pisze:fabryka nie wkładała tłoków STD, tylko tłoki selekcyjne, z reguły są to tłoki o kilka setek mniejsze od rozmiaru STD, wobec czego szukanie może być utrudnione
Właśnie znalazłem od ABL-a komplet na 79,93 a STD mają 79,98 :bajer:

EDIT:
Przypomniałem sobie jeszcze,że na autostradowych ślimakach włączył mi się parę razy brzeczyk od ciśnienia oleju. Siła odśrodkowa pchnęła olej w bok misy i smok łapał powietrze. Faktycznie wtedy też mogło go podetrzeć. To odnośnie rys pionowych.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

drakula500
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: czw sty 31, 2013 22:58

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: drakula500 » sob lut 20, 2016 23:17

Michał_1977 pisze:Właśnie znalazłem od ABL-a komplet na 79,93 a STD mają 79,98
no tak... ale dziury...



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14128
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: Michał_1977 » sob lut 20, 2016 23:53

drakula500 pisze:no tak... ale dziury...
Jakie dziury? Na sworznie?
ETKA mi podaje,że AAZ ma te same tłoki co ABL.
1Y ma inne,a dokładnie o 2mm mniejsze otwory. To mnie trochę w maliny wprowadziło i pokrzyżowało plany.
Plan był taki,że złożę sobie na wieszaku drugi słupek i jak będzie gotowy,to przekładka. Prace utknęły na etapie tłoków.
A allegroszu mało tego,więc postanowiłem wydrzeć serce z Golfa i spojrzeć na obecne tłoki (choć nie łudziłem się zbytnio). Niestety,wyszło jak wyszło :panna:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

drakula500
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: czw sty 31, 2013 22:58

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: drakula500 » ndz lut 21, 2016 09:44

grup selekcyjnych chyba troche bylo, zmierz cylinder żebyś nie miał luzu 0.10 jak kupisz te tłoki. Fabrycznie jest luz tłoka 0.03mm...



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: piotrekgal » ndz lut 21, 2016 16:26

A w ogole, jaka jest przyczna przeszczepu? obecny AAZ zaczal nawalac?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14128
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: Michał_1977 » ndz lut 21, 2016 20:00

piotrekgal pisze:A w ogole, jaka jest przyczna przeszczepu? obecny AAZ zaczal nawalac?
piotrekgal, znów gazy poszły przez UPG w układ chłodzenia.
Poprzednim razem jak zmieniałem UPG i czapkę,zauważyłem że tuleja 2 cylindra,który był naprawiany,siadła o parę setek w dół. Zmuszony brakiem czasu złożyłem to,ale wiedziałem,że to tylko kwestia czasu,kiedy znów się coś wydarzy. I tak długo jeździło,bo 1,5 roku :jezor:
Nie ma tego złego,co na dobre by nie wyszło,rzekłem do brata.
Brat pyta,a co dobrego w tym widzisz?
Ja mówię-wydrę silnik,to będę mógł założyć wygłuszenie grodzi silnika z mk3,którego wcześniej nie mogłem wepchnąć :rotfl:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości