![Obrazek](http://www.evolutionwrc.republika.pl/evogolf/27vgvp5y.jpg)
obrobiona glowica, wydechowe kanaly rozwiercone wyciete prowadnice zaworowe i wypolerowane,
![Obrazek](http://www.evolutionwrc.republika.pl/evogolf/cams.jpg)
Sterowanie BOSCH DF1 wtrsyki 880 cc @ 3 bar
turbo...PEWIEN TIR.. i na tym informacje zakoncze.. i niech tak zostanie
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Obrazek](http://www.evolutionwrc.republika.pl/evogolf/Zdj_cie0022.jpg)
kolo zamachowe odelzone 5kg i wywazone
![Obrazek](http://www.evolutionwrc.republika.pl/evogolf/Zdj_cie003.jpg)
tloki korby i wal z mocnych odpowiednikow, tloki zmniejszajace stopien sprezania do okolo 7,4:1 wszystkie elementy dowazone do 0,1 grama i wypolerowane...
obecnie silnik docierany na cisnieniu 0,6 do 0,7 bara... Z KILKOMA AWARIAMI PO DRODZE... oczywiscie samego osprzetu...
na chwile obecna po testach mozna oczekiwac niskich 13 na 400
wynik koncowy ma wygladac tak:
stopniowo zwiekszam cisnienie do poziomu ktory mnie bedzie satysfakcjonowal, w miedzy czasie montaz natrysku CO2 na cooler. z zewnatrz wyglada w tej chwili paskudnie, chociaz przez chwilke byl zamontowany CORRADO front
![Obrazek](http://www.evolutionwrc.republika.pl/evogolf/DSC00032.jpeg)
![Obrazek](http://www.evolutionwrc.republika.pl/evogolf/c4d6b4ab9ea94fe9med.jpg)
![Obrazek](http://www.evolutionwrc.republika.pl/evogolf/p6300063ci7.jpg)
, jak wszystko bedzie oki i dozyje na koniec sezonu na bemowie... 1,6 bara plus N2O na starcie