w polo moze i tak, ale z tego co wiem to nie wychodziły na rynek europejski MK4 R32 z kręcona klimą, a w US pełno tam tego. W większości tez nie ma navi, więc czemu auto które jest flagowym modelem jest tak krzywdzone za oceanem? "Bidoki" zza oceanu wolą zaoszczędzić kilka dolców i wozić sie "golymi" R32?Sebek pisze:to nie tak. dla ludu z US czy to climatronic czy climatic- obie spelniaja ta sama funkcje i sprawuja sie tak samo! Nie widza wiec sensu w doplacaniu do automatycznej. Podobnie jest z klientami Nowego PoloNiemiec pisze:no ta kierka jest za.....stSzkoda tylko ze w tych "amerykańcach" nawet do GTI/GLI czy nawet R32 ładowali ręczną klime. PROFANACJA!
A swoją drogą, Ty nie myslałes o przerobce swojej ręcznej klimy na climatronic? Koszty nie wielkie (w porównaniu do tego co juz zainwestowałeś) a efekt napewno lepszy, i to nie tylko wizualny. Mnie przeróbka kosztowala ok 500-550zł




 na przykladzie NOWEGO GTI MK6 - w PL Kulczyk Tradex wynegocjowało od VWAG ze wszystkie modele juz w serii maja CLIMATRONIC, BIXENONY Z FUNKCJĄ DOSWIETLANIA ZAKRETOW i jeszcze pare innych pierdół, za ktore NIEMIEC kupujący w salonie GTI musi dopłacać. W USA jak wiadomo troche czasu spedzilem, moze nie pol zycia ale bywalem tam...i uwierz mi ze tam jest podobna sytuacja. Dla nich w aucie najwaznijszy jest CUP-HOLDER czyli miejsce na kubek z kawa
 na przykladzie NOWEGO GTI MK6 - w PL Kulczyk Tradex wynegocjowało od VWAG ze wszystkie modele juz w serii maja CLIMATRONIC, BIXENONY Z FUNKCJĄ DOSWIETLANIA ZAKRETOW i jeszcze pare innych pierdół, za ktore NIEMIEC kupujący w salonie GTI musi dopłacać. W USA jak wiadomo troche czasu spedzilem, moze nie pol zycia ale bywalem tam...i uwierz mi ze tam jest podobna sytuacja. Dla nich w aucie najwaznijszy jest CUP-HOLDER czyli miejsce na kubek z kawa  Konsole srodkowe-w sesnie tunel ty gdzie jest ham reczny sa zupelnei inne w wiekszosci. A skoro auto w standardzie ma juz CLIMATIC czyli klime polautomatyczna, oni nie widza sensu w doplacie do climatronica. Jedna i druga funkcjonuje tak samo, bo w aucie wielkosci golfa- system dwustrefowy to i tak tylko bajer i nie zdaje egzaminu. A ze w fukcji AUTO zmnijszy stopien nawiewu sobie np z 5 na 3 aby podtrzymac temp. Mozna to zrobic recznie
 Konsole srodkowe-w sesnie tunel ty gdzie jest ham reczny sa zupelnei inne w wiekszosci. A skoro auto w standardzie ma juz CLIMATIC czyli klime polautomatyczna, oni nie widza sensu w doplacie do climatronica. Jedna i druga funkcjonuje tak samo, bo w aucie wielkosci golfa- system dwustrefowy to i tak tylko bajer i nie zdaje egzaminu. A ze w fukcji AUTO zmnijszy stopien nawiewu sobie np z 5 na 3 aby podtrzymac temp. Mozna to zrobic recznie   
 

























 lubie te spojrzenia klientow VW
   lubie te spojrzenia klientow VW    
 

 
 



