MK2 R32 by Potok

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Potok
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pn kwie 21, 2008 14:52
Lokalizacja: Jaworzno

MK2 R32 by Potok

Post autor: Potok » śr paź 15, 2008 19:22

MARKA:
Volkswagen
MODEL:
Golf mk2 g60
ROK PRODUKCJI
1991 ( w dowodzie 1997 -składak)
KOLOR
Grafit metallic
POJEMNOŚĆ
3189ccm
MOC:
241KM 320NM
SILNIK:
BFH z golfa 4 R32
WYPOSAŻENIE
elektryczne szyby, ABS, szyberdach, wspomaganie kierownicy,MFA
MODYFIKACJE

CAR AUDIO:
6-cylindrowa jednostak o pojemności 3189ccm na jednym tłumiku :D a dodatkowo Radio Alpine IDA-X001
Głośniki w desce Hertz 10cm
FELGI
Schmidt th-line 2 sztuki 15"x9"et0 i 2 sztuki 15"x9"et20
OPONY
4 x uniroyal rain sport 2 195/45/r15
ZAWIESZENIE
Gwintowane FK
OPIS ZEWNĘTRZNY
Mały clean look, otwory pod maska zaspawane i cała komora wymalowana pod kolor nadwozia, swap silnika z G60 na R32
hamulce: Przód: tarcze wentylowane nacinane przewiercane 280mm ATM Mikoda klocki trw, tył: tarcze nacinane przewiercane ATM Mikoda klocki trw
nadwozie: grill bez znaczka, listwa podreflektorowa od Jetty, brewka, lampy przednie dymione z krzyżem maltańskim, kierunkowskazy w przednim zderzaku dymione, usunięcie kierunkowskazów z błotnika i zastąpienie ich emblematami z logo wolfsburg, emblemat rabbit injection na tył, czerwona ramka wokoło grila, czerwone lampy fift
WNĘTRZE
z podłogi zniknął dywan i wygłuszenia a zamiast tego podłoga została wyczyszczona, zakonserwowana i pomalowana w kolor nadwozia, zniknęła także kanapa wraz z parapetami i półka, pozostały tylko niebieskie boczki i dwa przednie fotele z wersji EDITION ONE, seryjna deska rozdzielcza ustąpiła miejsce desce z golfa mk3, zmienione zostały również zegary na te z modelu mk3, seryjna kierownica została zastąpiona kierownicą Raid Silberpfeil,
udało też się dorwać czarna podsufitkę i wymienić gdyż z mojej na długo po zakupie odszedł materiał
PLANY:
rallye front,
klatka,
rozpórka przód,
wymalowanie auta,
wsadzenie foteli kubełkowych,
wymiana tych zderzaków na oryginalne,


Na początek trochę historii enjoy :) :
Po długich poszukiwaniach w kwietniu 2008r zostałem szczęśliwym posiadaczem mojego pierwszego VW a stal się nim golf mk2 3d w wersji g60 ,na pokładzie miał elektryczne szybki, abs, szyber manualny.
Nie trzeba było być fachowcem żeby się domyślić że kompresor nadaje się do wymiany, więc co by długo nie rozmyślając zawiozłem kompresor do regeneracji, niestety czarny scenariusz się spełnił i w kompresorze były ubytki chwila namysłu i zakup kompresora po regeneracji, szczęśliwy wracam do domu z nową zabawką z tylko jedna myślą żeby go zamontować i poczuć te 160KM, następnego dnia kompresor siedział już w aucie ale według instrukcji od gościa u którego go kupiłem trzeba było kompresor dotrzeć przez około chyba 500 kilometrów myślę sobie 500km to niedużo dam rade, niestety po około 20kilometrach jazdy autem usłyszałem jakieś dziwne dźwięki spod maski zatrzymałem się żeby to sprawdzić i ku mojemu zdziwieniu na małym pasku były jakieś braki, auto zaciagnołem do domu wyjąłem kompresor i jazda do gościa od którego go kupiłem, na miejscu go rozebraliśmy i okazało się że mniejszy wirnik się złamał ( szczęscie w nieszczęściu ) do wymiany była obudowa mały wirnik i pasek, po jakimś czasie odebrałem kompresor z powrotem, ponowny montaż w aucie i odpalamy a tu ku mojemu zdziwieniu z rury wydechowej wydobywa sie dużo za dużo siwego dymu, chwila namysłu i ściagamy pierwszą rure od G odpalamy auto i prosto w twarz dostajemy olejem, w tym momencie ręce mi opadły i przez jakaś chwile chciałem to auto spuścić w przepaść ale stwierdziłem że jak powiedziałem A to teraz należy powiedzieć B, szybki telefon i znowu jazda z kompresorem okazało się że jakiś simering przepuszczał olej szybka wymiana i wracam z powrotem do domu z przeróżnymi myślami, montaż, odpalenie nie ma dymu hurraaa ale nie cieszyłem się zawczasu dotarłem kompresor bez problemów, przyszedł więc czas żeby sprawdzić jak to jeździ, a jeździ niesamowicie pierwszy raz coś takiego czułem jadąc autem wrażenia nie do opisania, wtedy sobie pomyślałem dobrze że się nie poddałem. Po tej smutnej historii z happy endem pora na fotki:

Tak wyglądał zaraz po zakupie:
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
ObrazekObrazek


Fotki z prac nad golfem ( nie ma niestety wszystkich etapów pokazanych ):
poprzedni kompresor nie był w najlepszym stanie troche oleju przepuszczał Obrazek
Malowanie łapy kompresora
przed: Obrazek po: Obrazek


Pas przedni przed kuracją odnawiającą
Obrazek
niestety gdzieś mi się zapodziała fotka z aktualnym wyglądem
Montaż kompresora
Obrazek
Po montażu bez grila wygląda tak agresywnie
Obrazek
Stare hamulce:
Obrazek
nowe hamulce:
Obrazek Obrazek Obrazek
Odnowiona pokrywa zaworów i intercoler:
przed
Obrazek Obrazek
po
Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek
Taki mały bonusik ( Golf z grillem od poldka )
Obrazek
Tak się prezentował po tych pracach oraz wymianie stalówek na alumy które dostałem do niego
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
13.07.2008
Z nowości to doszły nowe lampy przód ( otrzymałem je w prezencie :D za co wielkie dzięki ) i oczywiście nowy felunek Keskin KT5 15" z oponkami 195/50
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
29.09.2008
zagościł gwint oraz nowe oponki uniroyal rainsport2 195/45
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
niestety podczas powrotu z zlotu na lotnisku muchowiec stwierdziłem brak brewki która pewnie odfrunęła na autostradzie:
Obrazek
14 Grudnia 2008
No i zaczęło się żeby nie było że przez zimę wszyscy pracują nad swoim Vw-ejami to też się wzięliśmy razem z Michałem i bratem do pracy. Po paru chwilach deska zniknęła z pokładu G60
Obrazek
żeby ustąpić miejsca trochę młodszej wersji :D (pierwsza przymiarka)
Obrazek Obrazek
Małe pogorzelisko :D (trzeba by tu posprzątać )
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Pare fotek z prac nad dechą:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
20 stycznia 2009r.
zakup paru pierdółek:
nowe felgi Obrazek Obrazek
pierwsza przymiarka: Obrazek
Szeroki oryginalny hokej ( ten co mam na aucie jest już mocno zużyty ) :D
Obrazek Obrazek
Ślizgi do foteli z ASO ( zamienników z motoryzacyjnego nie dało się założyć :P )
Obrazek Obrazek
Nowa kierowniczka
Obrazek
I na koniec taki gadzecik :cool:
Obrazek Obrazek
18 maj 2009r.
foto na nowej feldze:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
22 lipiec 2009r.
Wreszcie stałem się posiadaczem felg które chciałem od początku Mianowicie są to Schmidt Th Line w rozmiarze 15" wszystkie szerokie na 9" z tym że jedne mają et 20 drugie et 0
Obrazek foto z pierwszej przymiarki
nastepnie felgi zostały rozebrane w celu ich odnowienia rotory poszły do malowania w kolor czerwony natomiast ranty zaczołem polerować, niestety polerka się odwlekała ( na rantach były cholernie głębokie wżery a czasu było coraz mniej bo chciałem jechać na tych felgach na zlot do Ustronia) wtedy to w głowie zrodził się pomysł pomalowania rantów tylko miałem dylemat na jaki kolor, po małej konsultacji z znajomymi wybór padła na biały kolor ( pewnie niektórzy pomyślą " jak mozna takie felgi tak potraktować" hehe dla uspokojenia powiem tylko tyle ze to jest chwilowy stan tych felg przez zime chce je oddać do chromowania natomiast bużki z kapselków napewno nie znikną, ale dość już tego gadania czas na fotki:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Aktualnie pracuje nad wsadzeniem IC z sprintera oraz nad obudowaniem stożka fotki zamieszczę jak skończę.
24.09.2009r.
Wraz z pomocą Michal 6n został wsadzony IC od sprintera, obudowany stożek oraz poprowadzony dolot zimnego powietrza na stożek.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
ten IC z sprintera trochę dużawy ale daje pożądany efekt
3 listopad 2009
W drodze na Moto Piknik w Krakowie G odmówiło współpracy i puściło olej :P ale udało się już je zregenerować ( jak się okazało żaden simering nie był dobrze osadzony listwy nie sprężynowały no i okazało się że rozwiert nie był zrobiony tak jak powinien być ) zamontowane zostały nowe simeringi, nowe listwy ( brązowe ), rozwiert został dokończony.
Obrazek Obrazek Obrazek
Żeby tego było mało podczas składania wszystkiego zauważyłem na jednym kolanku dziurę :( na szybko udało się dorwać drugie kolanko i jazda na przód,
Obrazek Obrazek
niestety moje szczęście nie trwało długo bo podczas przykręcania śruby która odbiera olej z kompresora się ukręciła całe Jaworzno zjechane za jedną śrubka ale dopiero w Turbo-Tecu udało się dostać podobna śrubkę
Obrazek Obrazek
Na wszelki wypadek odwiedziłem tez ASO VW i zamówiłem na zapas taka śrubkę ( przy okazji dowiedziałem się że G60 było dostępne w sprzedaży u nich do maja 2009 za kwotę 13tysięcy :wecko: ) Przy okazji też umyłem silnik ale fotki dodam jak znajdę. Kompresor aktualnie ładuje 1.1 bara :D Zapomniałem napisać że w aucie zagościł też chip firmy SLS przesuwający odcinke w granice 6800 obrotów i dający przyrost mocy w okolice 190KM
Obrazek Obrazek
Jeszcze jedna fotka z jesienią w tle zrobiona przez Żabe
Obrazek
01.12.2009r.
wreszcie się zebrałem w sobie i ogarnąłem bajzel pod dechą, pochowałem wystające przewody, przyciski od elektrycznych szyb poszły w boczki ale tonie jest to trzeba będzie jeszcze pomodzic bo za bardzo wystają, radio poszło na swoje miejsce, a wskaźnik doładowania powędrował w nowe lepiej widoczne miejsce, trochę fotek :
tak było:
Obrazek Obrazek Obrazek
a tak jest:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
5 grudzień 2009
dzisiaj wraz z pomocą kolegów TiTka, i Marcela, udało się wreszcie upchać zegary z mk3 na pokład golfa i tak się to prezentuje :D
Obrazek
podświetlenie licznika zostanie zmienione tak aby ładnie współgrało z podświetleniem wskaźnika doładowania
09.12.2009
ostatnio złapałem kapcia myślałem ze opona przebita ale co sie okazało miąłem wiele szczęścia w nie szczęściu po obróceniu felgi stroną wewnętrzna okazało się że z 20 śrubek które skręcały felge zostało tylko 8 !!!! 11 śrubą ścięło nakrętki z kawałkami śrub a jedna w ogóle wypadła podejrzewam że silikon który uszczelnia się podziurawił bo wulkanizator powiedział że ucieka powietrze przez felerne śruby
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
06.01.2010
Dzisiaj doszła paczuszka :D a w niej rozpóreczka stalowa Sparco na przód :cool:
Obrazek Obrazek Obrazek
szybka przymiarka na aucie
Obrazek
a zamontowana zostanie na wiosnę
18 stycznia 2009
Ruszają prace nad clean lookiem
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
w między czasie doszły ori halogeny w szeroki zderzak
Obrazek
i długo wyszukiwane czerwone lampy fiffta
Obrazek
12 Września 2010
po długim postoju w pracach coś się wreszcie ruszyło, odebrałem auto od blacharza z gotową komorą silnika
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
4 stycznia 2011
Silnik wymalowany w 90% w kolor teraz zostaje doskładanie go do końca i zabawa z malowaniem śrubek na czarno ale do tego celu potrzebuje zamówić maszynkę do aerografu, przy okazji rozebrania silnika została zregenerowana głowica, wszystkie uszczelki i oringi nowe, przy okazji wyszło że poprzedni właściciel zamontował pod głowica uszczelkę z chyba zwykłego 1.8, silnik zostanie zalany nowym olejem Castrol Edge Sport 10W60, wpadła też kolejny intercooler ze sprintera bo w tamtym wyszła dziurka, wpadły też wydajniejsze wtryski, zostaje zakupić wałek schricka i regulator paliwa i na wiosnę mam nadzieje pojechać na program jeśli się uda złożyć
Parę fotek nieskończonego silnika
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
26 kwietnia 2011
a więc po kolei silnik poskładany na nowych uszczelkach oringach paskach i rozrządzie, pasek wielorowkowy zakupiony nowy i krótszy bo kółko na kompresorze jest 68mm, założony został też "zimny " termostat i czujnik wentylatora na chłodnicy od Apsika, założyłem też wydajniejsze wtryski które już jakiś czas temu nabyłem, olej motula wraz z filtrem knechta, do pomalowania śrubek trzeba było zakupić aerograf co by to wszystko wyszło tak jak należy ( roboty z wyklejaniem dookoła śrubek żeby silnika nie za psikać było co nie miara ale jakoś dałem rade efekt końcowy mnie zadowala ), i nie obyło się bez zakupu strzykawek do odmierzania lakieru do aerografa, generalnie najgorsza była taka dłubanina z śrubkami i obejmami co by to ładnie wyszło ale jakoś się udało a efekty możecie ocenić na fotkach :$
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
i takie 3 zdjęcia zrobione i przerobione przez moją siostrę :)
Obrazek Obrazek Obrazek
16 Lipca 2011
Jakiś czas temu auto odpaliło i o dziwo bez problemu po zagrzaniu się okazało się że gdzieś cieknie woda po głębszej analizie doszliśmy do miejsca awarii którym okazała się nieszczelność pomiędzy pompą wody a jej obudową ( żeby było śmieszniej kupiłem taki komplet nowy fabrycznie skręcony ) ale jak ją ściągnąłem to śrubki łączące te dwie części można było palcami odkręcać wiec zostało to na nowo skręcone i jest spokój.
Parę fotek ze składania którego jeszcze trochę zostało, golf na razie jeździł będzie na felgach bbs ra gdyż th-liny trzeba odnowić na przyszły sezon
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Więc tak auto poskładane i miało jechać na sammers cars party ale niestety po przejechaniu jakiś 10 kilometrów zgasło i już nie odpaliło, podejrzewam że pompa paliwa odmówiła posługi ;( ale to się okaże jak się przemogę i zaglądnę do niego w tygodniu a teraz pora na fotki jak auto zostało poskładane i miało jechać :$
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
10 kwietnia 2012
a więc tak na początek z golfa zniknął silnik i został wsadzony do godnego następcy :-D natomiast do golfa trafiła niestety jednostka wolnossąca legitymująca się pojemnością 3189ccm :-D i mocą 241KM
teraz trzeba skompletować resztę drobnicy potrzebnej do wsadzenia tego cuda pod maskę, a i zapomniałem dodać że w tamtym roku do auta trafiła czarna podsufitka, i żeby nie być goło słownym wrzucam parę fotek:
na początek ostatnia fotka G60-tki
Obrazek
pustka w komorze
Obrazek
tak aktualnie wygląda golf
Obrazek
i fotka nowego serca
Obrazek
i jeszcze jedna z transportu
Obrazek
10 czerwca 2012
Mały aktual: graty potrzebne do swapa powoli się zbierają wpadła już skrzynia o oznaczeniu CCM oraz koło zamachowe i śruby potrzebne do skręcenia tych elementów, łapa tylna i łapy do skrzyni, wymienione i odnowione już są sanki pod silnik wymieniony przegub zewnętrzny od strony pasażera na nowy, nowe końcówki drążków kierowniczych, wymieniona została tez maglownica na inna bo ze starej wykręcił się gwint, i półosie już są na swoich miejscach, przyjść ma jeszcze w belka przednia z passata vr6 wraz z łapą przednia i rozrusznikiem, wstępnie wydech z golfa r32 mierzyłem i jest szansa że się wymieści, i będzie można robić wstępną przymiarkę silnika.
EDIT 23.06.2012
wreszcie doszła długo wyczekiwana belka przednia oraz rozrusznik i łapa przednia, do tego trzeba było się zaopatrzyć w nowe sprzęgło, poduszkę tylnią pod silnik oraz przednia na belkę, nowy wysprzeglik i siłownik sprzęgła, z aso vw wpadły nowe śruby do przykręcenia kola zamachowego oraz docisku, silnik został uzbrojony w skrzynie tylna łapę oraz sprzęgło i po raz pierwszy od dawna ujrzał światło dzienne, nie za bardzo miałem pomysł jak go przetransportować do auta więc użyłem deskorolki i o dziwo nie złamała się :] jutro będzie dalsze przymierzanie bo okazało się że muszę ściągnąć rozpórkę a dzisiaj już czasu nie było, poniżej parę fotek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
A dzisiaj że mi się nudziło postanowiłem wsadzić na tył air ride który już jakiś czas temu nabyłem, małe testy jak to wyszło na zdjęciach i filmiku poniżej.
na gwincie
Obrazek
Obrazek
na "powietrzu" :P
Obrazek
Obrazek
Obrazek
i na koniec filmik
" onclick="window.open(this.href);return false;
25 lipiec 2012
na dzień dzisiejszy w golfie silnik siedzi już o własnych siłach yupii ma podpięte układy: wydechowy, paliwowy, wspomagania, napędowy i w 90% chłodzenia :)
Zostało do zrobienia:
przeróbka pedału gazu ( elektroniczny pedał gazu już leży u mnie ),
dolot,
podpięcie elektryki.
no i oczywiście parę fotek z dzisiaj po myciu komory i silnika :]
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
27 sierpnia 2012
został założony dolot wraz z filtrem chłodnica z płaskimi wiatrakami oraz założony wysprzęglik z pompką sprzęgła oraz filterek na odmę, pora na trochę fotek z prac
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
05 października 2012
no i nareszcie erunia zagadała yupii oczywiście nie obyło się bez regeneracji rozrusznika, a tak to bestia zagadała od kopa, teraz pozostało poogarniać trochę środek i trzeba będzie rozruszać golfa bo sobie już trochę stał. Taki mały dowód życia że nie ściemniam :-D
" onclick="window.open(this.href);return false;

7 Listopad 2012
Zdjęcia z malej sesyjki
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek

10 marca 2013

Ranty z Th-linow doczekały się polerki :] cała zasługa przypada Michałowi który wysyłał swoje ranty i się spytał czy tez się na to piszę szybka decyzja i Michał w sumie wysłał 3 komplety rantów do polerki, gdyby nie to to pewnie golf dalej by stał na th aż do wiosny
no to na potwierdzenie parę fotek:
Obrazek
tutaj takie mały zbiór tych rantów :cfaniak:
Obrazek
i jeszcze pare fotek z "przymiarki" th do golfa myślałem zostawić czerwony rotor ale po przymierzeniu i zobaczeniu tego na żywo kolor na pewno pójdzie do zmiany najprawdopodobniej na srebrny.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

następnie podczas wycieczki po katowicach przy 10km/h niestety stało się najgorsze i oberwała miska :-(
Obrazek
Obrazek
na szczęście po dwóch dniach wpadła nowa miska olej i filtr i erka z powrotem zaczęła jeździć :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



no i najświeższy aktual a więc w tym sezonie golf dajej będzie się bujał na felgach firmy schmidt ale już nie na modelu th-line a na 16" Ml-ach 3-częściowych, przód szeroki na 9 cali a tył szeroki na 10 cali :-D

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

trochę się powalczy z kątami z tyłu i myślę że sie to upcha a jak nie to będzie dalsza walka :$

7 sierpień 2013

na vag event auto pojechało z takimi przeróbkami jak:
fotel kierowcy wreszcie doczekał się odratowania potarganego boczku i wygląda jak nowy :)
wpadła pompa paliwa walbro 255 co by erunia mogła odpowiednio smoczyć paliwko
na tylnym pasie zawitał odnowiony na czarno znaczek VW :]
wpadły progi z zaślepkami
pod maską coś tam się ogarnęło, a i z frontu zniknął czerwony pasek co mi aktualnie bardzo teraz przypasowało, no to lecimy z mała sesyjką którą ogarnął Michał i za co podziękowania

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Następnie po Vag Evencie a przed VW manią udało się ogarnąć następujące rzeczy:
wpadł wydech 2,5" na 2 tłumikach przelotowych, trzeba było też trochę pod maską odświeżyć bo aż wstyd było, tak więc pokrywa zaworów i przepustnica poszły w czarny mat a kolektor ssący i rura dolotowa w srebrny, w aso zakupiłem kapturek na wtyczkę od cewki bo jeden był uszkodzony, wywaliłem przy okazji parę wolnych wtyczek, i w chłodnic-polu zrobili mi kolejny korek do płynu chłodniczego na rurkę z tym że trochę przerobiony bo dodali mi kolanko do niego, wpadł ori grill z listwą podreflektorową w kolorze nadwozia. W pracach pomagał mi Michal 6n za co wielkie dzięki. A teraz pora na fotki, niestety znalezione w sieci bo golfem jeszcze się nie wybrałem na żadną sesje

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

19 luty 2014

na koniec sezonu udało się jeszcze zerwać przednią poduszkę silnika, więc akcja reanimacja się odbyła przez co poduszka skręcona na sztywno i silnik troszkę poszedł do góry. Udało się też cyknąć jakieś ostatnie fotki golfa przed zimowym snem.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

ostatnio z Michałem udało się pobawić w naciągi :-D i tak wstrzeliliśmy 195/40 na 10j :]
Obrazek
Obrazek

Jakiś czas temu też wpadł do głowy pomysł na nowy wygląd golfa i powstało vt, jedynie siedzimy już tylko nad projektem maski bo nie zadowala mnie to w 100%, może ktoś coś doradzi
Obrazek
Obrazek

no i prace jakie udało się już zrealizować w golfie przed sezonem
Na pierwszy strzał poszła wymiana deski oryginalną z mk2
Obrazek
potem udało się zakupić przednie sierpy z g60 które wylądują na tyle żeby można było wyprostować koła i żeby tył wyglądał trochę szerzej względem przodu
Obrazek
nakładki progów zostały zaspawane na gładko
Obrazek
I ostatni zakup który mam nadzieje uda się wsadzić w tym sezonie kompresor vortech V9
Obrazek

2 wrzesień 2014

Dawno nie było żadnego aktuala więc coś trzeba w temat wrzucić, na początek może wrzucę gorszą wiadomość i od razu przestroga przed pewnym zakładem.
Wszystkich znajomych jak i nie znajomych chciałbym ostrzec przed firmą Pro Performance i jej właścicielem Dariusz Farana. Początkiem marca zawiozłem do tego człowieka golfa mk2 na parę prac przy aucie które po obgadaniu telefonicznym i na facebooku zdecydował się podjąć, w zakres prac wchodziło: wyspawanie klatki bezpieczeństwa, montaż foteli kubełkowych i pasów szelkowych, obszycie deski rozdzielczej do połowy w alkantarze a reszt we floku, uruchamianie i gaszenie auta z przycisku, malowanie klatki jak i wnętrza pojazdu, montaż konwertera obrotów i przerobienie wiązki w kabinie i na silniku żeby ją pochować. Wszystko było ugadane co i jak auto pojechało sprawne odpalające bez jakich jakichkolwiek błędów w silniku. Na jakiś termin na początku się nie ugadywaliśmy tylko było ustalone że prace przy aucie rusza od 10 marca bo wcześniej ma jakieś szkolenia. Niestety przez pierwszy miesiąc przy aucie mało co się działo ale zapewniał mnie przy każdej rozmowie że w tym tygodniu to już ostro się za auto zabiera, i tak dobrnęliśmy do maja. 2 maja podwiozłem mu fotele i pasy i ugadaliśmy się na odbiór na 11 maja, oczywiście gdy termin się zbliżał nie odpisywał na wiadomości na fb ani nie odbierał telefonów, po 11 maja się odezwał że coś mu wypadło i żebyśmy się umówili na kolejna niedziele t.j. 18 maja, mowie ok przypadki chodzą po ludziach, niestety znowu zbliża sie 18 maja z gościem nie ma kontaktu. Po 18 maja odpisuje standardowo że przeprasza i takie tam i umawiamy się na 25 maja. No i kurde znowu los chciał że ów człowiek znowu nie odbierał i nie odpisywał. No tego juz za wiele ileż można tak oszukiwać, więc 27 maja został poinformowany że 30 maja przyjeżdżam po auto i jeśli nie jest gotowe to nie dostanie żadnych pieniędzy a ja zabieram auto bo cały sezon będzie stało przez jedną niekompetentną osobę . I oczywiście w 4 dni poskładał całe auto. Po golfa pojechaliśmy 30 maja na wieczór bo jeszcze coś tam dopinał, przyjeżdżamy na miejsce i golf stoi Darek siedzi z laptopem i coś tam sprawdza, po chwili się okazało że auto ma problemy z odpalaniem ( kiedy było zostawiane u niego nie było żadnego problemu z odpaleniem auta ani żadnych błędów), zostałem poinformowany że uszkodzona jest przepływa i trzeba będzie ją wymienić. Ok takie rzeczy się zdarzają, więc zapłaciłem umówioną sumę i pojechałem do domu. Na następny dzień umyłem auto i wyszły kolejne babole po tym super zakładzie "tuningowym" cały dach porysowany na masce dwie wgniotki których wcześniej nie było, nowy lakier w kabinie porysowany a w kole zapasowym nawalone konserwacji której nie chciałem, w między czasie dostałem telefon żeby spróbować przepływkę wyczyścić bo oni nie mogli odpalić auta i w dolot psikali plakiem żeby go odpalić i mogło się na niej coś osadzić po plaku, odkręcam ją i faktycznie cała tłusta niestety mycie nic nie dało i auto dalej niechciało odpalić, Darek przepływke wziął pomierzył i wyszło że jest ok więc to gdzieś problem z kablami czyli kolejny babol w jego wykonaniu. Zaczołem rozbierać auto i wyszły kolejne rzeczy, w nadkolu puścił wiązke przewodów do silnika ale żeby miała się gdzie trzymać wspawał tam mocowanie do tych kabli wszystko fajnie ładnie tylko niestety zapomniał na koniec zabezpieczyć gołej blachy i tak sobie została żeby z czasem ją rdza pożarła, przy wyciąganiu silnika do malowania okazało się że wybierak na skrzyni jest uszkodzony i pospinany trytytkami żeby dało się biegi zmieniać (szkoda tylko że mnie o tym nie poinformował, pewnie gdyby nie to że auto było rozbierane pod malowanie i obklejanie to w trasie pewnie bym się dowiedział że coś takiego tam jest tak zdrutowane jakby to szlag trafił podczas trasy),pojawiła się też nowa dziura w fotelu, konwerter obrotów nie został zamontowany bo podobno mu nie doszedł. Wtedy też wykonałem telefon do Darka że to jest czysta kpina i w drodze porozumienia ugadaliśmy się że wpłaci mi 500zł i odda przepływkę i sprawa będzie zamknięta i nie chce mieć już z nim nic wspólnego. Niestety minęło już ponad 2,5 miesiąca i jaśnie pan Dariusz Farana nie raczył przekazać ani przepływki ani kasy, więc stąd ten post. Troche osób już widziało auto i te wszystkie rzeczy o których tu pisałem i może to potwierdzić dla tych co nie widzieli pod wieczór postaram się o zdjęcia, jeśli ktoś ma ochotę może to udostępniać dalej żeby jak największa ilość osób się o tym dowiedziała i nie marnowała swojego czasu na zlecnie prac przy swoich perełkach jakimś partaczom.
Z rzeczy które mu wyszły to flokowanie elementów deski rozdzielczej i w miare dobrze obszycie deski alkantarą, którą to zlecił jakiemuś znajomemu. Poniżej fotki większości "niedociągnięć"

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

A teraz trochę fotek tajli jakie wpadły w tym sezonie i mam nadzieje że uda się autem w przyszłym sezonie pojeździć
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

28 styczeń 2015

Dawno już nic w temacie nie aktualizowałem więc trzeba nadrobić braki.
Skoro już udało się nabyć kompresor to wypadałoby również aby golf się sensownie napędzał i z tego powodu już dłuższy czas szukałem swapa podłogi z golfa syncro. Długo nic sensownego nie było aż tu nagle pojawił się cały komplet czyli podłoga bagażnika, bak, sanki z wachaczami i zwrotnicami, półosie, wał. W między czasie wpadły też laminaty (drzwi, błotniki i maska), ale z całego zestawu raczej tylko maska zostanie. W między czasie jak golf stał jeszcze w tamtym roku udało się zrobić podjebkę rallye frontu z lamp z corrado starego typ, pasa z golfa i grilla zamiennika z rallye. Dzisiaj tez juz ruszyłem z wycinaniem podłogi z golfa i tej od 4motion. W między czasie wpadł też haldex ze sterownikiem i półosiami. Sezon się zbliża więc trzeba nabrać tempa z pracami przy aucie.


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

12 maj 2016

Po ponad roku przyszedł czas na aktuala :D
A tak na serio to mało czasu ostatnio żeby podziałać przy bolidzie, końcem zeszłego roku z ciekawości zacząłem macać klatkę w poszukiwaniu rur ze szwem i niestety znalazłem je na bocznych krzyżach po konsultacji z firmą Górny-Sport stwierdziłem że klatka leci do wycięcia i w jej miejsce wpada nowa pełna klatka z homologacja i papierami. I podczas wycinania wyszło że klatka nie do końca była zrobiona tak jak powinna, stopy pod klatkę były za małe i gdzie nie gdzie spawacz nie doszedł ze spawarka to nawalili kitu. W sobotę odebrałem klateczkę i normalnie oczy mi się zaświeciły bo wreszcie jest tak jak chciałem wszystko zrobione z odpowiednich materiałów wraz z mocowaniami na fotel, i co najważniejsze jest papier na spawy materiał i gięcie rur :bajer:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jeszcze przed oddaniem golfa na klatkę została wstawiona podłoga bagażnika z rallye, dorobione mocowania wału oraz zaspawane zbędne otwory w podłodze. Wszystkie te prace wykonał bob.r którego z czystym sumieniem mogę polecić, kontakt był cały czas bezproblemowy więc wiedziałem co się dzieje :pub:
Obrazek
Obrazek

W między czasie kompletowałem hamulce, z przodu będą tarcze 300mm na zaciskach 4-tłoczkowych z q7 a na tyle wylądują 280mm na oryginalnych przednich zaciskach z g60
Obrazek

Udało się też dorwać lotkę na która polowałem jakiś czas
Obrazek

No i jeszcze jest przerobiona belka z syncro pod haldexa
Obrazek

teraz trzeba by się wziaść w garśc i zacząć to upychać do auta żeby potem znowu powyciągać i zawieźć do malowania :D

10 grudzień 2017

Wpadło trochę części co by ruszyć wreszcie przy golfie m.in. IC 450x300x76, dwa tłumiki przelotowe 2,5' z RM, v-band, przewody paliwowe, trochę silikonów
Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz gru 10, 2017 13:06 przez Potok, łącznie zmieniany 11 razy.



Awatar użytkownika
matys27
,
,
Posty: 973
Rejestracja: pn lip 23, 2007 17:19
Lokalizacja: [NDZ] Działdowo
Kontakt:

Post autor: matys27 » śr paź 15, 2008 19:34

jak na razie bardzo przyjemnie prezentuje si.ę no i ten silniczek ahh a co do planów to muszę przyznać , na prawdę interesujące :chytry:
Ostatnio zmieniony śr paź 15, 2008 19:34 przez matys27, łącznie zmieniany 1 raz.


...jesteśmy ludźmi z pasją !

Awatar użytkownika
coupeace
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: ndz paź 12, 2008 11:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: coupeace » śr paź 15, 2008 19:46

śliczna bestia powodzenia w modach


https://www.facebook.com/CarChemSilesia/

Liex

Post autor: Liex » śr paź 15, 2008 20:11

Super Golf, naprawdę bardzo dobry, niezła blacha bo po to MK no i silniczek niczego sobie.
Powodzenia w dalszych modach :)



Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

Post autor: dm414 » śr paź 15, 2008 20:20

nie naprawde nieźle wygląda strasznie przypomina mojego poprzedniego golfa.. czyżby kod lakieru to LP7V?? czekam na dalsze mody.


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

okopa3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: ndz paź 12, 2008 00:08
Lokalizacja: ŻyroVWa

Post autor: okopa3 » śr paź 15, 2008 21:11

nooo śliczna Golfina :D i to jeszcze G60... och..


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2308705#2308705]czarnuch mk2[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=254271]jacobs mk3[/url]
[url=http://tinyurl.com/2utnegz]cabrio mk1[/url]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/0036b4064c14e428a82c2.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Magnez
Forum Master
Forum Master
Posty: 1973
Rejestracja: sob lip 26, 2008 12:48
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: Magnez » śr paź 15, 2008 21:18

Bardzo ładna Golfina ! :grin:

Profesjonalne podejście :bigok:
Potok pisze:mechanika to podstawa pózniej tuning wizualny) :


Dbaj o g60 bo to skarb w tych czasach :helm: Będę bacznie obserwował temat ! :helm:

PozdraVWiam
Ostatnio zmieniony śr paź 15, 2008 21:18 przez Magnez, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój były Mk3 -> viewtopic.php?f=88&t=291213

Awatar użytkownika
pczerniej
Forum Master
Forum Master
Posty: 1928
Rejestracja: śr sty 31, 2007 15:16
Lokalizacja: nord-vag
Kontakt:

Post autor: pczerniej » śr paź 15, 2008 21:45

bardo ładny i zadbany model ... powodzenia w dalszych modach :bigok:


Capo di tutti capi
Nord-vag.pl
MK1 1.8 20vT

Awatar użytkownika
Muszka.d
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt gru 18, 2007 21:15
Lokalizacja: DW /ONY
Kontakt:

Post autor: Muszka.d » śr paź 15, 2008 22:03

Ładniusi i jeszcze ten sympatyczny silniczek :)


[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V

Awatar użytkownika
ShauN
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2060
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 20:59
Lokalizacja: Trzebnica
Kontakt:

Post autor: ShauN » śr paź 15, 2008 23:16

Autko przekozak, super się prezentuje. Powodzenia w realizacji planów :) pozdraVWiam


Obrazek
_______MK5 GTI pakiet 2.0 TDI by ShauN^______

Awatar użytkownika
vwali
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 12:12
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Post autor: vwali » śr paź 15, 2008 23:45

no piękna i bestia w jednym kiedyś też mażyłem o takiej Mk2 piekny powodzenia w modach :bigok:


zapraszam do ocenymojego goferka http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2245345#2245345

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr paź 15, 2008 23:53

śliczny samochodzik :) z jednym z najlepsiejszych silników :)



Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4413
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » czw paź 16, 2008 00:52

witam widac ze duzo pracy włorzyłes w autko i za to wielki + ze sie nie załamałes :bigok:

a tak bardzo ladny golfik z najlepszym silnikiem :grin:
ladne felgi i porzadna gleba
powodzenia w dalszym modzeniu :grin:

Pozdro


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

Lukasz85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1418
Rejestracja: śr sty 30, 2008 22:13
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: Lukasz85 » czw paź 16, 2008 08:35

co tu duzo pisac poprostu malina :bajer: :bajer:


zapraszam ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=542516

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 22 gości