MK2 16VT (by Apsik) 2.1l 16v Turbo AWD MK2 Golf

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » ndz lut 28, 2010 13:13

jak prace przy tym autku


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » pn mar 01, 2010 10:17

jak prace przy tym autku
narazie robia się auta klientów :)
Trzeba zbierac kase na części


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » pn mar 01, 2010 10:21

Apsik pisze:
jak prace przy tym autku
narazie robia się auta klientów :)
Trzeba zbierac kase na części
Będę musiał Prezes z tobą wejść w konszachty i zacząć zamawiać po malutku graty dla siebie :D


Obrazek

Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » pn mar 01, 2010 10:24

Gwiazdor pisze:
Apsik pisze:
jak prace przy tym autku
narazie robia się auta klientów :)
Trzeba zbierac kase na części
Będę musiał Prezes z tobą wejść w konszachty i zacząć zamawiać po malutku graty dla siebie :D
Apsik przecież LPG nie zakłada. :hmm:



Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » pn mar 01, 2010 11:40

barteKKK03 pisze:
Gwiazdor pisze:
Apsik pisze: narazie robia się auta klientów :)
Trzeba zbierac kase na części
Będę musiał Prezes z tobą wejść w konszachty i zacząć zamawiać po malutku graty dla siebie :D
Apsik przecież LPG nie zakłada. :hmm:
Młody jeszcze jesteś i głupoty masz w głowie...idzie wybaczyć...a jak się będziesz rzucał to będę cię zwał AIRŁULF :D


Obrazek

Awatar użytkownika
dmalcharek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt gru 19, 2006 20:41
Lokalizacja: Opolskie
Kontakt:

Post autor: dmalcharek » pn mar 01, 2010 18:27

No ładnie :D tylko czekać na efekt końcowy :)



Awatar użytkownika
xXzulikXx
V.A.G KORPS T-KA
V.A.G KORPS T-KA
Posty: 152
Rejestracja: pt sty 02, 2009 21:41
Lokalizacja: Trzcianka

Post autor: xXzulikXx » wt mar 02, 2010 21:45

B. ładnie :) bede sledził :D


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2912221&sid=0226b10758733a6b82e200ad04ef422f#2912221]FIRE AND ICE by Żulik[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=276750]Moje obecne mk1[/url] Tak jak wyszedł z fabryki z drobnymi dodatkami.

Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » sob cze 12, 2010 21:57

jak prace ida czy nadal brak czasu na swoje autko :bajer:


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » sob lip 24, 2010 23:25

golfiarz1 pisze:jak prace ida czy nadal brak czasu na swoje autko :bajer:
Się coś tam robi :)

Oto dowody:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Oba wahacze tylne są już poskładane tj. uzbrojone w piasty ze szpilkami, tarcze, jarzma, zaciski z MK4 i klocki EBC Red Stuff
Custom'owe półosie (Motomax) pod 4Motion są już poskładane (gumy zewnętrznych przegubów to oryginały z ASO :) )
W najbliższą sobotę napęd zostanie podwieszony.

Customowy wał napędowy (waly-napedowe.pl) też gotowy :helm:

...a w komorze "mockup engine":
Obrazek
Obrazek

W tym tygodniu zostaną wykonane podstawy nowych poduszek silnika. Podstawy zostaną przyspawane do podłużnic + jakieś 2 wzmocnienia na podłużnicę.
Mocowania silnika do poduszek też powinny być gotowe w tym tygodniu. :kac:


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » ndz lip 25, 2010 08:29

widze ze wszystko od podstaw skladasz jak ja :grin: powiedz czy zmieniales te tulejki pionowe w tylnych sankach bo widzialem tylko orginaly ale kupile powerflexa do syncro ale jak przyszly to jako wygladaja ze niebeda pasowac :grrr:
co tam z silnikiem sie dzieje zaczynasz powoli go skladac do kupy


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » ndz lip 25, 2010 10:13

golfiarz1 pisze:powiedz czy zmieniales te tulejki pionowe w tylnych sankach bo widzialem tylko orginaly
Oryginały - bo tylko te pozwalają na właściwą pracę tylnego zawieszenia (Powerflex jest za sztywny i nie tylko DuchDub tak twierdzą)
Silnik jest gotowy (poskładany i dotarty). Narazie brak jeszcze docelowej turbiny.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

arwam

Post autor: arwam » ndz lip 25, 2010 10:25

Apsik,

coś prace idą u Ciebie tak jak u mnie, czyli czyt: powoli :goof:



Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » ndz lip 25, 2010 12:02

Apsik pisze:
golfiarz1 pisze:powiedz czy zmieniales te tulejki pionowe w tylnych sankach bo widzialem tylko orginaly
Oryginały - bo tylko te pozwalają na właściwą pracę tylnego zawieszenia (Powerflex jest za sztywny i nie tylko DuchDub tak twierdzą)
Silnik jest gotowy (poskładany i dotarty). Narazie brak jeszcze docelowej turbiny.
w palcach to ten powerflex jest mieki moze na aucie inaczej to wyglada
jaka ma byc ta turbinka i pewnie zza wielkiej wody tylko dolar cenowo niebardzo
ty pewnie celujesz minimum w 5 z przodu ja narazie miedzy 3xx a 4xx
Ostatnio zmieniony ndz lip 25, 2010 12:03 przez golfiarz1, łącznie zmieniany 1 raz.


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

MK2 16VT (by Apsik) może coś z tego wyrośnie

Post autor: Apsik » ndz wrz 12, 2010 21:21

Jak pewnie widac po temacie z R36 ... jestem trochę zajęty :)

Ale na dzień dzisiejszy sprawa wygląda tak:
- zbiornik paliwa - projekt poszedł do realizacji i pierwsze przymiarki za 2-3tygodnie
- reszta układu plaiwa - brakuje węża od filtra do listwy wtryskowej
- napęd tył - most podwieszony, półosie, tarcze, zaciski, klocki - wszystko na swoim miejscu
- hamulce tył - robią się węże w stalowym oplocie na tył i przód - brakuje manualnego regulatora siły hamowania
- auto - stoi na kołach :) jutro jedzie do lakiernika na malowanie bagażnika i komory
- komora - nowe mocowania poduszek silnika wzmocnione i zespawane (mocowania z belki usunięte)
- nowe łapy silnika zrobione z grubej nierdzewki :)
- TERAZ NAJWIĘKSZY RARYTAS
Rzutem na taśmę przyjechały w piątek przeguby z ... VW Motorsport
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Są to po-testowe przeguby z gwarancją, bo nowych podobno już nie ma. Przyjechały naoliwione i ładnie zapakowane, kompletne z śrubą i osłonami VW :D
Komplet zewnętrznych przegubów na przednią oś ... 200E. Ale było warto ... "sprzedający" twierdzi że wewnętrzne czoło przegubu - tam gdzie znaczek VW / Audi, jest tak twarde że wiertłem nie dało się zarysować i pozwolono mi to przetestować. Niestety jak widać na powyższym obrazku - nie da sie zarysować :hmm: , a Lobro ... podobno najlepszy zamiennik, a wwiercić się można.
W drodze z VWM są jeszcze nowe piasty z szpilkami.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości